Ei kestä mitään
https://youtu.be/9csCUYnRDnY?si=SZieQvrJZws0Ob1C
Bmw n moottori on muovinen jakopöö
6
331
Vastaukset
- Anonyymi
Poju monistaa ja kopioi juttuja kun ei itse niitä osaa etsiä, hihii!
Tuossa videossa on selkeä sanoma ja oppi, eli huollata autosi säännöllisesti ja käytä suositeltuja öljyjä, niin ne kestää paljon pidempään. Me autoista jotain ymmärtävät tiedämme sen hyvin, mutta teineille jotka ajavat vanhoilla Bemuilla ja ovat laittaneet siihen kaikki rahat kiinni ja pitää hankkia kalliit pellerenkaat, niin säästetään huolloissa ja öljyn laadussa ja sitten sattuu kun kone kilkkaa. - Anonyymi
Mulla onkin oikea auto
Toyota rav 4 neliveto hybriid. 222hv- Anonyymi
Tero. Nyt laitoit vähän lapin lisää. Dx corolla sul on. Nähty kylillä kun hait keppanaa Salesta.
- Anonyymi
Toyota ei ole auto vaan pelkkä kulkuväline.
- Anonyymi
Ruks raks ruts!
- Anonyymi
Ketju löysällä. Auto ln ollut siis vanha ja lisäksi huolto laiminlyöty. Kun päätät itse hoitaa ja vaihtaa öljyt joka toinen vuosi, niin ei kannata jättää niitä muita asioita hoitamatta. Toisaalta jos et ole ihan kotonasi venttiilien kanssa tai osaa edes lukea OBD-koodia on ehkä viisasta pulittaa se tonni isosta huollosta. Minä en ole ikinä edes öljyä lisännyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2609077IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3126299Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661380Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61311- 1091111
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.791005Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut61889Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43788MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311708Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23696