SDP:n oppositiopolitiikka hyökkäämällä poliittisilla lakoilla Eduskuntaa vastaan oli iso moka. Lakkoliike sdp:n kannattajille tiedoksi, että työtä tekemällä on aina lisätty hyvinvointia. Aina.
Kevään demarilakot olivat alisuorittamista ja aiheuttivat lisää perheiden hätää ja lapsiköyhyyttä. Se näkyy myös joulunvietossa. Lakkoilun virhe kannattaisi tunnustaa iltarukouksissa ja pyytää Jumalalta armahdusta.
Kiusaajat jatkavat kiusaamista, koska tuntevat olevansa muita ylempänä. Siksi SAK-laiset ay-pomot järjestävät lakkoja. Niistä saa kiksoja. Eihän lakoista mitään hyötyä ole, mutta ne kiksat.
Lakoista ei ole mitään hyötyä.
6
223
Vastaukset
- Anonyymi
Mikähän on kiksa. Tarkoitit varmaan että kiska, eli kioski. Demarit ja vasemmistoliitto on ainoat jotka puolustaa työläisiä. Jos he ei puolustais, tapahtuis seuraavaa: raskaanaolevat irtisanoittais, sairastelevat irtisanottais, tiettyä ikärajaa lähestyvät irtisanottais, lomia ei olis eikä lomakorvauksia, ei ylityökorvauksia,ei yötyökorvauksia,jokainen sairas menee lääkäriin omalla kustannuksella,jos aukoo päätä esimiehelle tai alkaa puolustaa irtisanottuja,saa heti kenkää. Jne
- Anonyymi
"Demarit ja vasemmistoliitto on ainoat jotka puolustaa työläisiä"
Joo puolustavat, mutta aivan virheellisin tavoin. Kevään poliittisissa lakoissa oli kyllä suurin syy tehdä AY liikettä kuuluisaksi ja johtajille lisää liksaa. Puhe aiheutti että moni vaihtoi Loimaan liittoon. - Anonyymi
Jos työnantajapuoli ja hallitus aikoo leikata ja heikentää perusteetta työläisen ansaittuja ja sovittuja etuja pelkän ahneuden ja osaamattoman johtamisen takia, niin ei jää muuta vaikuttamisen mahdollisuutta kuin lakot, sen tajuaa jokainen sivistynyt ja elämää ymmärtävä ihminen.
- Anonyymi
Auttoiko lakot, totuudessa monen työläisen rahantulo heikkeni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auttoiko lakot, totuudessa monen työläisen rahantulo heikkeni.
Pakko myöntää ettei lakot enää pariin vuosikymmeneen ole auttaneet yhtään. Eikä myöskään mitkään ulosmarssit.
- Anonyymi
Loimaalla ei ole mitään liittoa, se on Loimaankassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413