Taidan turhaan odotella?
Vastaukset 12
- Anonyymi
Jos tarkoitat Wilpolaa niin mitään lähtökahveja wi tule.Joudut ostaa Saludosi itse.
- Anonyymi
Teemu Puurunen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teemu Puurunen
Pihi mies Wilpola.Kahvi tarjouksessa ja paketista tulee noin 50 kuppia.Ei jää hyvä maku lähdöstä.
- Anonyymi
Mistäs tarjoo kahvia kun varat on takavarikoitu. Ei sossun rahoilla kahvi kutsuja pidetä.
- Anonyymi
Hieromoon töihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieromoon töihin?
Turengissa paljon tyhjää liiketilaa ,"johtaja "ei vaan saa tytöille thaihierontaliikettä,ihme juttu. Teippiä ikkunaan ja patja sisään.Ei vaan onnistu.
- Anonyymi
Vainoajalle kepeät mullat
- Anonyymi
entiselle "johtajalle" kepeä lompakko takavarikosta palautuksena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
entiselle "johtajalle" kepeä lompakko takavarikosta palautuksena
Onko läksijäiskahvit kunnan talolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko läksijäiskahvit kunnan talolla?
Ei kehtaa eikä ole varaa järjestää itse kun kunta ei järjestä.
"Johtaja" mihin ja millä haet töihin? Kuljetko nykyään julkisilla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kehtaa eikä ole varaa järjestää itse kun kunta ei järjestä.
"Johtaja" mihin ja millä haet töihin? Kuljetko nykyään julkisilla?Aloittaja hakee vaan itte sumpit vaikka nesteeltä.kunta ei tarjoa mitään hankintakielto.
- Anonyymi00014
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja hakee vaan itte sumpit vaikka nesteeltä.kunta ei tarjoa mitään hankintakielto.
Wilpolan sumpit juodaan Riihimäen KooVeellä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201124
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as311062Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu132865Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79588- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396