huonosti. :D m-n
Sulla menee kuulemma
28
720
Vastaukset
- Anonyymi
Taasko joku on ominut palstalta viestejä. Ei sullakaan hyvin mee :D.
- Anonyymi
Mites sulla?
- Anonyymi
Aijaa, kerro lisää että miten huonosti?
- Anonyymi
Korkki kiinni lähiösetä!!!!
- Anonyymi
Sä ja sun hovis kiusaatte niin kauan että kiusattu tappais ittensä.
- Anonyymi
Näinkö laadukkaasti palstasetä käyttäisit aikasi jos sulla ois kavereita? Pimeän verkon satulan nuuskuttelijoita ei lasketa
Niin meneekin.
Kiitos vaan siitä,
mikä sit olikaan syynä.
Sitähän ei uskalla kertoo.- Anonyymi
Ei niitä omia asioita ole hyvä kaikille kertoakaan!
Anonyymi kirjoitti:
Omia asioita.. mitä selität?
Oli kyse siitä ettei joku kuka onkaan
uskalla
kertoa miksi teki mitäkään ilman syytä...- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä sunkaan päätä järki paljoa pakota jos kuvittelet tämän palstasedän luoman hahmon olevan luonnollinen henkilö, joka kertoilee lapsiperhearjestaan kuten tämä perheenäiteihin fiksoitunut ukkeli
- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Omia asioita.. mitä selität?
Oli kyse siitä ettei joku kuka onkaan
uskalla
kertoa miksi teki mitäkään ilman syytä...No on sulla gubbe sentään yksi kieroutunut fani
Anonyymi kirjoitti:
Eipä sunkaan päätä järki paljoa pakota jos kuvittelet tämän palstasedän luoman hahmon olevan luonnollinen henkilö, joka kertoilee lapsiperhearjestaan kuten tämä perheenäiteihin fiksoitunut ukkeli
Mitä mä olen sun mielestä kertonut
lapsiperhe arjesta????
Kerroppas nyt kerrankin
rehellisenä ja suorana esiintyvä Gubettaja.
Sekä näytä mieluusti vielä myöskin sitten
missä niin oon kertonut!
- Anonyymi
Ei mee huonosti.
- Anonyymi
Oot sivullisena vihanen jollekin:) tyhmähän sä olet
- Anonyymi
Eihän näin voi tehdä kukaan,tulee kallis tikki,o jatkunut aika kauan tuhoten kiusatusta kaiken,ihan kaiken!oikeudet ne on kaikilla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän näin voi tehdä kukaan,tulee kallis tikki,o jatkunut aika kauan tuhoten kiusatusta kaiken,ihan kaiken!oikeudet ne on kaikilla!
Mistä kiusatusta siis…?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä sanot näin, oikeudet ne on kaikilla? Ihan mielenkiinnosta… miksi sä siis sanot näin)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä kiusatusta siis…?
Kannattaa varmaan tulla siihen lopputulemaan, että tämä kiusattu mistä palstasetä länkyttää ja trollaa ei ole fanaattisesti mustamaalaamasi henkilö
- Anonyymi
Paremmin kun sulla pelle.
- Anonyymi
Kuka sä kuvittelet olevasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku ulkopuolinenko siellä taas tuohtuu aika merkityksettömistä kommenteista. Ei se hyvin mee sullakaan. Sivusta
- Anonyymi
Paremmin kuin aikoihin :)
- Anonyymi
Mulla on sentään toivoa, toisin kuin sulla.
- Anonyymi
Olen nolannut itseni ja sama se on vaihtaa kohta maisemaa ja aloittaa toisenlainen elämä.
- Anonyymi
Kerro lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää.
Muista nyt pieni papukaija päivystää taas koko päivä kauppaamassa palstasedän performansseissa tietoa, menestymistä ei voi estää👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 121860
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731425Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2551422Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311322Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973