~ ♥ ~
Kävin kirkossa
oli juhlat,
mutta ei häät
Siellä itseltäni kysyin
mitä sinä täällä näät ?
Näin siellä ihmisiä monta
en tuntenut,
oli jotenkin niin kasvotonta
Etsin hymyjä ihmisten kasvoilta
niitäkin oli kyllä monta
mutta monella myös niin elotonta
Lopulta loppuivat
lasten iloiset laulut
ja kolehdinkin maksoivat
ainakin joka toiset
Mutta tunsikohan siellä,
todella kukaan
mitä sydämen aarteena
ois voinnu tulla mukaan
Kera seimen,
ja tän ilosanoman...
~ ♥ ~
Hyvää Joulua ja Toiveikasta Uutta vuotta 2025 (jälkeen Kristuksen) Kaikille !
(ps. vai saakohan näin vielä sanoa...)
T. Otakoppi
Jesaja.7:14 (ennustus n.740-680 eKr) "Sentähden Herra itse antaa teille merkin: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja antaa hänelle nimen Immanuel." ( = Jumala kanssamme ).
KR 1933/-38
Jesaja 9:1 "Kansa, joka pimeydessä vaeltaa, näkee suuren valkeuden; jotka asuvat kuoleman varjon maassa, niille loistaa valkeus."
---> "Te olette ystäviäni, kun teette sen, minkä käsken teidän tehdä. En sano teitä enää palvelijoiksi, sillä palvelija ei tunne isäntänsä aikeita."..."Tämän minä olen teille puhunut, että minun iloni olisi teissä ja teidän ilonne tulisi täydelliseksi. Minun käskyni on tämä: rakastakaa toisianne, niin kuin minä olen rakastanut teitä"..." Tämän käskyn minä teille annan: rakastakaa toisianne.” ~ 💞 ~
(Vrt Joh 15)
Tulkoon joulu...>>>
https://www.youtube.com/watch?v=OzTNRMaI3Vo
Jouluruno...
1
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
... Matt 11:6. "Ja autuas on se, joka ei loukkaannu ((skandalisthē) minuun." ...> From "skandalon" ="skandaali"
https://biblehub.com/greek/4625.htm
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124110MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822111Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216951Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848