Kiuruvedeltä silloin kun oltiin ylä-asteella ja Dingo oli joka tytön suosikki ainakin 8c luokalla.
Asiahan on nyt tapetilla sillä aion varmasti käydä katsomassa ensi viikolla ensi-illan kokevan Dingo elokuvan.
Itse olin silloin niin mehuissani Dingon poikiin että olisin tehnyt mitä vaan päästäkseni koskettamaan idolejani.
Näin unia kuinka Nipa ottaisi "ainoani" ja laulaisi vain minulle autiotalon tai nahkatakkinen tyttö.
Millaisia muistoja on muilla tuon ajan teineillä liittyen Dingoon ?
Muita Dingo faneja
15
502
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko tuo kasariaikoina? Toiset kuunteli dingoa ja toiset Yötä.
Itse kuuntelin vähän niin kuin pakosta Yötä kun tyttöystävä kun sitä fanitti.
Ihmettelen nykyajan teinien ja jopa kolme-neljäkymppisten musiikimakua kuten esim pottukoira. Kuuntelevat jotai suomi-iskelmää.
Itse kuuntelen edelleen Iron Maiden, ZZ Top, Judas Priest, White Snake, Slipknot, Megadeth.. vaikka ole jo 60v. - Anonyymi
Itse olin juuri tuolloin ylä-asteella ja diggasin minäkin dingoa mutta koska olin poika siitä ei voinut kertoa muille sillä olisin joutunut muuten kiusatuksi.
Sulkavalta oli joku Osmo niminen poika joka kiusasi vähänkin toisenlaisia poikia.
Itse varasteli kaupoista ja oli leso kovanaama eikä varmasti kuunnellut dingoa.
Taisi olla jotain raskasta heviä jota täytyi kuunnella ettei erottunut joukoista ja joutunut kiusatuksi.- Anonyymi
Muodin orjia.
Muotimusiikin.
Laumasieluja.
Poloisia lampaita.
- Anonyymi
Dingoo ei kuunneltu mutta Popeda,Eput uppos ja uppoo vieläkii
- Anonyymi
Joo Popeda ja Eput oli jees mutta kyllä Dingon autiotalo ja nahkatakkinen tyttö uppos myös.
- Anonyymi
Eppuja...
On siinä nimi.
Höh. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eppuja...
On siinä nimi.
Höh.Onhan noita ihmeellisimpiä kun nimiä nykyään.
- Anonyymi
Silloin ennen iki-ihana Jonttu tänään televisoissa Nybergin ohjelmassa ykkösellä.
- Anonyymi
Meikäläinen vaihtoi äkkiä kanavaa.
- Anonyymi
Kylläpä oli jontun ulkomuoto mennyt alaspäin siitä kun nivalassa oltiin katsomassa 1984 tai 85.
No ompa tuossa välissä itsellekkin tullut reilut 20kg lisää painoa.
- Anonyymi
Dingo oli suomipopin/rokin pohjanoteeraus. Hanoi Rocks oli kova!
- Anonyymi
No jos aletaan arvostelemaan musiikillista suoritusta niin en kehuisi Monroenkaan laulutaitoa..samoin kuten Remun laulutaito ja englanninkielen taito🤣
- Anonyymi
Dingo ja Bogard com olivat ykkösiä.
Vieläkin on sivonki huivit tallella mutta kun menen dingo elokuvaa katsomaan iisalmeen ne ovat käytössäni. - Anonyymi
Kyllä Teddy & The Tigers oli se kovin juttu. RIP Hakalan Aikka..
- Anonyymi
Onhan niitä
kaiken maailman
karvapäitä
hyppimässä
ja hihkumassa,
piru heitä
muistelemaan...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.37316085- 2646231
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113678- 1972767
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142322- 1372229
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101660Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481459Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411216- 891210