Muita Dingo faneja

Anonyymi-ap

Kiuruvedeltä silloin kun oltiin ylä-asteella ja Dingo oli joka tytön suosikki ainakin 8c luokalla.
Asiahan on nyt tapetilla sillä aion varmasti käydä katsomassa ensi viikolla ensi-illan kokevan Dingo elokuvan.
Itse olin silloin niin mehuissani Dingon poikiin että olisin tehnyt mitä vaan päästäkseni koskettamaan idolejani.
Näin unia kuinka Nipa ottaisi "ainoani" ja laulaisi vain minulle autiotalon tai nahkatakkinen tyttö.

Millaisia muistoja on muilla tuon ajan teineillä liittyen Dingoon ?

15

568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oliko tuo kasariaikoina? Toiset kuunteli dingoa ja toiset Yötä.
      Itse kuuntelin vähän niin kuin pakosta Yötä kun tyttöystävä kun sitä fanitti.
      Ihmettelen nykyajan teinien ja jopa kolme-neljäkymppisten musiikimakua kuten esim pottukoira. Kuuntelevat jotai suomi-iskelmää.
      Itse kuuntelen edelleen Iron Maiden, ZZ Top, Judas Priest, White Snake, Slipknot, Megadeth.. vaikka ole jo 60v.

• Anonyymi

Itse olin juuri tuolloin ylä-asteella ja diggasin minäkin dingoa mutta koska olin poika siitä ei voinut kertoa muille sillä olisin joutunut muuten kiusatuksi.

Sulkavalta oli joku Osmo niminen poika joka kiusasi vähänkin toisenlaisia poikia.
      Itse varasteli kaupoista ja oli leso kovanaama eikä varmasti kuunnellut dingoa.
      Taisi olla jotain raskasta heviä jota täytyi kuunnella ettei erottunut joukoista ja joutunut kiusatuksi.

• Anonyymi

Muodin orjia.
        Muotimusiikin.
        Laumasieluja.
        Poloisia lampaita.

• Anonyymi

Dingoo ei kuunneltu mutta Popeda,Eput uppos ja uppoo vieläkii

• Anonyymi

Joo Popeda ja Eput oli jees mutta kyllä Dingon autiotalo ja nahkatakkinen tyttö uppos myös.

• Anonyymi

Eppuja...
        On siinä nimi.
        Höh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eppuja...
        On siinä nimi.
        Höh.

Onhan noita ihmeellisimpiä kun nimiä nykyään.

• Anonyymi

Silloin ennen iki-ihana Jonttu tänään televisoissa Nybergin ohjelmassa ykkösellä.

• Anonyymi

Meikäläinen vaihtoi äkkiä kanavaa.

• Anonyymi

Kylläpä oli jontun ulkomuoto mennyt alaspäin siitä kun nivalassa oltiin katsomassa 1984 tai 85.

No ompa tuossa välissä itsellekkin tullut reilut 20kg lisää painoa.

• Anonyymi

Dingo oli suomipopin/rokin pohjanoteeraus. Hanoi Rocks oli kova!

• Anonyymi

No jos aletaan arvostelemaan musiikillista suoritusta niin en kehuisi Monroenkaan laulutaitoa..samoin kuten Remun laulutaito ja englanninkielen taito🤣

• Anonyymi

Dingo ja Bogard com olivat ykkösiä.
      Vieläkin on sivonki huivit tallella mutta kun menen dingo elokuvaa katsomaan iisalmeen ne ovat käytössäni.

• Anonyymi

Kyllä Teddy & The Tigers oli se kovin juttu. RIP Hakalan Aikka..

• Anonyymi

Onhan niitä
      kaiken maailman
      karvapäitä
      hyppimässä
      ja hihkumassa,
      piru heitä
      muistelemaan...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      47
      5067
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      74
      3265
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      314
      2057
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      1855
    5. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      115
      1709
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      53
      1296
    7. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      95
      1259
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      70
      1202
    9. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1177
    10. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      280
      1137
    Aihe