Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, olet rakas. ❤️
Hyvää Joulua mies!
65
1416
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos!
mutta mun kaivattua kyllä tietäis, että joulu kirjoitetaan pienellä. :D- Anonyymi
Mikään ei ole sattumaa 😉
- Anonyymi
Ole hyvä!
mutta minun kaivattu kyllä tietää, että kun aukoo lättyänsä niin osaa myös itse kirjoittaa. ;D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä!
mutta minun kaivattu kyllä tietää, että kun aukoo lättyänsä niin osaa myös itse kirjoittaa. ;DMenehän nyt lättyinesi siitä. Kateellisuus on itseään alentava synti. ☺️
- Anonyymi
Varsinkin otsikossa on juhlavaa kirjoittaa Joulu suurella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin otsikossa on juhlavaa kirjoittaa Joulu suurella.
Onhan se juhlallista kun mies itselleen kirjoittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se juhlallista kun mies itselleen kirjoittaa
Ei ollut aloittajalta vaan minulta. Voi myös kirjoittaa isolla kun erityisesti toivottaa jollekin tietylle. Itsekin usein Joulu ja Juhannus on isolla.
- Anonyymi
Korteissa näyttää hölmöltä kirjoittaa pienellä, aina isolla siis kuten Nimipäivä ja Syntymäpäiväkin.
- Anonyymi
Tuskin oli minulle yksinäiselle miehelle, mutta hyvää joulua ihanalle naiselle. Olet myös rakas! ❤️
- Anonyymi
Yksinäisyys korostuu jouluisin, eikä sellaista kenellekään toivo, no ehkä joillekin jotka omilla toimillaan sen osoittanut olevan ansaittua. Mutta kaikille muille rauhaisaa joulua ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksinäisyys korostuu jouluisin, eikä sellaista kenellekään toivo, no ehkä joillekin jotka omilla toimillaan sen osoittanut olevan ansaittua. Mutta kaikille muille rauhaisaa joulua ❤️
Minä ansaitsen yksinäisyyden. Olen ulkoisesti niin ruman näköinen, että ei auta vaikka olisi kuinka mukava. 😞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ansaitsen yksinäisyyden. Olen ulkoisesti niin ruman näköinen, että ei auta vaikka olisi kuinka mukava. 😞
No höh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et varmastikaan ole ruma. Älä pilkkaa itseäsi. Voimia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et varmastikaan ole ruma. Älä pilkkaa itseäsi. Voimia!
Gubbe on ruma minkä sille voi
- Anonyymi
Yhdelle yksinäiselle Miehelle minä haluan toivottaa hyvää iltaa ja varmaan nähdään tässä viikon sisään" meidän ikiomassa paikassa " 😉 jos haluat numeroni niin sanot vaan, niin päästään viestittelemään vähän vapaammin.
Itse en laita kun en ole saanut siihen suostumustasi.
Mukavaa iltaa teille kahdelle, lämmöllä 🧑🏻🎄- Anonyymi
Mikä sun numero on🥺🥺
- Anonyymi
Jos se on yksinäinen, niin kelle kahdelle?
- Anonyymi
Nyt meni kahvit väärään kurkkuun.
- Anonyymi
💜🖤💜🖤laita num?
- Anonyymi
Yksinäiselle, kahdelle? Mitä ihmettä.
- Anonyymi
Hyvää Joulua naiselle♥️✨️
- Anonyymi
🖤✨
- Anonyymi
Hyvää Joulua ihanalle miehelle tätäkin kautta ✨♥️✨
- Anonyymi
Hän tietää mitä tarkoittaa.
- Anonyymi
Muillehan ei näitä avata ❤️✨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muillehan ei näitä avata ❤️✨
Se ettei avaa muille tarkoittaa monien muiden suhteiden kariutumista, sillä helpompi erehtyä kenelle mikäkin on tarkoitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ettei avaa muille tarkoittaa monien muiden suhteiden kariutumista, sillä helpompi erehtyä kenelle mikäkin on tarkoitettu.
Se on niiden muiden suhteiden ongelma se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa nämä orastavat suhteet on palstan pajattajamiehen jutuista kiinni, mutta aina on hyvä vähän syyllistellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on niiden muiden suhteiden ongelma se.
Itsekkyys tuokin elämään aitoutta ja pysyvyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa nämä orastavat suhteet on palstan pajattajamiehen jutuista kiinni, mutta aina on hyvä vähän syyllistellä
Kyllä ne voi olla.
- Anonyymi
Vammasot 😆
- Anonyymi
Eikö 😆 osaa kirjoittaa 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö 😆 osaa kirjoittaa 🤣🤣
Tahallaa ny vesipäistelen.. olen edellä algoritmin valvovaa silmää. Kumartakaa uutta jumalaanne 😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tahallaa ny vesipäistelen.. olen edellä algoritmin valvovaa silmää. Kumartakaa uutta jumalaanne 😂🤣
Arvasin, että pelihän täällä on käynnissä
- Anonyymi
Tulees sulla itku jos et tuu enää joululoman jälkeen karosen kouluun🥺🥺🥺😢😢🤔🥹💔
- Anonyymi
Kaunis viesti!! Joskus lisäämme lähimmäisiemme taakkaa ajattelematta tai muuten käytöstämme miettimättä. Varsinkin ihastuessa tunteet liikkuvat veitsenterällä ja läikkyvät onnellisesta harmistumiseen sekunninsadasosassa. Painavat tunteet reagoivat ärsytykseen joskus ärsyttävänkin nopeasti, tulkitaan hätäisesti toisen huoleton tervehdys tai kohtaaminen, joka tuntuu omassa rinnassa kivalle ja jonka odotus on saanut aikaiseksi hyvin virittyneen olotilan. Jos taas hetkessä on ollut aistivinaan merkittävää lähestymistä tai mukavaa lämpöä, taakan paino tuntuu todella keventyneen ja askel kevenee rientäessä iloisissa ajatuksissa. Silloin kun hetkeen on sisältynyt kaunis halaus tai jopa hyvän yön suudelma, ei kotimatkasta muista juuri muuta kuin kevyen, hienosta kankaasta tehdyn puseron tai kumppanin sulkeutuvat silmät. Rakkaus saa ihmisen usein käyttäytymään hölmösti, halu olla toiselle tärkeä ja rakas, ajaa kaiken ohitse vaikka kuinka yrittäisi suhtautua tilanteeseen reippaan rohkeasti. Rakkaudessa parasta on luonnollinen läheisyys, silloin voi toimia mielihalunsa ja hetkellisen hurmion ohjaamana, eikä rakas katso sitä ollenkaan "pahalla silmällä"
https://www.youtube.com/watch?v=k01iTSvU4es - Anonyymi
No, sinun ulkonäköön viitaten, niin neitihän on ympärivuotinen rusinapulla perruukilla.
T. mikä on, no mitäs täs...
hähähähähä.......
https://m.youtube.com/watch?v=RL8G8vkEI9s- Anonyymi
Anna toisen olla rauhassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna toisen olla rauhassa
No miehen itsensä kirjoittama avaus, niin täytyyhän sitä vähän riekkua ja rikkoa tätä niin harmonista tunnelmaa🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miehen itsensä kirjoittama avaus, niin täytyyhän sitä vähän riekkua ja rikkoa tätä niin harmonista tunnelmaa🥱
Eli olet mielestäsi jotenkin fiksu ja muita ylempänä vaikka olet pelkkä iso 💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla tuo gubbe ihan itse joka yrittää kerätä huomiota sekä kuvottavilla jutuillaan ja omia kaikki muutkin aloitukset nimiisi, aijai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla tuo gubbe ihan itse joka yrittää kerätä huomiota sekä kuvottavilla jutuillaan ja omia kaikki muutkin aloitukset nimiisi, aijai
Noniin rupesihan niitä tulemaan.
- Anonyymi
Hieno viesti jollekin. Kyllä hän varmaan ymmärtää ja toivoo sinullekin sydämestään hyvää Joulua ja kaikkea hyvää muutenkin.
- Anonyymi
Toivotetaan nyt kaikki kaikille ihanaa Joulua ja lopetetaan se mussutus.
- Anonyymi
Janna
- Anonyymi
Olisko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko?
No ois ois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ois ois.
Tuskinpa sentään hönöjen pseudonyymiem keksijät on tämäkään guben avaus mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko?
Pistäkäähän duo pillit pussiin nyt vaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pistäkäähän duo pillit pussiin nyt vaan..
En Jannan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En Jannan kanssa.
💕💕💕
- Anonyymi
Saattaa olla kun olen ollut tekemisissä.
- Anonyymi
Se on yhtä pussailya sitten.
- Anonyymi
Kolmella kielellä
- Anonyymi
Roomassa
- Anonyymi
Löytyikö guben avauksen rivien välistä joku kommentti mistä piti taas riehaantua?
- Anonyymi
Niin energiat on nyt vähissä
- Anonyymi
Oletko hän jonka etunimestä löytyy kaksi kirjainta, jotka löytyvät omasta etunimestä.
- Anonyymi
Olen takuulla❤️
- Anonyymi
Kaikki on parhaalla mahdollisella tavalla. Olet saanut ajatukseni aika ajoin pois tästä omatekoisesta liemestäni. Se on ollut varmasti hyväksi vaikka välillä miten tuskastuttaisi. En valitse helpointa tietä missään suhteessa. Hyvää joulua.
- Anonyymi
Jos olet nuori ja kaunis laita minihame päälle ja tule illalla istumaan pukin syliin eiköhän sovita keskenämme sekin asia.
- Anonyymi
Mitäs jos kietoisin sinut reisieni väliin kunnes päässä pimenee ❤️
- Anonyymi
Sitähän juuri tässä olen koittanutkin jo iät ja ajat.
- Anonyymi
Ois se hurjaa menoa totta tosiaan.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818