Kyllä Suomelle maksaa enemmän Ukrainan sotaan liittyminen, kuin maahantuotuijen elättäminen.
Kyllä Suomelle maksaa enemmän Ukrainan sotaan liittyminen, kuin maahantuotuijen elättäminen.
6
320
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tiedä Niinistö, Marin, Kaikkonen, Sumppi, Orpo, tai Purra, Häkästä puhumattakaan, paljonko Suomi on jo kaatanut Ukrainaan materiaalia ja suoraa salarahaa. Purraltahan se lipsahti, että "salarahaa käytetään" Ukrainan pääministerin vierailun aikaan.
Me rahoitamme terroristivaltioiden -siis voitte katsoa mielipiteeni tässä molemmista, sotia vuodesta toiseen. Samalla meillä kuollaan lääkkeiden puutteeseen, huonoon hoitoon vanhuksille ja elämme maassa jossa on 12 000 asunnotonta.- Anonyymi
Köyhiltä lääkkeet pois, hoito pois ja lisää asunnottomia!
Sotia ei voiteta mukavuusalueella.
- Anonyymi
Ja nämäkö mielestäsi ovat vaihtoehtoja toisilleen?
Meidän ei tarvitse osallistua sotaan eikä meidän tartte elättää ukrainalaisia. - Anonyymi
sit nämä avustukset muihin maihin, välimeren maihin kun olivat velkaantuneita ja annettin " lainaaksi " välimeren sotiviin maihin jälleenrakentamisiin jotka on jo moneen kertaan pommitettu, eli savuna ilmaan, johonkin tupakanpolton vähentämiseksi , naisten kouluttamiseksi ja nyt naiset hellan ja nyrkin välissä burkassaan vailla mitään oikeuksia
eli nniinkuin pölhölän porukkakanto valoa säkeissä tupaan, loputon suo
paineet ilmastoasian hyväksi
vaikka sotia käydään entistä enemmän ja sotaharjoituksia entistä enemmän joista ilmaan hiilidioksia ja savukaasuja
herrat lentää päivittäin työnsä puolesta ja mitä lentäminen tuottaa ilmaan???
kuralla oleva suomi maksaa kaikkea mitä maailmalta ja EU keksii ja velkarahaa otetaan lisää , ensi vuonnakaan ei kelkka käänny kun bruttokansantuote ei nouse vaan päinvastoin laskee ja ne velan korot järkyttävät - Anonyymi
Kankaanpäästä käy ukrainalaiset lomailemassa kotimaassaan , tuovat viinat ja tupakat tullessaan ja Suomi maksaa ne kulkemiset, miten työttömillä muuten olisi varaa.
Täällä on ilmennyt myös enemmän varkauksia ja huumeet myös lisääntyneet.
Onko velkaantuneella suomella tähän rupusakkiin aihetta panostaa kun suomen omissa kansalaisissa työttömiä, päihteiden käyttäjiä ja lisääntyneessä mielenterveysongelmaisten ja asennevammaisten määrä on myös räjähtänyt käsiin. Suurin osa Reima kallion ja Myllymäen kerrostaloissa asuvat sossu asiakkaita. - Anonyymi
Ja nämä kaksi asiaa eivät ole toistensa vaihtoehtoja, ei tarvi elättää ukrainalaisia eikä liittyä sotaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233073- 412694
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381513- 841350
- 631261
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä401009Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.126922- 33829
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29673Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621