selvitetäänä tilanne puhuen vielä ennen joulua, vai ennen uutta vuotta? Ei ole mitään järkeä kirjoittaa täällä enää?
Mitenkä on
Anonyymi-ap
8
237
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä on selvitettävä?
- Anonyymi
Mun puolesta, mutta en tiedä, kuka olet.
- Anonyymi
Ei ole selvitettävää.
- Anonyymi
Hyvä että varmistit asian, kun täällä on mahdotonta ymmärtää kaikkea
- Anonyymi
Ei ole puhuttavaa ihmiselle joka hajotti mut tietentahtoen.
- Anonyymi
Täällä kirjoittamisessa ei ole järkeä. Pitää vain olla oikea ihminen, kenen kanssa puhua.
- Anonyymi
Tarkoitus on löytää uusi ystävä, jolle myös riittää pelkkä ystävyys.
- Anonyymi
Pitäisi selvittää oikeasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335260Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233700Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182184Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2792123Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116946- 34900
- 196804