ellei se olisi surullista.
https://demokraatti.fi/orpo-puhuu-jo-nyt-kuin-kekkonen
Orpo puhuu kuin Kekkonen, mikä olisi huvittavaa,
4
51
Vastaukset
- Anonyymi
Orpon mielestä opposition olisi pitänyt tukea hallituksen oikeistopolitiikkaa.
KAIKEN edellisen valossa Petteri Orpon (kok.) puheet helmikuussa kuulostivat yhtäaikaa huvittavilta ja surullisilta.
Kun SDP oli ilmoittanut aikeistaan jättää välikysymys tulehtuneesta työmarkkinatilanteesta, Orpo reagoi asiaan median edessä päällisin puolin aika ärtyneenkin oloisena sanatarkasti näin:
– SDP on tekemässä tästä välikysymyksen. On aivan päivänselvää, että he nyt sotkevat entisestään tätä tilannetta vastustamalla ylipäänsä hallituksen politiikkaa. Porvarihallituksen politiikkaa vastustaen tämä menee entisestään vain hankalampaan suuntaan. Minä nyt toivon, että jokainen ymmärtää sen, kuinka vakava Suomen tilanne on ja kuinka välttämätöntä meillä on uudistaa meidän työmarkkinoitamme.
EMME pääse Orpon pään sisälle varmistamaan, mitä pääministeri todellisuudessa tarkoitti sanavalinnoillaan. Aina on mahdollista, että varmistin lipsahti päältä.
Kuultuna ja luettuna ne vaikuttavat kuitenkin siltä, että Orpo näkee SDP:n ja ylipäänsä opposition rooliksi tukea istuvan hallituksen oikeistopolitiikkaa. Normaali parlamentaarinen poliittinen toimi, välikysymys puolestaan sotkee hallituksen kaavailemia kuvioita, eikä sitäkään tulisi jättää.
Lausunto kuulostaa joka tapauksessa järjettömältä, katsoi sitä miten päin tahansa. Vaikeasta taloustilanteesta huolimatta emme elä kansallista hätätilaa.- Anonyymi
Mitä jumalia hallituksen ministerit kuvittelevat olevansa, täyshölmöjähän ne ovat.
Vaikuttaa siltä, että Orpo näkee SDP:n ja ylipäänsä opposition rooliksi tukea istuvan hallituksen oikeistopolitiikkaa !
- Anonyymi
Muut EU-maat olisivat jättäneet italialaiset fasistit EU-komissaarijaon ulkopuolelle. Orpo puolusti heitä "heidänkin täytyy jotain saada" eli EU:n äärioikeisto kokoaa rintamaa.
Tässä on pakko ajatella, että kokoomuslaisten kuherruskuukausi jatkuu persujen
ja muitten EU:n äärioikeistolaistan kanssa. - Anonyymi
Turvanhölinää
Enää kolme pörssipäivää jäljellä tätä vuotta
Olen tehnyt tänään veroilmoituksen ja tarvittavat myynnit kuun alussa
Muutama kymppitonni veronpalautuksia 2025
Porukka täällä postaileepskaansa vanhaan malliin höpöjään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449201
- 785712
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414236- 583734
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543482Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293347- 462549
- 342132
- 401890