Huutokauppa ohjelma jatkuu eli saivat tiedon..
Vastaukset 7
- Anonyymi
Palsat
- Anonyymi
Missä sijaitsee Esoanja?
- Anonyymi
Hyvä asia! Saavat tehdä töitä mistä he pitävätkin.
- Anonyymi
Ihmemaa tuo Espanja kun siellä paranee niin helposti noinkin vakavista taudeista.
- Anonyymi
Tuota sontaa pyöritetään vuositolkulla ja uusitaan jaksot moneen kertaan, hyi! Vaikka asiaohjelmista pidetään enemmän niitä lakkautetaan. Esimerkkinä Arto Nyberg, vaikkakin on eri kanavan ohjelma niin Ylellä on varaa lopettaa katsotuin ohjelma.
Kait se on mainoskanavalle rahallisesti edullista tehdä huuutiskeisaria, niin ihmettelen kyllä suuresti, että kuka tuota oikeasti jaksaa katsoa, toistaa samaa sontaa jakso kerrallaan. Tietysti ne julkisuudenkipeät muka julkkikset kaivetaan siihenkin mukaan.
No, siinäpä näyttää, ei ole pakko katsoa enkä katso, niin helppoa siitä on päästä eroon.- Anonyymi
Ohjelman formaatti on loppuunkaluttu.
- Anonyymi
Samaa jaksoa uusitaan päivittäin.
9 kertaa sama jakso viikon aikana.
Varmuuden vuoksi vielä kahdelta kanavalta.
TV4 ja Jimm
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5981495Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44827Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl473703Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll10619- 38570
- 42566
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37500- 29478
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE154461