AINA LÖYTYY SYY NOSTATTAA PROMILLEJA.

Anonyymi-ap

Seuraava pistää pohtimaan mitä kaikkia syitä voi keksiä alkoholisti ryyppäämiselleen, että kokee sbueilunsa olevan jälleen kerran aiheellista, siis jonkin tapahtuman johdosta kuten esimerkkitapauksessa, tulee teeveestä urheilua noin kahden vuorokauden kuluttua yöllä.

Muita vakisyitähän on jo selvinnyt olevan kaverien tapaaminen, vaimon ja lapsien viikonloppu sukuloimassa, reaaliaikaiset teeveeurheilulähetykset, ym. ja jne.

Huomenna tulee vuoden tärkein nyrkkeilyottelu, Fury vs Usyk, tässä jo vähän fiilistelin hilejuoman kera! Usyk ja Fury kohtaavat toisensa Saudi-Arabian Riadissa Kingdom Arenassa lauantaina 21. joulukuuta ennakkotietojen mukaan noin kello 00:00. mutta ei kannata yllättyä jos päämatsi alkaa huomattavasti arvioitua aikaa myöhemmin eli sunnuntaina.

13

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taas yksin Pasanen viikonloppuna hakemassa seuraa. Missä Pimsaurus?

• Anonyymi

Alkoholisti näkee elämänsä lasin läpi, ja aina on hyvä syy ottaa snapsi tai kaksi... näin se vain on, sinänsä 2010 alkoholin käyttö on huomattavasti useampaa kuin minulla, otan tänään yhden saunakaljan en muuta, edellinen kerta kaksi viikkoa sitten saunassa... yks iso karhu, joka on paras saunakalja.

• Anonyymi
        UUSI

Kiitos kysymästä vaimoni on edelleenkin kotona, menemme tänään taas helsingin keskustaan dösä menee kiitettävästi, suoraan eliaksen aukiolle, pysäkki on 30m päässä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kysymästä vaimoni on edelleenkin kotona, menemme tänään taas helsingin keskustaan dösä menee kiitettävästi, suoraan eliaksen aukiolle, pysäkki on 30m päässä.

On kylläkin Elielin aukio, tollo.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Skoda on rikki.

• Anonyymi
      UUSI

Parahin Possondeerus.

Natkutat alkoholista kuin olisit lestadiolainen vegaani anoppi, joka vaatii vävyä kaatamaan kotikaljat viemäriin ja antamaan siten lapselle raitis joulu.

Sinulla Possondeerus on valtava rasvamaksa, joka johtunee viinasta. Ihmettelen että olet hengissä sen kanssa.

Sen lisäksi että sinulta on AINA määritelmät hukassa, niin sinulta on hukassa myös se miten yleiset määritelmät muodostuu, eli millä perusteella rajapyykit kartoitetaan.

Iskä yrittää valistaa sinua, vaikkakin turhaan. Otetaan nyt tämä alkoholismin määritelmä.

Suuren riskin alkoholin käytön taso on miehillä 23–24 annosta ja naisilla 12–16 annosta viikossa, kohtalaisen riskin taso 14 ja 7 annosta viikossa.

Alkoholin käyttö kohtuudella (alle kohtalaisen riskin tason) ei ole merkittävä terveysriski.

Tänä vuonna arvioin varsin tarkkaan että olen juonut 8 pulloa viskiä, noin viisi olutta ja pullon vodkaa mökillä Suomessa. 9 x 0,7ltr = 6,3 ltr väkeviä.

Se 6,3 litraa jaetaan ravintola-annoksiksi 4 senttilitraa, joka tekee 157 ravintola-annosta ja oluet päälle = 162 ravintola-annosta vuodessa.

Se tekee viikko kohden 3 ravintola-annosta. En pääse siis edes puoliväliin kohtalaista riskiä alkoholinkulutuksessa.

"Alkoholinkäyttö nostaa monien erilaisten tapaturmien kuten liikenneonnettomuuksien, kaatumisten, palovammojen, hukkumisten ja työtapaturmien riskiä"

-En ole telonut itseäni koskaan kännissä enkä ollut kännissä töissä enkä liikenneonnettomuudessa. Kaatunut olen kyllä, mutta en telonut.

"Runsas alkoholinkäyttö heikentää mielen hyvinvointia eri tavoin. Runsaasti alkoholia käyttävillä esiintyy muita enemmän masennusta ja ahdistuneisuushäiriöitä"

-Itselleni alkoholi tuo mielen hyvinvointia, antaa näkemystä, innostaa ja laittaa asiat järjestykseen.

"Alkoholiongelmaisen itsemurhariski on huomattavasti suurentunut"

-En ole kertaakaan tehnyt vielä itsemurhaa.

"Alkoholinkäyttöön liittyy runsaasti unihäiriöitä, kuten lyhyt unijakso, unen heikentynyt laatu, katkonainen aamu-uni, uniapnea ja yöunta häiritsevät jalkojen liikkeet"

-Nukun kuin tukki ja pitkään, jos on tullut enemmänkin naukkailtua. Aikoihin ei ole, vaan olen lenkkikunnossa joka aamu kello kuusi. Minulla on seitsemän litran keuhot ja ei pelkoa uniapneasta.

"Terveyshaittojen lisäksi alkoholi aiheuttaa paljon sosiaalisia haittoja, joista kärsivät usein myös muut käyttäjän lisäksi. Tällaisia haittoja ovat esimerkiksi järjestyshäiriöt, väkivalta ja riidat, lasten turvallisuuden ja hyvinvoinnin laiminlyönti, perheen taloudelliset vaikeudet, tai työnantajalle vajaasta työkyvystä koituvat haitat"

-Ei minkäänlaisia sosiaalisia haittoja. Olen vaan hilpeämpi pikku hiprakassa ja tulen kaikkien kanssa juttuun. Panostan hyvinvointiin ja talous sekä terveys on varsin mukavassa kunnossa ja voi nauttia elämästä.

Koskaan ei meidän perheissä ole lasten nähden juotu humalaan ja humalaiset on ohjattu pois jos sellaisia on tullut lasten silmiin.

Meille ei tulla kännissä kylään. Lahdessa meillä asui naapurissa tiemestarin lisäksi liivijengiläinen. Hän itse oli ihan asiallinen, mutta vieraat aina eivät olleet.

Kävin sanomassa yhdelle karpaasille että ei kuse meidän marja-aronia aitaan, sillä me syödään niitä marjoja. Hän totesi että hän tulee sitten meille kuselle vessaan.

Lapset oli kotona ja se ei käynyt. Ovella otin niskasta ja aataminomenasta kiinni, väänsin 45 astetta ja taluttelin karpaasin kadulle. Siellä se kontallaan oksensi ja kusi housuun.

Tytär oli katsellut ikkunasta ja virkkasi' "Iskä tolle sedälle tuli huono olo"

2010

• Anonyymi
        UUSI

Pasaselle iski viinakateus, kun lääkäri vei ajokortin ja kielsi viinanjuonnin, tai ei pääse leikkaukseen. Nyt hän on Amican sairaalapaastolla jotta elopaino, maksa-arvot ja kolestrolit saataisiin alemmas ennen leikkausta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pasaselle iski viinakateus, kun lääkäri vei ajokortin ja kielsi viinanjuonnin, tai ei pääse leikkaukseen. Nyt hän on Amican sairaalapaastolla jotta elopaino, maksa-arvot ja kolestrolit saataisiin alemmas ennen leikkausta.

Viinakateus on kamala tauti! Täällä katsellaan kotisohvalla ihan vaan Suomessa nyrkkeilyä 65 tuumaisesta, kun ei ole satatuumaista niinkuin karaten kiistattomalla maestrolla Senssulla, jolla on useita daneja pökylän muodossa housussaan. Oluena toimii sixpack Fostersia puolen litran tölkeissä ja suolaisena koktailpiirakoita katkaravulla ja juustolla uunin kautta. https://aijaa.com/b00Oid Jäykkää viinaa on baarikaapissa, jos alkaa maistumaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Viinakateus on kamala tauti! Täällä katsellaan kotisohvalla ihan vaan Suomessa nyrkkeilyä 65 tuumaisesta, kun ei ole satatuumaista niinkuin karaten kiistattomalla maestrolla Senssulla, jolla on useita daneja pökylän muodossa housussaan. Oluena toimii sixpack Fostersia puolen litran tölkeissä ja suolaisena koktailpiirakoita katkaravulla ja juustolla uunin kautta. https://aijaa.com/b00Oid Jäykkää viinaa on baarikaapissa, jos alkaa maistumaan.

Pääartisti lähti farmille syömään, niin fani astui estraadille.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pääartisti lähti farmille syömään, niin fani astui estraadille.

Viinakateuden tunnistaa ilman artistejakin. Viinakateuden vuoksi on surmattu tuhansia ihmisiä Suomessa. Just oli lehessä juttu kun joku oli ottanut toisen ainoasta pullosta luvatta ryypyn niin henki lähti.

• Anonyymi
        UUSI

Voi rakaslapsi sinulla tässä on ongelmia brenkun kanssa, kuten sanoin minulle on tehty varsin kattava määrä verikokeita, kaikki arvot olivat kunnossa paitsi sokerit hieman ylhäällä, joten alkoholi ei aiheuta minulle mitään, on sinulla ollut seurakuntaa naapurina, on tiemestareita sekä liiviläisiä, asuitko ihan oikeasti kunnan talossa, yleensä taloutensa kunnossa pitävät harvemmin saavat tuollaisia naapureita, mutta kertomuksesi muutenkin kuvaa, heikkoja hermoja, ja huonoa asioiden hoitoa, tänään saunaan ostin assan k-marketista yhden puolenlitran bissen, oli tarjouksessa pantteineen kolme euroa.

Minulla on muutama kaverisuhde ajanut seinään kun olen suoraan sanonut, että nyt juot liikaa, lopeta se, alkoholistille se on kova paikka, jos ei ole vielä huomannut tilaansa, minulle sanoin yksi kaverini 90 luvun alkupuolella että dokaat liikaa, suutuin olin hänelle puolivuotta soittamatta, siiten soitin ja sanoin että kiitos kun kerroit olit oikeassa.

Alkoholistilla on miljoona selitystä alkoholin käyttöön, oikeastaan kukaan tarvitse brenkkua lainkaan, jo joka viikon loppun kosander pullo on alkoholimin merkki, ja osaan lukea milloin viinan juonti on menossa overiksi, sen huomaa esimmäisenä jutuista... ne alkaa painottaa alkoholia liian paljon...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi rakaslapsi sinulla tässä on ongelmia brenkun kanssa, kuten sanoin minulle on tehty varsin kattava määrä verikokeita, kaikki arvot olivat kunnossa paitsi sokerit hieman ylhäällä, joten alkoholi ei aiheuta minulle mitään, on sinulla ollut seurakuntaa naapurina, on tiemestareita sekä liiviläisiä, asuitko ihan oikeasti kunnan talossa, yleensä taloutensa kunnossa pitävät harvemmin saavat tuollaisia naapureita, mutta kertomuksesi muutenkin kuvaa, heikkoja hermoja, ja huonoa asioiden hoitoa, tänään saunaan ostin assan k-marketista yhden puolenlitran bissen, oli tarjouksessa pantteineen kolme euroa.

Minulla on muutama kaverisuhde ajanut seinään kun olen suoraan sanonut, että nyt juot liikaa, lopeta se, alkoholistille se on kova paikka, jos ei ole vielä huomannut tilaansa, minulle sanoin yksi kaverini 90 luvun alkupuolella että dokaat liikaa, suutuin olin hänelle puolivuotta soittamatta, siiten soitin ja sanoin että kiitos kun kerroit olit oikeassa.

Alkoholistilla on miljoona selitystä alkoholin käyttöön, oikeastaan kukaan tarvitse brenkkua lainkaan, jo joka viikon loppun kosander pullo on alkoholimin merkki, ja osaan lukea milloin viinan juonti on menossa overiksi, sen huomaa esimmäisenä jutuista... ne alkaa painottaa alkoholia liian paljon...

Alkoholistilla on miljoona selitystä alkoholin käyttöön ja sen huomaa. Kirjoituksestasi todellakin huomaa että maistuu. Monet yksinäiset dokaa jouluna, ei se ole mikään suuri salaisuus. Puolen litran kossu viikossa pysyttelee kohtuukulutuksen rajoissa ja on alle kaksi alkoholiannosta päivää kohden. Terveyden kannalta tuolla määrällä ei ole merkitystä, mutta jos kulauttaa sen aamulla tyhjään mahaan kerralla, niin sitten on taikka kulauttaa sen kerralla ja alkaa riehumaan ja rikkomaan paikkoja niin silloin voidaan sanoa että alkoholi ei sovi sinulle mutta suurkuluttajaa ei tule kossulla viikossa ei sitten millään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Alkoholistilla on miljoona selitystä alkoholin käyttöön ja sen huomaa. Kirjoituksestasi todellakin huomaa että maistuu. Monet yksinäiset dokaa jouluna, ei se ole mikään suuri salaisuus. Puolen litran kossu viikossa pysyttelee kohtuukulutuksen rajoissa ja on alle kaksi alkoholiannosta päivää kohden. Terveyden kannalta tuolla määrällä ei ole merkitystä, mutta jos kulauttaa sen aamulla tyhjään mahaan kerralla, niin sitten on taikka kulauttaa sen kerralla ja alkaa riehumaan ja rikkomaan paikkoja niin silloin voidaan sanoa että alkoholi ei sovi sinulle mutta suurkuluttajaa ei tule kossulla viikossa ei sitten millään.

Voi lapsirakas olet väärässä perjantai kossu on jo alkoholismia, olennaista ei ole myyty määrä vaan se että juominen on toistuvaa, monella eläkeläisellä on ongelmana että kun poistuu työelämästä, alkoholin käyttö ottaa vallan vapaa aikana, silloin ollaan jo syvällä suossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4110
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2111
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      551
      1677
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1415
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1137
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1048
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      951
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      893
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      864
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      848
    Aihe