Taidan turhaan odotella?
Entisen Janakkalan johtavan sivistysvirkamiehen läksijäiskahvit?
11
224
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tarkoitat Wilpolaa niin mitään lähtökahveja wi tule.Joudut ostaa Saludosi itse.
- Anonyymi
Teemu Puurunen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teemu Puurunen
Pihi mies Wilpola.Kahvi tarjouksessa ja paketista tulee noin 50 kuppia.Ei jää hyvä maku lähdöstä.
- Anonyymi
Mistäs tarjoo kahvia kun varat on takavarikoitu. Ei sossun rahoilla kahvi kutsuja pidetä.
- Anonyymi
Hieromoon töihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieromoon töihin?
Turengissa paljon tyhjää liiketilaa ,"johtaja "ei vaan saa tytöille thaihierontaliikettä,ihme juttu. Teippiä ikkunaan ja patja sisään.Ei vaan onnistu.
- Anonyymi
Vainoajalle kepeät mullat
- Anonyymi
entiselle "johtajalle" kepeä lompakko takavarikosta palautuksena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
entiselle "johtajalle" kepeä lompakko takavarikosta palautuksena
Onko läksijäiskahvit kunnan talolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko läksijäiskahvit kunnan talolla?
Ei kehtaa eikä ole varaa järjestää itse kun kunta ei järjestä.
"Johtaja" mihin ja millä haet töihin? Kuljetko nykyään julkisilla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kehtaa eikä ole varaa järjestää itse kun kunta ei järjestä.
"Johtaja" mihin ja millä haet töihin? Kuljetko nykyään julkisilla?Aloittaja hakee vaan itte sumpit vaikka nesteeltä.kunta ei tarjoa mitään hankintakielto.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.713318Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291078
- 1001023
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67946Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6905- 84889
- 34820