Muita Dingo faneja

Anonyymi-ap

Kiuruvedeltä silloin kun oltiin ylä-asteella ja Dingo oli joka tytön suosikki ainakin 8c luokalla.
Asiahan on nyt tapetilla sillä aion varmasti käydä katsomassa ensi viikolla ensi-illan kokevan Dingo elokuvan.
Itse olin silloin niin mehuissani Dingon poikiin että olisin tehnyt mitä vaan päästäkseni koskettamaan idolejani.
Näin unia kuinka Nipa ottaisi "ainoani" ja laulaisi vain minulle autiotalon tai nahkatakkinen tyttö.

Millaisia muistoja on muilla tuon ajan teineillä liittyen Dingoon ?

15

502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oliko tuo kasariaikoina? Toiset kuunteli dingoa ja toiset Yötä.
      Itse kuuntelin vähän niin kuin pakosta Yötä kun tyttöystävä kun sitä fanitti.
      Ihmettelen nykyajan teinien ja jopa kolme-neljäkymppisten musiikimakua kuten esim pottukoira. Kuuntelevat jotai suomi-iskelmää.
      Itse kuuntelen edelleen Iron Maiden, ZZ Top, Judas Priest, White Snake, Slipknot, Megadeth.. vaikka ole jo 60v.

• Anonyymi

Itse olin juuri tuolloin ylä-asteella ja diggasin minäkin dingoa mutta koska olin poika siitä ei voinut kertoa muille sillä olisin joutunut muuten kiusatuksi.

Sulkavalta oli joku Osmo niminen poika joka kiusasi vähänkin toisenlaisia poikia.
      Itse varasteli kaupoista ja oli leso kovanaama eikä varmasti kuunnellut dingoa.
      Taisi olla jotain raskasta heviä jota täytyi kuunnella ettei erottunut joukoista ja joutunut kiusatuksi.

• Anonyymi

Muodin orjia.
        Muotimusiikin.
        Laumasieluja.
        Poloisia lampaita.

• Anonyymi

Dingoo ei kuunneltu mutta Popeda,Eput uppos ja uppoo vieläkii

• Anonyymi

Joo Popeda ja Eput oli jees mutta kyllä Dingon autiotalo ja nahkatakkinen tyttö uppos myös.

• Anonyymi

Eppuja...
        On siinä nimi.
        Höh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eppuja...
        On siinä nimi.
        Höh.

Onhan noita ihmeellisimpiä kun nimiä nykyään.

• Anonyymi

Silloin ennen iki-ihana Jonttu tänään televisoissa Nybergin ohjelmassa ykkösellä.

• Anonyymi

Meikäläinen vaihtoi äkkiä kanavaa.

• Anonyymi

Kylläpä oli jontun ulkomuoto mennyt alaspäin siitä kun nivalassa oltiin katsomassa 1984 tai 85.

No ompa tuossa välissä itsellekkin tullut reilut 20kg lisää painoa.

• Anonyymi

Dingo oli suomipopin/rokin pohjanoteeraus. Hanoi Rocks oli kova!

• Anonyymi

No jos aletaan arvostelemaan musiikillista suoritusta niin en kehuisi Monroenkaan laulutaitoa..samoin kuten Remun laulutaito ja englanninkielen taito🤣

• Anonyymi

Dingo ja Bogard com olivat ykkösiä.
      Vieläkin on sivonki huivit tallella mutta kun menen dingo elokuvaa katsomaan iisalmeen ne ovat käytössäni.

• Anonyymi

Kyllä Teddy & The Tigers oli se kovin juttu. RIP Hakalan Aikka..

• Anonyymi

Onhan niitä
      kaiken maailman
      karvapäitä
      hyppimässä
      ja hihkumassa,
      piru heitä
      muistelemaan...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      373
      16085
    2. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      264
      6231
    3. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      11
      3678
    4. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      197
      2767
    5. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      14
      2322
    6. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      137
      2229
    7. Tiistaina nähdään.

Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos
      Ikävä
      110
      1660
    8. Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva

Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon
      Ikävä
      48
      1459
    9. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      241
      1216
    10. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      89
      1210
    Aihe