Voi sille ajatukselle mitään koskien toista 😔
Anteeksi etten
14
285
Vastaukset
- Anonyymi
Taidat ajatella sitä toista enemmän kuin tämä jolta kysyt.
- Anonyymi
Tässä taitaa olla totuuden siemen.
Sivusta - Anonyymi
Sun pienessä maailmassa ei taida olla muuta kuin se, että väijyt tätä guben tajunnanvirtaa ja mietiskelet keskushenkilöitä
- Anonyymi
ei sitä estetään koko ajan ja toivotaan kaikesta pahaa. teistä päästään kokonaan eroon, eikä oo onnex teistä yhtäkään miestä täällä. eikä varmasti oteta.
- Anonyymi
En minkään ottaisi gubbe yhtäkään ns miestä minkäännäköiseen remmiin, mikäli viettää aikaansa näiden sinun kertomusten parissa
- Anonyymi
Nyt mä tajusin. Gubbe on nainen ja tykkää naisista
Se on katkera sen naisen suhteesta ja halusi hajoittaa sen. Koska haluaa sen naisen. Se näkee sen naisen välillä ja ihailee kaukaa. Mutta ei mene lähelle. Siksi se hajoittaa sen parin. Se rakastaa sitä naista. Tuntee kaikki sen lähipiirin. Stalkkeri leasbian? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt mä tajusin. Gubbe on nainen ja tykkää naisista
Se on katkera sen naisen suhteesta ja halusi hajoittaa sen. Koska haluaa sen naisen. Se näkee sen naisen välillä ja ihailee kaukaa. Mutta ei mene lähelle. Siksi se hajoittaa sen parin. Se rakastaa sitä naista. Tuntee kaikki sen lähipiirin. Stalkkeri leasbian?Kunhan kyräilyn kohteena vain on nainen, vai mitä? Se tuntuu olevan gubbe sinunki surkuhupaisten kertomusten päämäärä. Uskottava teoria toki tämäkin tunneteoreettinen aivopöräys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan kyräilyn kohteena vain on nainen, vai mitä? Se tuntuu olevan gubbe sinunki surkuhupaisten kertomusten päämäärä. Uskottava teoria toki tämäkin tunneteoreettinen aivopöräys
Ei kannata ottaa itseensä analyysista jonkun kommentin suhteen, vaikka kuinka olisi irenriteettikriisi olenko minä tämä gubbe. Ellei satu olemaan niin, ettei ole varma mitä on itse kirjoittanut. Mitä hyötyä olisi päästä toteamaan, että kommentin kirjoitti xx, kysyn vaan.. lisäys edelliseen eräälle impulsiiviselle yksilölle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan kyräilyn kohteena vain on nainen, vai mitä? Se tuntuu olevan gubbe sinunki surkuhupaisten kertomusten päämäärä. Uskottava teoria toki tämäkin tunneteoreettinen aivopöräys
Vahvadti sitä mieldä että daitaa olla totta tuossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahvadti sitä mieldä että daitaa olla totta tuossa
Darkoitin siis naisen kuvaa
- Anonyymi
minä voitin jo, ei se viime vuoda ja teidän tekoja mitä hirveimpiä vie pois, mutta tuo elämää takaisin, pitää teidät kaukana ja tuo kaikkea hyvää, mikä ei mene teille. ja saa elää täysillä omaa elämää ilman että iilimadot on imemässä ja te hakkaamassa ja alustamassa. onneksi tiedän että joka juttu Tulee teille varmasti huonona ja pahana, sen mukaan miten meni.
- Anonyymi
Jos haluat gubbe hakkaamista, niin mene vaikka nakkikioskille haastamaan
- Anonyymi
Voi kun sulla on paha mieli. ☹️ Mene hoitoon.
- Anonyymi
se mitä olitte minulle tekemässä, ihan syyttömälle ja teille tehtiin omista teoistanne, mutta se mitä minulle teitte on teille matkalippu helvettiin. kukaan ei oo edes katunut tekojaan. ylpeänä huutavat tekojaan ja tykkään niin 🙂🫶 enpä oo ollut mukana tekemässä kellekään vastaavaa 🙂 ootte te niin hyvän tahtoisia 🥹😍🤗
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433167Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222668- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861477- 391320
- 821189