Näin vanhuuden päivinä voin iloita elämäni saavutuksista. Olen ollut aina järkevä ja niin ovat lapsenikin. Olen saanut paljon ystäviä oikean asenteeni ansiosta. Meillä kaikilla on omat kodit ja olemme vakavaraisia. Ryhdyin itse aikoinani yrittäjäksi mitä kesti 29 vuotta. Sain satoja onnitteluja yhteistyö kumppaneilta merkki päivänäni. Minua muistetaan lämmöllä... pahin vamma on asennevamma mitä minulla ei ole. Päin vastoin minulla on asenne kohdallaan. Huonoina aikoina moni muu valitti ja heittäytyi työttömäksi. Kyllä sellaisten ihmisten pitäisi ottaa itseä niskasta kiinni. Minä olen toista maata. Minä olen tekijä ihminen tiedän mistä kirjoitan. Kuka tahansa voi ryhtyä yrittäjäksi. Valittajilta pitäisi ottaa kaikki tuet pois...minä olen veron maksajana heitäkin elättänyt.
Olen ylpeä saavutuksistani
16
303
Vastaukset
- Anonyymi
Narsisti
- Anonyymi
Anteeksi, mutta oletko sinä homoseksuaali?
- Anonyymi
Ettei vaan mennyt se työura ihan vaan itseä kehuessa? Todelliset tekijät pitävät matalaa profiilia, teot puhuvat puolestaan.
- AnonyymiUUSI
Näin muuten on. Tainnu fyrkat loppua kun ei kukkaan enään kehu.
- Anonyymi
Hyvän provon on joku kirjoittanut.
- Anonyymi
Aidosti yrittäjyys Kajaanissa on ihana asia ja jos siinä onnistuu 90- luvun kriisin ja myös koronan jälkeen, nostan hattua. Toki myös tänä päivänä on vaikeaa.
Ei ole ollut helppoa eikä huominen ole varmaan näyttänyt valoisalta ja heräämisen arvoiselta.
Hyvä, että selvisit ja olet nyt vapaa - kaikesta!
Kirjoitti finannsialan työmyyrä 🤓- AnonyymiUUSI
Opettelehan finassi työmykrä kirjoittamaan ensin.
- Anonyymi
Osta Kainuun Sanomista koko aukeama ja kerro siinä kaikki saavutuksesi ja kuinka hyvä ja pidetty ihminen olet.
- Anonyymi
Sitten kun ostat Kainarin aukeaman niin liitä siihen muiden tunnettujen tekijöiden todistamat mainetodistukset siitä miten hyvä olet.
- Anonyymi
Ei taida kestää päivänvaloa koko juttu.
- Anonyymi
Varmaan joku työtä pelkäämätön pussihousu. 💪👍🥸
- AnonyymiUUSI
Hieno kommentti juntti
- AnonyymiUUSI
Menehän syömään aamupuurosi ja ole hiljaa!
- AnonyymiUUSI
Minulla on tosi isot munat mutta töitä en oo tehny päivääkään. Enkä tee.
- AnonyymiUUSI
Ne on todettu tarpeettomiksi
- AnonyymiUUSI
Moni yrittäjä pumppaa näitä yhteiskunnan varoja ja sitten kehutaan miten on maksanut ja onnistunut elämässään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik195730- 173206
MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1192936Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6362168Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1582090Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701422Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421405Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31198Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061126Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641097