Silvennoisen kanssa ehti vuosien varrella soittaa, pystyi toteamaan, kuinka lahjakas soittaja tämä oli.
Muistolähetyksessä nähtiin myös arkistokuvaa Olet paha Kansakunnalle oma rock -ohjelmasta vuodelta 1997. Silvennoinen kertoi tallenteella, kuinka hän oli muusikkona täysin itseoppinut.
Ei minulla ollut mitään opetusta, eikä kouluja. Kävin katsomassa bändejä keikoilla ja kitaristien käsistä katsoin, mitä ne tekevät. Yritin levyltä kuunnella eri kitaristien soittamista ja opetella heidän kuvioitaan. Tällaista matkimista, aika kivinen se oli se alku, koska en tienny yhtään mitään, Silvennoinen sanoi.
Niin soiton arvostelijat ja haukkujat
8
61
Vastaukset
- Anonyymi
Kummeli 30 v
tänään 22.35-23.40
Siellä on Vesa Kummelisketsi
Artisti maksaa
Anssi Kela kelassa- Anonyymi
Ja kukas siinä sketsissä näyttelee
Heikki Silvennoinen Timo Kahilainen
Anssi Kela - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kukas siinä sketsissä näyttelee
Heikki Silvennoinen Timo Kahilainen
Anssi KelaHeikki Silvennoinen itse oppinut kitaristi kuten minä
- Anonyymi
Tässä kaupungissa en tee yhtään mitään vaikka miten haukutte
Syrjit
Ei haittaa hevon vittua
Ennenkin nähty samaa tyyliä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä kaupungissa en tee yhtään mitään vaikka miten haukutte
Syrjit
Ei haittaa hevon vittua
Ennenkin nähty samaa tyyliäMums mums mums vaan
Maidon kanssa
Mokkapaloja joiden päälle vaniljakastike - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mums mums mums vaan
Maidon kanssa
Mokkapaloja joiden päälle vaniljakastikeMitähän vittua minä jonnekki Taipaleeseen
Kävelisin katsomaan kanavan valoja
Tai valoja kaupungin talon poistoon
Kaupungin valtuuston uhkaaja
Uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä valheita
Olkaa vaan omissa piireissä ei tarvitse valittaa
- Anonyymi
Kaikki ne saa olla valtuustossa
Vaikka syyttää ilman todisteita uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä valheita
Ja olla Kaupunginjohtaja soitti poliisille että kaupungin valtuuston uhkaaja syyte valetta vartijat kaupunki ei hyväksy uhkailua
🤣 Kirjastossa uhottiin turpaan Grönlund tuli Sinne
Tuu torille otat turpaan 2021 vaalit
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597077Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334203Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152261- 641991
- 841485
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2031472Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214996- 48989
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957