Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, olet rakas. ❤️
Hyvää Joulua mies!
60
863
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kiitos!
mutta mun kaivattua kyllä tietäis, että joulu kirjoitetaan pienellä. :D- AnonyymiUUSI
Mikään ei ole sattumaa 😉
- AnonyymiUUSI
Ole hyvä!
mutta minun kaivattu kyllä tietää, että kun aukoo lättyänsä niin osaa myös itse kirjoittaa. ;D - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä!
mutta minun kaivattu kyllä tietää, että kun aukoo lättyänsä niin osaa myös itse kirjoittaa. ;DMenehän nyt lättyinesi siitä. Kateellisuus on itseään alentava synti. ☺️
- AnonyymiUUSI
Varsinkin otsikossa on juhlavaa kirjoittaa Joulu suurella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin otsikossa on juhlavaa kirjoittaa Joulu suurella.
Onhan se juhlallista kun mies itselleen kirjoittaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se juhlallista kun mies itselleen kirjoittaa
Ei ollut aloittajalta vaan minulta. Voi myös kirjoittaa isolla kun erityisesti toivottaa jollekin tietylle. Itsekin usein Joulu ja Juhannus on isolla.
- AnonyymiUUSI
Korteissa näyttää hölmöltä kirjoittaa pienellä, aina isolla siis kuten Nimipäivä ja Syntymäpäiväkin.
- AnonyymiUUSI
Tuskin oli minulle yksinäiselle miehelle, mutta hyvää joulua ihanalle naiselle. Olet myös rakas! ❤️
- AnonyymiUUSI
Yksinäisyys korostuu jouluisin, eikä sellaista kenellekään toivo, no ehkä joillekin jotka omilla toimillaan sen osoittanut olevan ansaittua. Mutta kaikille muille rauhaisaa joulua ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yksinäisyys korostuu jouluisin, eikä sellaista kenellekään toivo, no ehkä joillekin jotka omilla toimillaan sen osoittanut olevan ansaittua. Mutta kaikille muille rauhaisaa joulua ❤️
Minä ansaitsen yksinäisyyden. Olen ulkoisesti niin ruman näköinen, että ei auta vaikka olisi kuinka mukava. 😞
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä ansaitsen yksinäisyyden. Olen ulkoisesti niin ruman näköinen, että ei auta vaikka olisi kuinka mukava. 😞
No höh
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et varmastikaan ole ruma. Älä pilkkaa itseäsi. Voimia!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et varmastikaan ole ruma. Älä pilkkaa itseäsi. Voimia!
Gubbe on ruma minkä sille voi
- AnonyymiUUSI
Yhdelle yksinäiselle Miehelle minä haluan toivottaa hyvää iltaa ja varmaan nähdään tässä viikon sisään" meidän ikiomassa paikassa " 😉 jos haluat numeroni niin sanot vaan, niin päästään viestittelemään vähän vapaammin.
Itse en laita kun en ole saanut siihen suostumustasi.
Mukavaa iltaa teille kahdelle, lämmöllä 🧑🏻🎄- AnonyymiUUSI
Mikä sun numero on🥺🥺
- AnonyymiUUSI
Jos se on yksinäinen, niin kelle kahdelle?
- AnonyymiUUSI
Nyt meni kahvit väärään kurkkuun.
- AnonyymiUUSI
💜🖤💜🖤laita num?
- AnonyymiUUSI
Yksinäiselle, kahdelle? Mitä ihmettä.
- AnonyymiUUSI
Hyvää Joulua naiselle♥️✨️
- AnonyymiUUSI
🖤✨
- AnonyymiUUSI
Hyvää Joulua ihanalle miehelle tätäkin kautta ✨♥️✨
- AnonyymiUUSI
Hän tietää mitä tarkoittaa.
- AnonyymiUUSI
Muillehan ei näitä avata ❤️✨
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muillehan ei näitä avata ❤️✨
Se ettei avaa muille tarkoittaa monien muiden suhteiden kariutumista, sillä helpompi erehtyä kenelle mikäkin on tarkoitettu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se ettei avaa muille tarkoittaa monien muiden suhteiden kariutumista, sillä helpompi erehtyä kenelle mikäkin on tarkoitettu.
Se on niiden muiden suhteiden ongelma se.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa nämä orastavat suhteet on palstan pajattajamiehen jutuista kiinni, mutta aina on hyvä vähän syyllistellä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on niiden muiden suhteiden ongelma se.
Itsekkyys tuokin elämään aitoutta ja pysyvyyttä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa nämä orastavat suhteet on palstan pajattajamiehen jutuista kiinni, mutta aina on hyvä vähän syyllistellä
Kyllä ne voi olla.
- AnonyymiUUSI
Vammasot 😆
- AnonyymiUUSI
Eikö 😆 osaa kirjoittaa 🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö 😆 osaa kirjoittaa 🤣🤣
Tahallaa ny vesipäistelen.. olen edellä algoritmin valvovaa silmää. Kumartakaa uutta jumalaanne 😂🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tahallaa ny vesipäistelen.. olen edellä algoritmin valvovaa silmää. Kumartakaa uutta jumalaanne 😂🤣
Arvasin, että pelihän täällä on käynnissä
- AnonyymiUUSI
Tulees sulla itku jos et tuu enää joululoman jälkeen karosen kouluun🥺🥺🥺😢😢🤔🥹💔
- AnonyymiUUSI
Kaunis viesti!! Joskus lisäämme lähimmäisiemme taakkaa ajattelematta tai muuten käytöstämme miettimättä. Varsinkin ihastuessa tunteet liikkuvat veitsenterällä ja läikkyvät onnellisesta harmistumiseen sekunninsadasosassa. Painavat tunteet reagoivat ärsytykseen joskus ärsyttävänkin nopeasti, tulkitaan hätäisesti toisen huoleton tervehdys tai kohtaaminen, joka tuntuu omassa rinnassa kivalle ja jonka odotus on saanut aikaiseksi hyvin virittyneen olotilan. Jos taas hetkessä on ollut aistivinaan merkittävää lähestymistä tai mukavaa lämpöä, taakan paino tuntuu todella keventyneen ja askel kevenee rientäessä iloisissa ajatuksissa. Silloin kun hetkeen on sisältynyt kaunis halaus tai jopa hyvän yön suudelma, ei kotimatkasta muista juuri muuta kuin kevyen, hienosta kankaasta tehdyn puseron tai kumppanin sulkeutuvat silmät. Rakkaus saa ihmisen usein käyttäytymään hölmösti, halu olla toiselle tärkeä ja rakas, ajaa kaiken ohitse vaikka kuinka yrittäisi suhtautua tilanteeseen reippaan rohkeasti. Rakkaudessa parasta on luonnollinen läheisyys, silloin voi toimia mielihalunsa ja hetkellisen hurmion ohjaamana, eikä rakas katso sitä ollenkaan "pahalla silmällä"
https://www.youtube.com/watch?v=k01iTSvU4es - AnonyymiUUSI
No, sinun ulkonäköön viitaten, niin neitihän on ympärivuotinen rusinapulla perruukilla.
T. mikä on, no mitäs täs...
hähähähähä.......
https://m.youtube.com/watch?v=RL8G8vkEI9s- AnonyymiUUSI
Anna toisen olla rauhassa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anna toisen olla rauhassa
No miehen itsensä kirjoittama avaus, niin täytyyhän sitä vähän riekkua ja rikkoa tätä niin harmonista tunnelmaa🥱
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No miehen itsensä kirjoittama avaus, niin täytyyhän sitä vähän riekkua ja rikkoa tätä niin harmonista tunnelmaa🥱
Eli olet mielestäsi jotenkin fiksu ja muita ylempänä vaikka olet pelkkä iso 💩
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla tuo gubbe ihan itse joka yrittää kerätä huomiota sekä kuvottavilla jutuillaan ja omia kaikki muutkin aloitukset nimiisi, aijai
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla tuo gubbe ihan itse joka yrittää kerätä huomiota sekä kuvottavilla jutuillaan ja omia kaikki muutkin aloitukset nimiisi, aijai
Noniin rupesihan niitä tulemaan.
- AnonyymiUUSI
Hieno viesti jollekin. Kyllä hän varmaan ymmärtää ja toivoo sinullekin sydämestään hyvää Joulua ja kaikkea hyvää muutenkin.
- AnonyymiUUSI
Toivotetaan nyt kaikki kaikille ihanaa Joulua ja lopetetaan se mussutus.
- AnonyymiUUSI
Janna
- AnonyymiUUSI
Olisko?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisko?
No ois ois.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ois ois.
Tuskinpa sentään hönöjen pseudonyymiem keksijät on tämäkään guben avaus mitään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisko?
Pistäkäähän duo pillit pussiin nyt vaan..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pistäkäähän duo pillit pussiin nyt vaan..
En Jannan kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En Jannan kanssa.
💕💕💕
- AnonyymiUUSI
Saattaa olla kun olen ollut tekemisissä.
- AnonyymiUUSI
Se on yhtä pussailya sitten.
- AnonyymiUUSI
Kolmella kielellä
- AnonyymiUUSI
Roomassa
- AnonyymiUUSI
Löytyikö guben avauksen rivien välistä joku kommentti mistä piti taas riehaantua?
- AnonyymiUUSI
Niin energiat on nyt vähissä
- AnonyymiUUSI
Oletko hän jonka etunimestä löytyy kaksi kirjainta, jotka löytyvät omasta etunimestä.
- AnonyymiUUSI
Kaikki on parhaalla mahdollisella tavalla. Olet saanut ajatukseni aika ajoin pois tästä omatekoisesta liemestäni. Se on ollut varmasti hyväksi vaikka välillä miten tuskastuttaisi. En valitse helpointa tietä missään suhteessa. Hyvää joulua.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123750MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar761970Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821253Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671067Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331008Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60863- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788