Nyt koko perce on hirvittävän kipeä ja punainen. Olen joutunut pitämään kylmäpakkausta siinä kun ei pysty edes istumaan kun koko percettä särkee niin paljon. Hävettää mennä lääkäriin tämän perceen kanssa.
Myin percettäni kahta pirkkaolutta vastaan
Anonyymi-ap
3
253
Vastaukset
- Anonyymi
Ensimmäinen lääkärissäkäynti hävettää ymmärrettävästi. Minua pyydettiin poistamaan housut vastaanotolla ja pyllistämään. Lääkäri tuli viereeni ja otti selfien itsestään ja minun venytetydtä pyllynreijästä, tunki bentsot kouraan ja potki ulos. Myöhemmin kuulin että henkilökunnan pikkujouluissa kuva oli voittanut vuoden sontaseppo- äänestyksen mikä toi lääkärille Meksikomatkan.
Asd- Anonyymi
Win-win kaikki voitti. Sinä sait bentsoja ja lääkäri lomamatkan.
- Anonyymi
oikein
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä19511768- 298194
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586196Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715116- 424891
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474470Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164373- 1183845
- 813343
- 481821