Taidan turhaan odotella?
Entisen Janakkalan johtavan sivistysvirkamiehen läksijäiskahvit?
11
217
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tarkoitat Wilpolaa niin mitään lähtökahveja wi tule.Joudut ostaa Saludosi itse.
- Anonyymi
Teemu Puurunen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teemu Puurunen
Pihi mies Wilpola.Kahvi tarjouksessa ja paketista tulee noin 50 kuppia.Ei jää hyvä maku lähdöstä.
- Anonyymi
Mistäs tarjoo kahvia kun varat on takavarikoitu. Ei sossun rahoilla kahvi kutsuja pidetä.
- Anonyymi
Hieromoon töihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieromoon töihin?
Turengissa paljon tyhjää liiketilaa ,"johtaja "ei vaan saa tytöille thaihierontaliikettä,ihme juttu. Teippiä ikkunaan ja patja sisään.Ei vaan onnistu.
- Anonyymi
Vainoajalle kepeät mullat
- Anonyymi
entiselle "johtajalle" kepeä lompakko takavarikosta palautuksena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
entiselle "johtajalle" kepeä lompakko takavarikosta palautuksena
Onko läksijäiskahvit kunnan talolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko läksijäiskahvit kunnan talolla?
Ei kehtaa eikä ole varaa järjestää itse kun kunta ei järjestä.
"Johtaja" mihin ja millä haet töihin? Kuljetko nykyään julkisilla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kehtaa eikä ole varaa järjestää itse kun kunta ei järjestä.
"Johtaja" mihin ja millä haet töihin? Kuljetko nykyään julkisilla?Aloittaja hakee vaan itte sumpit vaikka nesteeltä.kunta ei tarjoa mitään hankintakielto.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802200- 1751821
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701692Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1091503Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise251479- 1091190
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1621085Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771063Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,57920Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud237912