haluaisin tietää miten nopeasti teidän pupujen nenät nöpöttävät? mun pupun nenä käy koko ajan hirmu vauhtia ja se on muutenkin valpas ja vähän säikky pupu. nenä nöpöttää niin että kani ihan hytkyy. edelliset pupuni eivät olleet näin kovia nöpöttämään. yhden luppakorvan nenä ei paljoa itseasiassa edes liikahtanut. olen vaan utelias pupujen nenuista=)
nenän nöpötys
5
2971
Vastaukset
- marissa
vie eläinlääkärille heti ne osaa sanoa mikä sillä on itse päättelesin että se ei saa henkee tai se on allerkinen en osaa sanoa mutta eläinlääkärit osaa sanoa.
- Annina
empä usko tuota. mulla on kaneista yli kymmenen vuoden kokemus. en usko että se on sairas,kyllä huomaisin sen. olen huomannut että jotkut puput vaan nöpöttää enemmän. joten ei se ole uusi asia. hauaisin vaan tietää että miksi esim.pienet puput nöpöttävät ja suuret esim.angorakanit eivät juuri ollenkaan. se on hassua
- heinä
Annina kirjoitti:
empä usko tuota. mulla on kaneista yli kymmenen vuoden kokemus. en usko että se on sairas,kyllä huomaisin sen. olen huomannut että jotkut puput vaan nöpöttää enemmän. joten ei se ole uusi asia. hauaisin vaan tietää että miksi esim.pienet puput nöpöttävät ja suuret esim.angorakanit eivät juuri ollenkaan. se on hassua
Ehkä se on vähän kuin ihmeauto Kitt, jonka valo vonkuu kun se on "vahdissa".;) Meillä nöpötetään aina tarkkaavaisena ja säikähtäessä. Kun löhnötetään, nöpötys on todella vähäistä. Ja pupuni on siis hermeliini. Haisteleekohan se niin? Myös popcornin tuoksun leijaillessa meinaan nöpötetään niin että meinaa nenä tippua.. Onneksi puput eivät kuolaa.
- Annina
heinä kirjoitti:
Ehkä se on vähän kuin ihmeauto Kitt, jonka valo vonkuu kun se on "vahdissa".;) Meillä nöpötetään aina tarkkaavaisena ja säikähtäessä. Kun löhnötetään, nöpötys on todella vähäistä. Ja pupuni on siis hermeliini. Haisteleekohan se niin? Myös popcornin tuoksun leijaillessa meinaan nöpötetään niin että meinaa nenä tippua.. Onneksi puput eivät kuolaa.
mun käsittääkseni pupu hengittää niin että nöpötys on vähäistä,mutta heti kun on jotain outoa ilmassa niin nöpötetään niin että hui! hermeliinit ovat käsittääkseni aika valppaita,eli siitä johtunee nöpötys. samoin leijonapupuni on hyvin valpas,eikä juuri siis nöpötä lööbaillessa.
- nekkuuu
Annina kirjoitti:
mun käsittääkseni pupu hengittää niin että nöpötys on vähäistä,mutta heti kun on jotain outoa ilmassa niin nöpötetään niin että hui! hermeliinit ovat käsittääkseni aika valppaita,eli siitä johtunee nöpötys. samoin leijonapupuni on hyvin valpas,eikä juuri siis nöpötä lööbaillessa.
jep sama täällä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265