Terveisiä Orpolle, Purralle ja erityisesti Kristillisdemokraateille.

Anonyymi-ap

Jeesus ei ollut mikään reaalipoliitikko. Mitä hän siis heille sanoisi?

Varmaan sen, minkä Raamatussakin. Viimeisestä tuomiosta puhuessaan Jeesus kertoi, miten pahat teot arvioidaan: ”Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa. Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua.”

Mutta sitten on toinen kristillisyys, jota minä en ymmärrä. Se on se armoton usko Yhdysvalloissa, mutta meilläkin. Se on usko, joka tukee Donald Trumpia, palvoo aseita ja kieltää abortit. Se on usko, joka Suomessa kieltää pappeuden naisilta ja hedelmöityshoidot naispareilta. Se on usko, joka kovettaa sydämensä hukkuvilta ja kärsiviltä – mutta sanoo puolustavansa ”kristillistä Eurooppaa”.

Niin, mitähän Jeesus siitä uskosta sanoisi?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000010905506.html

21

490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

SDP on ainut puolue, jolla on kristillisten arvojen kanssa yhtenäiset arvot.

Suomen Kristillisdemokraatit ei välitä avuttomien ihmisten toimeentulosta mitään. Se näkyy tässä hallituksessa. Harjoittaa kylmää, kovaa ja itsekästä ja pienituloisista piittaamatonta politiikkaa.

Juhani Simojoki on kirjoittanut kirjan Sosialidemokratia ja kristinusko.

https://www.antikvaari.fi/teos/sosialidemokratia-ja-kristinusko/62a546a5eaa1ec176c56be07

Sosialidemokratia toimii rohkeasti ihmisten kärsimysten ja eriarvoisuuden poistamiseksi kaikkialla maailmassa.

SDP:n periaateohjelma vastaa täysin kristillisiä arvoja:

https://www.sdp.fi/tutustu/tietoa-sdpsta/periaatejulistuksemme/

• Anonyymi

Joo yhtenäiset arvot...Käsi toisten taskussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo yhtenäiset arvot...Käsi toisten taskussa.

Kokoomuksella ja persusuomalaisilla on käsi koko ajan palkansaajan ja eläkeläisen taskussa. Hallituspolitikkaa todistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokoomuksella ja persusuomalaisilla on käsi koko ajan palkansaajan ja eläkeläisen taskussa. Hallituspolitikkaa todistaa.

Jep. "Köyhiltä ei leikata.." sanoi purra. Ja PETTI HETI. Tää petosjytkyhallitus on kasa huijareita.

• Anonyymi

Enää ei ehditä sairauskohtauksen tullessa hoitoon talviyönä tuulessa, tuiskussa ja pakkasessa kun Orpo ja Purra ovat hävittäneet hoitopaikat.

• Anonyymi

Niinpä. Sairaanhoitoa ajavat alas ja romuttavat ketaleet. Toivottavasti enään koskaan ei tule uutta petosjytkyä..

• Anonyymi

Syyllistäminen on demokratian ydintä. Siksi.

• Anonyymi

jokaiselle tulee lähtö aikanaan,toisille vihanninkohdalla,toisille alpuakodalla ja näin se on ulkoistettu,

• Anonyymi

Pitää kyllä ihmetellä, että kristillisdenokraatitkin sallivat tämän kaiken.

• Anonyymi

Kumpaa uskoa aloittaja ja te muut edustatte?

Oletteko paljonkin antaneet omastanne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpaa uskoa aloittaja ja te muut edustatte?

Oletteko paljonkin antaneet omastanne?

tiernapojatkin kielletty kouluissa,miten voi kristllisiä arvoja enää kannattaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tiernapojatkin kielletty kouluissa,miten voi kristllisiä arvoja enää kannattaa.

Pitääko se kostaa duunareille ja köyhille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitääko se kostaa duunareille ja köyhille?

Kysy jeesukselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysy jeesukselta.

Soittelen Moosekselle

• Anonyymi

Luotan Jeesukseen ja Hänen opetuksiin.

• Anonyymi

Viimeisestä tuomiosta puhuessaan Jeesus kertoi, miten pahat teot arvioidaan: ”Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa. Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua.”

• Anonyymi

Hallitus leikkaa toimeentulotukea.

”Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa. Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua.”

• Anonyymi

Tiesitkö että jeesuksen aasin nimi oli halle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiesitkö että jeesuksen aasin nimi oli halle.

Eli siis mitä haluat sanoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli siis mitä haluat sanoa?

Halle lujaa🏇

• Anonyymi

Nahkurinorsilla tavataan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      318
      2923
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      56
      2655
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1712
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1440
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1390
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1293
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      149
      1238
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1090
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1089
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70