https://youtu.be/9csCUYnRDnY?si=RjEfXk08XbWu3Xy0
Tuo kannattaa tarkistaa äkkiä. Ja kuten usein olen kirjoittanut ei LL öljyvaihtovälejä vaan pätkäajossa alle 10000km ja pitkän matkan ajossa max 15000km ja vaihtuu suodatin ja öljy ja on helppo itse vaihtaa. Kyllä olen ilmeisesti viisaampi kuin bmw tehtaan öljy insinöörit ja tietoni on käytännöstä ei laboratoriosta.
Tyyppivika tarkista omasi
3
78
Vastaukset
- Anonyymi
yes
- Anonyymi
Ja tuossa moottorityypissä on se monen niin hehkuttama jakopää ikuisella ja niin luotettavalla ketjulla. Se siitä.
Toisaalta syyhän ei ole se LL-huolto, vaan jos ei noudata sitä ja alkaa käyttää halvempia öljyjä ja siihen syyllistyy tyhmä suomalainen ja varsinkin "kaiken tietävä nuori" joka lukee halpis öljypurkin kyljestä ja Suolesta kuinka niihin voi luottaa. - Anonyymi
Tuossa puhutaan vanhemmista moottoreista joissa remontti maksaa niin paljon, että moni miettii kannattaako, eli ei ihan tuoreista peleistä ole kyse ja silloin tulee mieleen huoltohistoria ja öljyn laatu mitä on käytetty.
Onneksi Volvo käyttää jakopäässä hihnaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854638- 1643562
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981977- 321809
- 461793
- 251769
- 571704
- 181611
- 191607