sellaiseen ystävyyteen, että oltaisiin yhdessä aina. Kaupassa alkoi ahdistaa, kun näki vanhemman pariskunnan yhdessä ostoksilla.
Ei minusta ole
6
242
Vastaukset
- Anonyymi
Olen tottunut yksin olemiseen ja itsenäiseen elämään!
- Anonyymi
Älä huoli, mikään ei ole tässä elämässä niin helppoa kun jäädä yksin. Siihenkin tosin joutuu sitoutua, toivottavasti olet valmis.
- Anonyymi
En tarkoittanut sitä että olen aina yksin, koska onhan minulla lähisukulaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarkoittanut sitä että olen aina yksin, koska onhan minulla lähisukulaiset.
Asun lapseni kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asun lapseni kanssa.
Heistä on varmasti elämässä paljon iloa, aikuinen ihminen tarvitsee silti myös muutakin seuraa kuin satunnaiset sukuloinnit ja lapsen jonka kanssa ei kuitenkaan voi olla tasavertaisesti ystävä, kun on oltava vanhempi. Ystäville voi ilmaista kuinka usein kontaktissa haluaa olla, mutta täytyy myös kunnioittaa sen enemmän yhteyttä kaipaavan tarpeita olla tekemisissä. Kompromisseja nääs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heistä on varmasti elämässä paljon iloa, aikuinen ihminen tarvitsee silti myös muutakin seuraa kuin satunnaiset sukuloinnit ja lapsen jonka kanssa ei kuitenkaan voi olla tasavertaisesti ystävä, kun on oltava vanhempi. Ystäville voi ilmaista kuinka usein kontaktissa haluaa olla, mutta täytyy myös kunnioittaa sen enemmän yhteyttä kaipaavan tarpeita olla tekemisissä. Kompromisseja nääs
Noin se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223