huonosti. :D m-n
Sulla menee kuulemma
28
572
Vastaukset
- Anonyymi
Taasko joku on ominut palstalta viestejä. Ei sullakaan hyvin mee :D.
- Anonyymi
Mites sulla?
- Anonyymi
Aijaa, kerro lisää että miten huonosti?
- Anonyymi
Korkki kiinni lähiösetä!!!!
- Anonyymi
Sä ja sun hovis kiusaatte niin kauan että kiusattu tappais ittensä.
- Anonyymi
Näinkö laadukkaasti palstasetä käyttäisit aikasi jos sulla ois kavereita? Pimeän verkon satulan nuuskuttelijoita ei lasketa
Niin meneekin.
Kiitos vaan siitä,
mikä sit olikaan syynä.
Sitähän ei uskalla kertoo.- Anonyymi
Ei niitä omia asioita ole hyvä kaikille kertoakaan!
Anonyymi kirjoitti:
Omia asioita.. mitä selität?
Oli kyse siitä ettei joku kuka onkaan
uskalla
kertoa miksi teki mitäkään ilman syytä...- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä sunkaan päätä järki paljoa pakota jos kuvittelet tämän palstasedän luoman hahmon olevan luonnollinen henkilö, joka kertoilee lapsiperhearjestaan kuten tämä perheenäiteihin fiksoitunut ukkeli
- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Omia asioita.. mitä selität?
Oli kyse siitä ettei joku kuka onkaan
uskalla
kertoa miksi teki mitäkään ilman syytä...No on sulla gubbe sentään yksi kieroutunut fani
Anonyymi kirjoitti:
Eipä sunkaan päätä järki paljoa pakota jos kuvittelet tämän palstasedän luoman hahmon olevan luonnollinen henkilö, joka kertoilee lapsiperhearjestaan kuten tämä perheenäiteihin fiksoitunut ukkeli
Mitä mä olen sun mielestä kertonut
lapsiperhe arjesta????
Kerroppas nyt kerrankin
rehellisenä ja suorana esiintyvä Gubettaja.
Sekä näytä mieluusti vielä myöskin sitten
missä niin oon kertonut!
- Anonyymi
Ei mee huonosti.
- Anonyymi
Oot sivullisena vihanen jollekin:) tyhmähän sä olet
- Anonyymi
Eihän näin voi tehdä kukaan,tulee kallis tikki,o jatkunut aika kauan tuhoten kiusatusta kaiken,ihan kaiken!oikeudet ne on kaikilla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän näin voi tehdä kukaan,tulee kallis tikki,o jatkunut aika kauan tuhoten kiusatusta kaiken,ihan kaiken!oikeudet ne on kaikilla!
Mistä kiusatusta siis…?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä sanot näin, oikeudet ne on kaikilla? Ihan mielenkiinnosta… miksi sä siis sanot näin)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä kiusatusta siis…?
Kannattaa varmaan tulla siihen lopputulemaan, että tämä kiusattu mistä palstasetä länkyttää ja trollaa ei ole fanaattisesti mustamaalaamasi henkilö
- Anonyymi
Paremmin kun sulla pelle.
- Anonyymi
Kuka sä kuvittelet olevasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku ulkopuolinenko siellä taas tuohtuu aika merkityksettömistä kommenteista. Ei se hyvin mee sullakaan. Sivusta
- Anonyymi
Paremmin kuin aikoihin :)
- Anonyymi
Mulla on sentään toivoa, toisin kuin sulla.
- Anonyymi
Olen nolannut itseni ja sama se on vaihtaa kohta maisemaa ja aloittaa toisenlainen elämä.
- Anonyymi
Kerro lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää.
Muista nyt pieni papukaija päivystää taas koko päivä kauppaamassa palstasedän performansseissa tietoa, menestymistä ei voi estää👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578517Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123349Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262490Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142000Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht801980Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3511663Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411412FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01191Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101075Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu661020