miten voisi saada paljon ystäviä facebookissa kun ystävä ilmoitukset eivät tuota yhtään kaveri pyyntöä tai viestiä etes ja millainen sen ilmoituksen sitten pitäisi olla että saisi niitä uusia kavereita siellä facebookissa? Miten jollain voi olla yli 300 kaveria? En ymmärrä tätä. Kaipaan asiallisia neuvoja ja vinkkejä. Olen 46 vuotias mies.
Miten voisi saada facebook kavereita?
4
269
Vastaukset
- Anonyymi
miks haluat paljo kavereita facebookkiin tunnetko sä nii paljo ihmisii jne eikai sinne kannata haalia ku vaa ne jotka oikeesti tuntee jne o.O
- Anonyymi
Facessa saa huonosti kavereita.
Instagrammissa helposti.
Mulla on vaan 4 kuvaa siellä ja jo 11 seuraajaa ja tykkäyksiä.
Instassa helpompi yhdistyä ihmisten kanssa. - Anonyymi
Facessa jotkut haalii ihan tuntemattomia kavereikseen esim eri ryhmien kautta. Liityt johonkin sinua kiinnostavaan ryhmään, esim harrastukseen tms liittyvään......siellä sitten ensin keskustelet toisten kanssa ja jossain vaiheessa laitat kaveripyyntöjä ja jos sinua pyydetään kaveriksi hyväksyt pyynnöt.
Jos olet sinkku niin siellä on eri ikäisille myös sinkkuryhmiä , niistäkin voi niitä kavereita haalia.
Itse en ole ainuttakaan kaveripyyntöä laittanut enkä myöskään hyväksynyt kaveripyyntöä sellaiselta jonka kanssa ole ollut koskaan missään tekemisissä, edes siellä ryhmissä. - Anonyymi
Jos jollakin on 300 kaveria niin on ilmeiseti vaan vastannut myöntävästi pyyntöö ja ei edes koskaan ole missään tekemisissä heidän kanssaan
Minulla oli paljon ja vähensin niistä yli puolet pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516304
- 491753
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381414- 461023
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se46923Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845