Terveisiä Orpolle, Purralle ja erityisesti kristillisdemokraateille

Anonyymi-ap

Jeesus ei ollut mikään reaalipoliitikko. Mitä hän siis heille sanoisi?

Varmaan sen, minkä Raamatussakin. Viimeisestä tuomiosta puhuessaan Jeesus kertoi, miten pahat teot arvioidaan: ”Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa. Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua.”

Mutta sitten on toinen kristillisyys, jota minä en ymmärrä. Se on se armoton usko Yhdysvalloissa, mutta meilläkin. Se on usko, joka tukee Donald Trumpia, palvoo aseita ja kieltää abortit. Se on usko, joka Suomessa kieltää pappeuden naisilta ja hedelmöityshoidot naispareilta. Se on usko, joka kovettaa sydämensä hukkuvilta ja kärsiviltä – mutta sanoo puolustavansa ”kristillistä Eurooppaa”.

Niin, mitähän Jeesus siitä uskosta sanoisi?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000010905506.html

6

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kristilliset miettii vielä maidon litrahintoja .

• Anonyymi

Petteri Orpolle: ”Yli 50 000 työpaikkaa menetetty tämän hallituksen aikana”

• Anonyymi

Joo tämä vatipää sari ei tiedä paljonkaan maataloudesta vaan juoksee sotkamossa kysymässä neuvoja Samilta joka on virkamies ex sellainen maatalousministeriössä taitaapa olla arlan maitoasiamies tällä hetkellä .et silleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo tämä vatipää sari ei tiedä paljonkaan maataloudesta vaan juoksee sotkamossa kysymässä neuvoja Samilta joka on virkamies ex sellainen maatalousministeriössä taitaapa olla arlan maitoasiamies tällä hetkellä .et silleen

Helemat paukkuu Jeesus tulee ja kohta myös jaffat. et silleen niitä asioita hoidetaan

• Anonyymi

SDP on ainut puolue, jolla on kristillisten arvojen kanssa yhtenäiset arvot.

Suomen Kristillisdemokraatit ei välitä avuttomien ihmisten toimeentulosta mitään. Se näkyy tässä hallituksessa. Harjoittaa kylmää, kovaa ja itsekästä ja pienituloisista piittaamatonta politiikkaa.

Juhani Simojoki on kirjoittanut kirjan Sosialidemokratia ja kristinusko.

https://www.antikvaari.fi/teos/sosialidemokratia-ja-kristinusko/62a546a5eaa1ec176c56be07

Sosialidemokratia toimii rohkeasti ihmisten kärsimysten ja eriarvoisuuden poistamiseksi kaikkialla maailmassa.

SDP:n periaateohjelma vastaa täysin kristillisiä arvoja:

https://www.sdp.fi/tutustu/tietoa-sdpsta/periaatejulistuksemme/

• Anonyymi

Hallitus leikkaa toimeentulotukea.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010946997.html

”Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa. Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua.”

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      77
      1545
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      7
      1518
    3. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      87
      1426
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      85
      1155
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      3
      896
    6. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      856
    7. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      74
      805
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      52
      787
    9. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      140
      738
    10. Nukkuisitteko hyvin

Toisten lähellä
      Ikävä
      79
      694
    Aihe