SUOSITKO SYNTIÄ?

Anonyymi-ap

Ei kannata, jos aiot iankaikkiseen elämään Jeesuksen luo.
Tee parannus ja hylkää syntisi. Jeesus antaa anteeksi ja puhdistaa sinut!

”Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.”
1 Joh 1:9

”Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon.”
Sananlaskut 28:13

Nyt on pelastuksen päivä!

15

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tosiaan ei pidä mitään laittomuutta kannattaa kuten Israelin touhuja.

• Anonyymi

Jos ryssä aikoisi ajaa sinut ja kansamme mereen, niin onko laittomuutta se, että ajaa kansansa eteen toimenpiteitä, että saa elää?

Onhan Israel- ainakin kun laulamme jouluisia Jeesus lauluja, ollut silloin paikalla,.
        Eikös sillä ole oikeus elämään?

Kuuntele vastapuolen johtoportaan sanomaa, mitä he puhuvat. Päättele sitten, mistä puhut.
        Miksi vastapuoli- on rakentanut valtaisat tunneliverkostot, miksi he kulkevat sieltä sairaaloiden kautta- ja käyttävät ambulansseja naamiointitarkoituksessa jne.
        Jos naapuri tekisi täällä sitä- olisivat myyränä maan alla ja kulkisivat, eikös me suojaavana toimenpiteenä haluta hajoittaa ko. toiminta.

Nyt ilmeisesti halutaan panna piste asiaan, ja olisi se myyräporukka pistänyt pillit pussiin, niin palestiinalaiset- ja Israelin kansa pääsisi tuon myyräporukan liekasta vapaaksi.

Ja himean vilunkimyyräporukankin uutisointiin rotia, ettei puhuta sontaa.
        Jos kuuntelen vinkumista, jossa "perhe" on ikäänkuin mennyt majoittumaan sinne, mihin kehotetaan, ja nämä puhujat- kaksi- henkilöä jättävät heidät ikäänkuin johonkin sovittuun rakennukseen -- joka sitten tuhotaan, Israelin puolelta ja he pelastuivat.
        Kun se perhe- oli hävinnyt ja jokin käsi raunioista löytyi, jossa oli jokin arpi- jotta uhri ikäänkuin tunnistettiin perheporukaksi, ---- niin ei haloo, en usko sontapuheisiin, se on propakandaa, vailla pohjaa. Myös tarinan jatko oli aivan uskomaton, että kaikki uskottavuus ja fakta puhuu siinä itseään vastaan.
        Pitää ajatella aivoilla, että voisiko se, ja se pitää kutiaan. Kaikkea meille uskotellaan, jotta me nousisimme ikäänkuin väärillä puheilla ja väitteillä - Israelia vastaan.

Joskushan se piste on pantava viholliselle, ennen Palestiinalaiset ja juutalaiset pärjäsivät keskenään, mutta tuo .......... toi ongelman siihen elämään.

Sopii miettiä miksi- onko jokin rauta liian kuumaa kamaa vuosituhannet...
        jotta se halutaan hävittää

• Anonyymi

Laki osoittaa synnin, muttei yksin vaikuta uudestisyntymää.

Aito uudestisyntymä tapahtuu Isän kutsusta, Lain herättämän synnintunnon, parannuksen kaipuun sekä Pyhän Hengen vaikuttaman uuden hengen eli mielenmuutoksen kautta.

• Anonyymi

Miksi sitten ette noudata lakia? Tekopyhiä olette

• Anonyymi

Et varmaan koskaan ole kokenut, nähnyt Jumalan tekoja kun tuollaisia kyselet. Miksi et kerro kun joku heittää julkisesti kailosauvat pois ? Tai muuta vastaavaa. Siksi kun sinulla ei ole kerrottavaa Jumalan teoista. Tyypillistä epäuskoa täällä.

• Anonyymi

Voisitko sinä itse sitten kertoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko sinä itse sitten kertoa?

En anna täällä pyhää koirille, kuten raamattu kehottaa. Tämä on väittely- , juoropalsta ja paljon. 365 x / vuosi täällä väitellään kasteesta. Kerrotavaa kyllä olisi. Enpä kerro tällä foorumilla . En todella halua että kristinuskoa pilkataan. Olen miehistön jäsen srk ssa. Kyllä rivijäsenetkin helluntaiseurakunnissa ovat nähneet paljon ihmeitä . Muutenhan kivet huutaisivat. Näinhän Jeesus sanoi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En anna täällä pyhää koirille, kuten raamattu kehottaa. Tämä on väittely- , juoropalsta ja paljon. 365 x / vuosi täällä väitellään kasteesta. Kerrotavaa kyllä olisi. Enpä kerro tällä foorumilla . En todella halua että kristinuskoa pilkataan. Olen miehistön jäsen srk ssa. Kyllä rivijäsenetkin helluntaiseurakunnissa ovat nähneet paljon ihmeitä . Muutenhan kivet huutaisivat. Näinhän Jeesus sanoi.

>>Et varmaan koskaan ole kokenut, nähnyt Jumalan tekoja kun tuollaisia kyselet. Miksi et kerro kun joku heittää julkisesti kailosauvat pois ? Tai muuta vastaavaa. Siksi kun sinulla ei ole kerrottavaa Jumalan teoista. Tyypillistä epäuskoa täällä.<<

>>En anna täällä pyhää koirille, kuten raamattu kehottaa. Tämä on väittely- , juoropalsta ja paljon. 365 x / vuosi täällä väitellään kasteesta. Kerrotavaa kyllä olisi. Enpä kerro tällä foorumilla .<< ...

Eli: vaadit toista "kertomaan", ja jos ei kerro, kyseenalaistat Jumalan ihmeet hänen kohdallaan.

Itse kuitenkaan et suostu kertomaan.

On totta, että pyhien asioiden kovin tarkka kertominen olisi pyhien asioiden heittämistä sikojen eteen ja tämä tosiasia onkin myös nähty: jos niille kertoo, ne kääntyvät ja haluavat tallata kaiken pyhän, kuten Jeesus edeltä sanoikin.

Kyllä ihmeitä on koettu, itsekin kokenut paljon ja jos jotain "vaatimattomimmasta päästä" täällä kertonutkin, saaden sen seurauksena kaikki lähifoorumienkin S:n seuraajat kuin lepakkoparven niskaamme, ketjuun.

• Anonyymi

Synti on perusteeton uskonnollinen käsite. Turhaakin turhempi, keksitty ihmisten alistamiseen.
      Meillä uskomattomilla on moraali eikä ylhäältä annettu paimentolaistasoinen käskykokoelma, joka ei sovellu esimerkiksi verkkorikollisuuden torjuntaan mitenkään.

• Anonyymi

Jaahas, mikä sana keksittäisiin tilalle, joka kertoisi rakkaudettomuuden hengestä.
        Kun joku tulee kaupungilla, ja pikkujouluista palaavan jälkipolven nenän lyö sairaalakuntoon, miten sitä nimittäisi - sana synti on oiva sana, koska sen teon lopuupelin tuomio on kuitenkin tekijälle luettavaa- käytän sanaa rangaistusta-
        sanalla synti on siten herättävä sana- että teko on joskus edessä ja se pitää hoitaa pois.

• Anonyymi

Kuis- aloittaja täsmentää sanan synti?
      Miten ja mitä pitäisi ymmärtää, kun sanot, että hylkää syntisi-
      Olisiko siihen tiivistelmä, synti- mitä se on, kuka sitä tekee- ja miten sitä parannetaan, että syntiä ei olisi?
      Ketä kohtaan tehdään syntiä ja mikä sen mittaa?*

Odottelen sananlaskuihisi pelastuksenpäivän toimenpiteeseen ohjeita

• Täysin synnittömänä ateistina katselen halveksuen syntisiä uskonharhaisia.

• Anonyymi

Uskovat koko ajan saarnaa parannuksen tekoa mutta eivät edes itse noudata mooseksen lakia jonka rikkominen on syntiä noituus yms Jumalan pilkka jotka selvästi lukee mooseksen laissa. Uskovat ovat bain tekopyhiä jotka eivät edes itse seuraa Raamattua mutta ainoastaan höpisee jeesuksesta jossain seurakunnissa

• Anonyymi

Jeesus pyyhi pois lain taulujen kirjoituksen.

• Anonyymi

Ihmisen on pelastuakseen tiedostettava langennut olemuksensa, syntisyytensä, kauhistuttava itseään, käännyttävä, huudettava armoa Jumalalta ja rukoiltava Jeesuksen ja Pyhän Hengen vaikuttamaa hengellistä muutosta, eli parannusta elämäänsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      11042
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      82
      7479
    3. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      75
      5459
    4. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5434
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      76
      4738
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      4143
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2978
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      2915
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      41
      2425
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2420
    Aihe