Jeesuslauluja S-Marketissa

Anonyymi-ap

Olikohan nyt loppuun asti ajatelut tuo perjantainen lauluesitys S-Marketissa. Esiintyjä virittää kamansa ja itsensä pakettiautomaattien eteen estäen ihmisten pääsyn luukuille. Sitten lauletaan uskonnollisia joululauluja epävireisesti, kaikki eivät tarvitse uskonnontuputusta kauppareissuillaan. Näille on omat tilaisuutensa jonne kaikki halukkaat pääsee, ei näitä tarvitse pakkosyöttää ruokakaupassa. Ajattelematonta.

15

783

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi hyvä luoja teitä mielenne pahoittajia! :D

• Anonyymi

Hyvää tekee teille pakanoille.

• Anonyymi

Hellaritko siellä hilluu ja joigaa?

• Anonyymi

Pääsitkö nyt sinne luukulle sitten?? Tarina ei kerro sitä.
      Pääsetkö nyt yli tästä jos tänään menet sinne luukulle??
      Soita kriisiapua jos et pääse luukulle.

• Anonyymi

Jos lauletaan "hei tonttu-ukot hyppikää...." tai " porsaita äidin oomme kaikki..." tai "kilisee kilisee kulkunen..." mitähän Jeesus tuputusta näissä on?? Toki välissä oli hengellisempiäkin lauluja, ne myös kuuluu jouluun. Sulje korvasi tai tilaa ruokasi netistä. Laulajasta olen kyllä samaa mieltä, ei hyvä ollenkaan. Ennen vaikka joku kuoro tai osaava laulaja. Tämä laulaja tuotti lähinnä myötähäpeää.

• Anonyymi

Joulu on iloista aikaa.siihen kuuluu tonttulaulut.

• Anonyymi

Se ei todellakaan ole kaikille iloista aikaa,päinvastoin siinä ei paljon tontut kiinosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei todellakaan ole kaikille iloista aikaa,päinvastoin siinä ei paljon tontut kiinosta

Ei ole kun ei luukulle pääse sekä laulavat raamattulaulua ja päähän hakkaavat ristillä niin pitkään että piru irtoaa Pekasta.
        Voi irrota reinostakin, vaikka hiukan epäilen.
        Tontut ei kiinnosta yhtään kun en ole ihan varma onko niitä olemassa. Voi toki olla mutta kun ei pääse luukulle kun laulavat.

• Anonyymi

Ei kaikille mutta tonttulaulut kuuluu jouluun kuin myös heinillä härkien ja joulunkellot

• Anonyymi

Toki tontuista voi laulaa, mutta jospa jätettäisiin se uskonnon tuputtaminen kirkkoon. Kyllä itsellänikin korvaan särähti kaupassa käydessä joku paatoksellinen veisu.

• Anonyymi

Ruokakauppaan tullaan ostamaan vaan ruokaa eikä mitään viihdykettä hakemaan jos sitä tarvetta menkää vaikka puppilo pöppilö vai mikä lienee siellä varmaan niitä tonttujakin näette

• Anonyymi

Ootte te kyllä niin ihkua jengiä!
        Vuodessa on aika monta päivää ja nyt kun yhtenä sattuu tunnin pari olemaan väylä tukittuna luukulle ja teille pakanoille pientä ohjelmaa nin on koko kylä ihan sekasin. 🤣

• Anonyymi

"Soita sormia, napsuttele, kyllä me persut öyhötetään."

• Anonyymi

Suvaitsevaisuutta. Suomi on nykyään monikulttuurinen maa ja pitää sietää sekä Jeesuksia että tonttuja. Tai olet natsi.

• Anonyymi

Eikös tuo lie lähempänä meidän suomen itsenäisyyden ajan kulttuuria eikä siihen suvaitsevaisuuksia tarvita.
        Se vaan on nyt niin että katukaa pakanat joikua kuunnellessanne ja sillä hyvä.
        T. Persu

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      140
      1041
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      1007
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      213
      748
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      62
      688
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      686
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      676
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      612
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      578
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      58
      525
    Aihe