Minä toivon vaikkapa kaikkien sotien ja nälänhädän loppumista,
mutta se toteutuu vain jos kaikilla ihmisillä olisi se "hyvä tahto".
maassa rauha ja hyvä tahto.
Mitä toivoisit joululahjaksi maailmalle ?
20
160
Vastaukset
- Anonyymi
Sen lisäksi voisi hävitä kaikki sairaudesta maailmasta. Se on minun toivomukseni.
- Anonyymi
No, eivät turhat toiveet vain toivomalla toteudu.
Asioiden puolesta on tehtävä työtä.
Mutta kaikki eivät halua sotien loppuvan, eivät itse tunne hyvää tahtoa, eivätkä halua ja toivo sitä. Sodat rikastuttavat rikollisia.
Oma ahneus on tärkeintä. Kukin taistelee oman ja läheistensä hyvinvoinnin puolesta. Niin rikas kuin köyhäkin.
Tällainen on ihmiskunta.- Anonyymi
Se on se perisynti.
- Anonyymi
On ihmisiä, joilla on auttamishalua ja sydäntä muillekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ihmisiä, joilla on auttamishalua ja sydäntä muillekin.
On kyllä. Mutta tässäkin tulee myös auttajan itsensä olla rehellinen: auttaa aidosti hädänalaista / -alaisia, eikä antaa tukeaan esim. loiselämiselle, "hädänalaisuuden" nimissä! Muutoin itse tukee, mahdollistaa ja vahvistaa vastuutonta, rikollista käyttäytymistä ja toimintaa.
Silloin myös auttajan täysin "vilpittömät" motiivit kyseenalaistuisivat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä. Mutta tässäkin tulee myös auttajan itsensä olla rehellinen: auttaa aidosti hädänalaista / -alaisia, eikä antaa tukeaan esim. loiselämiselle, "hädänalaisuuden" nimissä! Muutoin itse tukee, mahdollistaa ja vahvistaa vastuutonta, rikollista käyttäytymistä ja toimintaa.
Silloin myös auttajan täysin "vilpittömät" motiivit kyseenalaistuisivat.Kauhea ihmiskäsitys. Aina jauhaa LOISELÄJISTÄ.
- Anonyymi
Ihminen on aina ollut susi toista ihmistä kohtaan . Kouluissa opetetaan sivistystä ja toisen kunnioittamista ihmisenä ja sitten aikuiset vaan sotivat. Siis millaisen kuvan lapset silloin saavaat maailmasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhea ihmiskäsitys. Aina jauhaa LOISELÄJISTÄ.
No nii siinähän se selvästi tuli erään näkemys ihmiskunnasta . Aina on ollut heikkojakin maailmassa mutta heitä on autettu, eikä sanottu loisiksi
- Anonyymi
Liikakansoituksen on lähdettävä laskuun.
Maapallo ei kestä näin suurta väkimäärää.- Anonyymi
Ainoa lause minkä osaat.
- Anonyymi
7:30 aloita itsestäsi ja suvustasi.
- Anonyymi
No ei aikaan Suomessa synny liikaa lapsia
- Anonyymi
Liikakulutusesta ja luonnonvarojen ryöväämisestä "on lähdettävä" liikkeelle. Ja sitä tekee vain osa maapallon väestä, eivät kaikki. Laskun olisi siis hyvä lähteä länsimaisista tyypeistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikakulutusesta ja luonnonvarojen ryöväämisestä "on lähdettävä" liikkeelle. Ja sitä tekee vain osa maapallon väestä, eivät kaikki. Laskun olisi siis hyvä lähteä länsimaisista tyypeistä.
No me länsimaiset tyypithän ollaan maailman maksumiehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No me länsimaiset tyypithän ollaan maailman maksumiehiä.
Vain ryövääjiä ja sotkijoita, jotka eivät osaa edes omia jätteitään lajitella oikeisiin paikkoihin.
- Anonyymi
Ihan vaan rauhaa että ihmisarvo olisi aina se tärkein . Asioita voisi hoitaa ilman sotia ja toisten tappamista , kehityksen tulisi jo nyt olla sillä tasolla ettei ihminen olisi uhka toiselle ihmiselle .
Rauhaa maailmalle toivotaan - Anonyymi
On uskomatonta miten alhaisella kehitystasolla ihmisiä vielä on.
Kuten Putin. - Anonyymi
" ... Oi jos jostain saada voisin suuren puurokauhan, sillä antaa tahtoisin ma maailmalle rauhan. ... "
- Anonyymi
Putinin kuolemaa tai vähintään venäläiseen vankilaan joutumista.
- Anonyymi
Noin ei saisi kellekään toivoa, mutku pakko. Prkl.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4711079
- 827489
- 755499
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445464Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764768Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334153- 483016
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412475- 402430