Ei kestä mitään
https://youtu.be/9csCUYnRDnY?si=SZieQvrJZws0Ob1C
Bmw n moottori on muovinen jakopöö
6
237
Vastaukset
- Anonyymi
Poju monistaa ja kopioi juttuja kun ei itse niitä osaa etsiä, hihii!
Tuossa videossa on selkeä sanoma ja oppi, eli huollata autosi säännöllisesti ja käytä suositeltuja öljyjä, niin ne kestää paljon pidempään. Me autoista jotain ymmärtävät tiedämme sen hyvin, mutta teineille jotka ajavat vanhoilla Bemuilla ja ovat laittaneet siihen kaikki rahat kiinni ja pitää hankkia kalliit pellerenkaat, niin säästetään huolloissa ja öljyn laadussa ja sitten sattuu kun kone kilkkaa. - Anonyymi
Mulla onkin oikea auto
Toyota rav 4 neliveto hybriid. 222hv- Anonyymi
Tero. Nyt laitoit vähän lapin lisää. Dx corolla sul on. Nähty kylillä kun hait keppanaa Salesta.
- Anonyymi
Toyota ei ole auto vaan pelkkä kulkuväline.
- Anonyymi
Ruks raks ruts!
- Anonyymi
Ketju löysällä. Auto ln ollut siis vanha ja lisäksi huolto laiminlyöty. Kun päätät itse hoitaa ja vaihtaa öljyt joka toinen vuosi, niin ei kannata jättää niitä muita asioita hoitamatta. Toisaalta jos et ole ihan kotonasi venttiilien kanssa tai osaa edes lukea OBD-koodia on ehkä viisasta pulittaa se tonni isosta huollosta. Minä en ole ikinä edes öljyä lisännyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854638- 1643562
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981977- 321809
- 461793
- 251769
- 571704
- 181611
- 191607