Miten yksinäinen viettää Joulun?
Viettääkö kukaan Joulua yksin?
15
415
Vastaukset
- Anonyymi
Yksinäinen viettää parhaan joulun. Saa nauttia joulusta kaikessa rauhassa. Ei tarvitse passata ketään eikä sietää kirkuvia kakaroita eikä kuunnella joulun ilosanomaa ruuhkassa.
Minä olen viettänyt parhaat jouluni kaikessa rauhassa kirjojen parissa, jossakin joulukonsertissa käyden ja lopulta hiljaisuudesta nauttien yksin. Kukaan ei ole vaatimassa sitä ja tätä, ei tahtomassa sinne ja tänne. Toteutan vain omat toiveeni, olen oma itseni. Hyasintti saa tuoksua ja kinkku maistua. - Anonyymi
Yksinäinen joulu, olen jo tottunut, kun lähi-omaiseni ovat kuolleet. Laitan jouluista ruokaa. Teen porsaan sisäfilettä, rosollia, porkkanalaatikkoa ja mikä parasta, imellettyä perunalaatikkoa. Graavilohta,
Tein mustikkakukkoa, sellaisen kevennetyn version, jossa on puolet rasvaa siitä, jos tekisin "normaalin". Vähän sokeritonta suklaata, joulupuuro perinne puuro, rikotut kaurasuurimot , suosittelen, se on parempaa kuin riisipuuro. Sitä myydään Joulupuuro-nimellä.
Minulla on joulukuusi, joululiinat ja valosarjat.
Lenkillä pyrin käymään aamuisin. Aattona jää väliin. Teen laatikot silloin ajoissa, yhden imelletyn perunalaatikon avuliaalle naapurille.
Joulun Herra, Jeesus on minun jouluni pää-sisältö. "Kunnia Jumalalle korkeuksissa, ja maassa rauha ihmisille!" - Anonyymi
Monta joulua olen viettänyt yksin ja tulen viettämään jatkossakin. Muutaman kerran olen ollut jossain reissussa, mutta useimmiten ihan kotona. Ikää alkaa jo olemaan niin montaa kertaa en enää jaksa reissata, mutta toiveissa olisi vielä pari reissua. Tänä vuonna on taas joulu yksin ja lähdenkin merelle.
- Anonyymi
Miten yksinäinen viettää joulun? Muuten ihan samalla tavalla kuin muutkin mutta yksin omassa rauhassa. Saa viettää joulun kuten haluaa.
Joulu kuuluu kaikille!
Itse olen viettänyt monenlaisia mukavia jouluja yksin, kaksin, isolla joukolla, maalla ja merellä, Suomessa ja muualla, työssä ja kotona. Ei ole olemassa yhtä "oikeaa" tapaa viettää joulua. Eikä joulua ole pakko viettää ollenkaan!
Parhaat joulut olen kuitenkin viettänyt yksin kaikessa rauhassa oman mieleni mukaan. Pidän eniten rauhallisista jouluista. - Anonyymi
EI se mukavaa ole joulua yksin viettää mutta näillä eväillä mennään. Ruokaa tehden ja ulkoillen. Illalla pari mukia ja saunaan.
Kateeksi käy lapsiperheitä jotka saavat rakkaidensa kanssa viettää joulua.- Anonyymi
En nyt ihan niinkään sanois. T. Yksinhuotaja
- Anonyymi
Ei se eroa tavallisesta päivästä mitenkään.
- Anonyymi
Paitsi että on vapaata.
- Anonyymi
Puran pappa-tunturin moottoria kun savuttaa. Stefa varmaan rikki.
- Anonyymi
Hyvää joulua (ja loman aikaa niille jotka eivät vietä joulua) kaikille niille jotka syystä tai toisesta tuntee itsensä yksinäiseksi.
Vuoden pimein aika on taittumassa, ja olemme kääntymässä kohti kevättä. Pieni pakkanen, ja lumesta heijastuva valo auttaa monia jaksamaan, ja lämmin kevät ja kesä odottaa. Niin vain taas yksi vuosi on kääntymässä kevääseen. - Anonyymi
Aika moni viettää joulua yksin. Tai ei vietä joulua juuri mitenkään. Jotkut ovat töissä.
Joulua hehkutetaan perheen, lasten ja koko suvun juhlana. On se varmaan joillekin juuri sitä, mutta se esitetään suurin kirjaimin ja ikäänkuin ainoana oikeana jouluna. Muu olisi kauheaa.
Itse olen joulua viettänyt pitkin joulukuuta, yksin ja yhdessä. Pyhäpäivät olen yksin kotona, mielelläni. Olen ihan normaali, terve ihminen ja hyvin tyytyväinen elämääni. - Anonyymi
Säälin yksin joulunsa viettäviä. Koittakaa pärjätä.
- Anonyymi
Sinun sääliäsi ei tarvita! Yksinäinen voi viettää paremman joulun kuin sinä.
- Anonyymi
herran sanaa kannattaa käydä kuuntelemassa kirkossa.
- Anonyymi
Vietän joulun yksin omasta tahdostani. Olisin voinut viettää perheen tai ystävän kanssa, mutta en halua. Koska osa perheenjäsenistäni harjoittaa henkistä väkivaltaa minua kohtaan ja ystävät ryyppäävät.
Tunnen, että tätä pidetään varmaan outona, mutta näin vain näin parhaaksi.
Olen käynyt kirkossa laulamassa kauneimpia joululauluja ja nyt jouluaamun jumalanpalveluksessa.
Ruoat vain harmittaa, ettei niistä ole toista ihmistä nauttimassa. No kävi yksi naapuri eilen puurolla. Ystävän piti tulla Jouluksi, mutta hänellä olikin ryyppy päällä ja häntä ei pysty kännisenä pitämään kerrostalossa. Harmitaa kun tiedän, ettei hänellä ole nyt siellä kotonaan paljon mitään syötävää ja minulla on täällä yllinkyllin. En vaan kestä häntä kun kännää, siitä on joulurauha kaukana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.786509- 1466042
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013876Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1232331- 421529
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4161433- 741255
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471084Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja1431033Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan591026