Nyt heti.......
Tähän tulee tosi ystävyyteen kanssani aloitus
92
421
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mikäli haluat sinä 25-50 vuotias nainen minun kanssani seksisuhteeseen niin vastaa tähän sinulle sopivan mielikuvitus vastauspohjani ympärille hyviä vinkkejä itsestäsi ja paikasta missä olisit voinut mielikuvituksessasi olla ja mitä sinulla olisi mielikuvituksessasi ollut päälläsi.
Tämän jälkeen järjestät siten, että näet minua irl mahdollisimman pian.Pian tarkoittaa noin viikon aikana näkemistä.Ellei mahdollista niin sitten viestiä minulle irl Mahdollisimman pian.
Olen luonnossa viihtyvä tosi rauhallinen, erittäin fiksu, mukava, sympaattinen todellinen herrasmies.Olen kaikkea muuta kuin palstan trollit väittää.
Luotettava, en hypi vieraissa, oikea helmi mies.
Vastauspohjani mitkä ovat puhdasta mielikuvitusta, tässä täytyy oikeasti tietää minut irl ja olla kiinnostunut minusta IRl vain silloin tähän vastaa mitenkään..Ja täytyy olla huumorintajuinen ja osata käyttää mielikuvitusta, ei elämä ole aina liian vakavaa.
Vastauspohjani mielikuvitusta käyttäen.
Muodokkaalla vaalealla naisella uimapuku, uimahallissa ohimennen näkemistä ja muutama sana juttelua tämän syksyn, talven aikana.Minulta vinkkinä aamu juttelu kävellessä
Muodokkaalla vaalealla naisella uimapuku uimahallissa uimaaltaan reunalla juttelemista noin 13 vuotta Minulta vinkkinä.Koska aikaa noin paljon, vain tässä kysyttäessä vinkkiä.
Muodokkaalla vaalealla naisella talvinen ulkoiluasu ohimennen kaupassa näkemistä..Koska ohimennen vinkit vähissä,vain tässä kysyttäessä vinkkiä
Naisella oma vastauspohjasi.Tässä kysyttäessä vinkkiä.
Upea reitisellä naisella lyhyet shortsit,mustat /ruskeat punaiset vastaa oikea väri ja paita kauan aikaa sitten kesällä minun tai naisen talo Minulta vinkkinä, olenkohan joskus kehunut sinua.
Naisella oma vastauspohjasi, niukkaa asua päällä , tässä kysyttäessä vinkkiä.
Naisella mekko, sukkahousut, ohimennen näkemistä, Minulta vinkkinä, melkein aiinut kenet alkuun hälinässä näin.
Upea reitisellä naisella minihame, ja tiukka paita kesä muuta vuosi sitten rannalla juttelua.Minulta vinkkinä, rispaantunut jokin asia ja kosketit joskus kättäni
Upealla naisella farkut ja musta/keltainen/punainen paita, kirjoita oikea paidan väri vastaukseesi paita, talvi muutama vuosi sitten minun tai naisen talo juttelua . Minulta vinkkinä, olet saanut jonkun lipun/liput esitykseen.
Muodokkaalla upealla naisella mustat sukkahousut ja hame, paita,takki ohimennen näkemistä ja juttelua, minulta vinkkinä, oletko ollut minuun ihastunut
Upealla naisella mustat tiukat housut ja paita, ohimennen näkemistä vuoden sisällä, minulta vinkkinä näemmeköhän aina samassa tilanteessa.
Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta jos vastasit minulle pyytämälläni tavalla- AnonyymiUUSI
Aloitus on auki huomiseen aamu kello 8 asti.
Jokainen kommentti aloitukseeni on lupaus seksisuhteeseen minun kanssani jos niin haluan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on auki huomiseen aamu kello 8 asti.
Jokainen kommentti aloitukseeni on lupaus seksisuhteeseen minun kanssani jos niin haluan.täytyy oikeasti tietää minut irl ja olla kiinnostunut minusta IRl vain silloin tähän vastaa mitenkään
Tämän takia näin - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
täytyy oikeasti tietää minut irl ja olla kiinnostunut minusta IRl vain silloin tähän vastaa mitenkään
Tämän takia näinEi muuta.
- AnonyymiUUSI
Fiksusti jos kysyy lisävinkkejä minusta niin harkitsen asiaa ja en katso tuota sopimuksen voimaantuloksi seksisuhteeseen
- AnonyymiUUSI
25-50 vuotiasta naista oli seksisuhteeseen vailla..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
25-50 vuotiasta naista oli seksisuhteeseen vailla..
Niin, ja tuossa joitakin vinkkejä jo onkin tuossa aloituksessani.
Kannattaa vastata.
Ja oikeasti olen todella mukava ja sympaattinen fiksu mies - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ja tuossa joitakin vinkkejä jo onkin tuossa aloituksessani.
Kannattaa vastata.
Ja oikeasti olen todella mukava ja sympaattinen fiksu miesAloitus menee kiinni kello 14.00, koska sunnuntaina tähän on aikaa vastata ja tämän perusteella mietin kenen kanssa olen tekemisissä elämässäni ja kenen kanssa en ole missään tekemisissä ikinä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus menee kiinni kello 14.00, koska sunnuntaina tähän on aikaa vastata ja tämän perusteella mietin kenen kanssa olen tekemisissä elämässäni ja kenen kanssa en ole missään tekemisissä ikinä.
Kaikki henk koht asioideni puitteissa olevissa asiat ovat vain tosi ystävälläni tästä eteenpäin aina
- AnonyymiUUSI
Aloitus on kiinni pysyvästi ja vetäydyn täysin kuoreeni kaikilta seksikkäiltä naisilta tästä eteenpäin ja kaikki henk koht asioideni puitteissa olevat asiat ovat vain tosi ystävälläni tästä eteenpäin.
Aina näin tästä eteenpäin- AnonyymiUUSI
❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️
Mene helvettiin trolllaamasta trolli
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Vetäydyn täysin kuoreeni kaikilta
- AnonyymiUUSI
Mietin täydellistä kuoreeni menoa kaikilta..
Ei muuta enää ikinä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta enää ikinäTäydellinen kuoreeni meno tästä eteenpäin, aina..
Vain tosi ystävälläni annan mitään henk koht asioideni puitteissa olevaa asiaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täydellinen kuoreeni meno tästä eteenpäin, aina..
Vain tosi ystävälläni annan mitään henk koht asioideni puitteissa olevaa asiaa.Ja mitä me tällä tiedolla teemme? Ei tämä mikähän "ystävönhaku" palsta ole.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta enää ikinäPaitsi multa❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä me tällä tiedolla teemme? Ei tämä mikähän "ystävönhaku" palsta ole.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi multa❤️
Menen täydellisesti kuoreeni kaikilta.
Piste.
En näitä aloituksieni turhaan tee, katson kenen kanssa elämässäni jaan sanan mitä minulle kuuluu,vqsraqnko tähän mitään Via en, nyt en enää vastaa kenellekään.ikinä.
- AnonyymiUUSI
Täydellinen kuoreeni meno tästä eteenpäin, aina..
Vain tosi ystävälläni annan mitään henk koht asioideni puitteissa olevaa asiaa.
Tämän mukaan tästä hetkestä eteenpäin aina.
Ei muuta, tämä asia ei enää ikinä muutu- AnonyymiUUSI
Täydellinen kuoreeni meno kaikilta..en vastaa mitä minulle kuuluu..ei mitään henk koht asioideni puitteissa olevaa asiaa ikinä kenellekään.
Tämän mukaan tästä eteenpäin aina. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täydellinen kuoreeni meno kaikilta..en vastaa mitä minulle kuuluu..ei mitään henk koht asioideni puitteissa olevaa asiaa ikinä kenellekään.
Tämän mukaan tästä eteenpäin aina.Koska ellei intressit kohtaa en ole missään tekemisissä Henk koht asioideni puitteissa ikinä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska ellei intressit kohtaa en ole missään tekemisissä Henk koht asioideni puitteissa ikinä
Uusi vuosi ja uudet kujeet tästä eteenpäin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uusi vuosi ja uudet kujeet tästä eteenpäin.
Tämän mukaan irl elämässä aina tästä eteenpäin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämän mukaan tästä eteenpäin aina.Meinasitko kirjekuoreen mennä? 🤣
- AnonyymiUUSI
Nyt lopetan palstailun.
- AnonyymiUUSI
Ei muuta.
Katsoin kiinnostanko ketään elämässäni, en kiinnosta ketään ja jatkossa kukaan ei kiinnosta minua irl Henk koht asioideni puitteissa olevissa asioissa.
Juttelu
Koti
Ei mikään Henk koht asia ikinä.
Yms.
Yms.yms
Yms - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta.
Katsoin kiinnostanko ketään elämässäni, en kiinnosta ketään ja jatkossa kukaan ei kiinnosta minua irl Henk koht asioideni puitteissa olevissa asioissa.
Juttelu
Koti
Ei mikään Henk koht asia ikinä.
Yms.
Yms.yms
YmsTämä on viimeinen kommenttini ikinä
Ei muuta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on viimeinen kommenttini ikinä
Ei muuta.Muista sitten, ei ikinä enää ☝️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on viimeinen kommenttini ikinä
Ei muuta.Näimme kauppakeskuksen hälinässä. Minulla oli ylläni lyhyt mekko ja sukkahousut. Ohimennen olemme törmäilleet. Tuijotit minua, ja mietin miltä tuntuisi istua syylisi ilman sukkahousujani kun hieroisit pyöritellen suuria tisujani. Olitkohan se sinä? Miltä näytit?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näimme kauppakeskuksen hälinässä. Minulla oli ylläni lyhyt mekko ja sukkahousut. Ohimennen olemme törmäilleet. Tuijotit minua, ja mietin miltä tuntuisi istua syylisi ilman sukkahousujani kun hieroisit pyöritellen suuria tisujani. Olitkohan se sinä? Miltä näytit?
Kauppakeskus ohi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kauppakeskus ohi
Näimme myös kaupassa kun minulla oli talvinen ulkoiluasu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tee pyytämällä tavalla vastaus.
Ja se on niin halutessani sopimus - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tee pyytämällä tavalla vastaus.
Ja se on niin halutessani sopimusJokainen kommentti aloitukseeni on lupaus seksisuhteeseen minun kanssani jos niin haluan
Lukee näin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska lyhyt vastaus niin irl viestiä minulle tänään kello 17.00 mennessä
- AnonyymiUUSI
Ei muuta enää.
Vetäydyn täysin kuoreeni kaikilta - AnonyymiUUSI
Mänttä-vilppulassa ei muuta
- AnonyymiUUSI
Ei apn kommentti
- AnonyymiUUSI
Olen upea muodokas vaalea nainen. Juttelimme 13 vuotta uimahallissa. Kupeitani kuumottaa vieläkin kun muistelen kuinka uimahousuissasi pullotti
- AnonyymiUUSI
Tee pyytämällä tavalla vastaus ja se on niin halutessani sopimus
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen kommentti aloitukseeni on lupaus seksisuhteeseen minun kanssani jos niin haluan
Lukee näin - AnonyymiUUSI
Ja tässä olet tehnyt sopimuksen kanssani - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai, eikö se tosiystävä vielä löytynytkään?😌
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja tässä olet tehnyt sopimuksen kanssaniViesti kello 15.00 mennessä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Viesti kello 15.00 mennessä
Eli ohitse menee trollin trollauspaska
- AnonyymiUUSI
Punaisia raitoja hiuksissa ja silmälasit.
Valkoinen paita päällä ja leggingsit.- AnonyymiUUSI
Meinaatko, että tässä on vastauksesi.
Mietin vähän aikaa hyvöksynkö tämän vastauksen.
Tämän jälkeenhän täytyy minua nähdä irl mahdollisimman pian.
Mietin tätä vastausta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko, että tässä on vastauksesi.
Mietin vähän aikaa hyvöksynkö tämän vastauksen.
Tämän jälkeenhän täytyy minua nähdä irl mahdollisimman pian.
Mietin tätä vastausta.Viesti tänään minulle irl kello 15.00 mennessä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Viesti tänään minulle irl kello 15.00 mennessä
Ei ole numeroa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole numeroa.
Sitten kannattaa käyttää järkeä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kannattaa käyttää järkeä
Annan sinulle poikkeuksellisesti aikaa tässä.
Katson oletko trolllaamasta tässä vai oletko fiksu nainen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Annan sinulle poikkeuksellisesti aikaa tässä.
Katson oletko trolllaamasta tässä vai oletko fiksu nainen.En laita mitään aikaa tähän, vaan katson miten toimit ja oletko fiksu nainen vai joku trolli tässä.
Hyvää joulua sinulle. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En laita mitään aikaa tähän, vaan katson miten toimit ja oletko fiksu nainen vai joku trolli tässä.
Hyvää joulua sinulle.Tässä aikaa, katson oletko trollli vai fiksu nainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En laita mitään aikaa tähän, vaan katson miten toimit ja oletko fiksu nainen vai joku trolli tässä.
Hyvää joulua sinulle.Parempi ettei olla tekemisissä. En halua itseäni hankalaan asemaan.
Hyvää joulua kuitenkin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Parempi ettei olla tekemisissä. En halua itseäni hankalaan asemaan.
Hyvää joulua kuitenkin.Okei, sitten ei olla ikinä missään tekemisissä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Okei, sitten ei olla ikinä missään tekemisissä
Nuo olivat jonkun trollin trollauspaskaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nuo olivat jonkun trollin trollauspaskaa
Koska tuollaista ja tuon väristä asua ei ole, joten trollien ei kannata minulle vastata, tiedän ne aina.
- AnonyymiUUSI
Kuin montaa vuotta oot täällä ruikuttNut etkä oo ketään saanut .joo jatka toki tyhjänpäiväistä ruikutiruita. Palstapelle.
- AnonyymiUUSI
Kello 15.00 vetäydyn täysin kuoreeni kaikilta
- AnonyymiUUSI
Kello 15.00 vetäydyn täysin kuoreeni kaikilta ja seison alasti lähikaupan pihalla. Siinä muiden katkarapujen vieressä.
- AnonyymiUUSI
Ohi meni paskakasan kommentti
- AnonyymiUUSI
Aloitus on kiinni pysyvästi ja vetäydyn täysin kuoreeni kaikilta.
Vain tässä yksi vastaus jäi aukiz katson onko hän fiksu nainen vai trolli- AnonyymiUUSI
Ei enää muuta
- AnonyymiUUSI
Aloitus on auki huomiseen aamu kello 8 asti
- AnonyymiUUSI
Tästä eteenpäin luen vain aidot pyytämälläni tavalla tehdyt vastaukset tästä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tästä eteenpäin luen vain aidot pyytämälläni tavalla tehdyt vastaukset tästä
Joko oot tulossa tänne?
- AnonyymiUUSI
Ja olen antanut tarpeeksi vinkkejä itsestäni
- AnonyymiUUSI
En näe vinkkejä sinusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En näe vinkkejä sinusta.
Sitten olet joko sokea tai tyhmä
- AnonyymiUUSI
Ei muuta.
Luen vastaukset vain- AnonyymiUUSI
Täytyy olla todella hyvä vastaus
- AnonyymiUUSI
Mihin minä näitä ystäviä tarvitsisin- missä on ns yksinäistä?
- AnonyymiUUSI
En lue kuin aidot pyytämälläni tavalla tehdyt vastaukset vain.
Ei muuta. - AnonyymiUUSI
Miksi väität että olet antanut itsestäsi vinkkiä, kun kerrot aloituksessa vain luonteenpiirteitäsi. Et kuvaile ulkonäköäsi mitenkään. Haukut myös trolleiksi ja tyhmiksi naisia jotka lähestyvät sinua, mutteivät tiedä nimeäsi tai numeroasi. Eihän kukaan voi sinua tunnistaa siitä että kerrot olevasi uskollinen! Eivätkä kaikki ohimennen sinuun törmänneet tiedä näitä asioita. Sinun pitää antaa kunnon vinkkiä että nainen tietää että se olet varmasti sinä!
- AnonyymiUUSI
Pistä sä nettiin vinkkiä vaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pistä sä nettiin vinkkiä vaan.
Sinustako? Ei kukaan tiedä kuka sinä olet, tämä on anonyymi palsta!
- AnonyymiUUSI
Olen laittanut vinkit itsestäni tänne, ne löytää jos on minusta IRL kiinnostunut nainen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen laittanut vinkit itsestäni tänne, ne löytää jos on minusta IRL kiinnostunut nainen
Vinkit ovat todella epämääräisiä, kerrot vain missä ja miten olet naisia kohdannut, mutta nämä tilanteet voivat liittyä kehen vain. Itse olen esim. Ohimennen tavannut ihan vain tällä viikolla jo 4 eri tuttua miestä. Sinun täytyy kuvailla ulkonäköäsi, ikääsi jne
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vinkit ovat todella epämääräisiä, kerrot vain missä ja miten olet naisia kohdannut, mutta nämä tilanteet voivat liittyä kehen vain. Itse olen esim. Ohimennen tavannut ihan vain tällä viikolla jo 4 eri tuttua miestä. Sinun täytyy kuvailla ulkonäköäsi, ikääsi jne
Olen laittanut vinkit itsestäni tänne ne löytää jos on minusta IRL kiinnostunut nainen.
Ei muuta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen laittanut vinkit itsestäni tänne ne löytää jos on minusta IRL kiinnostunut nainen.
Ei muutaEnempää en lue noita trollien trollauksia ne pelkästään paskaa täynnä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Esim oituuteni on täällä ollut.Yhdenkään naisen pituus ei olen näissä ollut vastauksissa joten minulle kun laittaa jotain voin kirjoittaa takaisinkin tähän.
Koska tähän haetaan niin silloin nainen kertoo minulle itsestään yms. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Esim oituuteni on täällä ollut.Yhdenkään naisen pituus ei olen näissä ollut vastauksissa joten minulle kun laittaa jotain voin kirjoittaa takaisinkin tähän.
Koska tähän haetaan niin silloin nainen kertoo minulle itsestään yms.Pituuteni
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pituuteni
Ehkä joskus ollut jonkun vastaisessa pituus.
Mutta tässä pääasia Koska tähän haetaan niin silloin nainen kertoo minulle itsestään yms.
Ja jokainen vastaus on sitoumus seksisuhteeseen kanssani jos niin haluan, näin lukee aloituksessani - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä joskus ollut jonkun vastaisessa pituus.
Mutta tässä pääasia Koska tähän haetaan niin silloin nainen kertoo minulle itsestään yms.
Ja jokainen vastaus on sitoumus seksisuhteeseen kanssani jos niin haluan, näin lukee aloituksessaniJa tässä täytyy oikeasti tietää minut irl ja olla kiinnostunut minusta IRl vain silloin tähän vastaa mitenkään..
Ei kovin vaikeaa lukea ja ymmärtää tätä asiaa - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja tässä täytyy oikeasti tietää minut irl ja olla kiinnostunut minusta IRl vain silloin tähän vastaa mitenkään..
Ei kovin vaikeaa lukea ja ymmärtää tätä asiaaOhimennen tavannut ihan vain tällä viikolla jo 4 eri tuttua miestä.
Sanoit näin, ethän näitä kaikkia täällä etsi, joten tämä kommentti on ihan diipadaapaa.
- AnonyymiUUSI
En ole vuonna 2025 missään tekemisissä kenenkään muun kanssa kuin tosi ystäväni.
Ei muuta- AnonyymiUUSI
Nyt kuulostaa jo hyvältä 🥰
- AnonyymiUUSI
Minä en ole tekemisessä kenenkään palstalla olevan miehen kanssa.
- AnonyymiUUSI
En lue alle 100 sanan vastauksia ne trollien trollauksia pelkkää paskaa täynnä
- AnonyymiUUSI
Olen pohdiskellut, että olenhan minä kyllä säälittävä mies. Vuosikausia olen päivittäin anellut täällä palstalla naisia ottamaan yhteyttä ja ryhtymään seksisuhteeseen kanssani ja yhä täällä vain jankutan tätä samaa. Tekisi kyllä varmasti hyvää hommata elämä, mutta kun en osaa muuta, kuin palstailla. Olen sosiaalisesti kömpelö, enkä kykene normaaliin vuorovaikutukseen naisten kanssa, mutta kaipaisin vaihtelua hanskaan vetoon, mutta ymmärrän hyvin, etten kellekään kelpaa ja jatkelen hanskaan vetelyä. T. Ap
- AnonyymiUUSI
Tämäkö se sitten oli se sinun neronleimaus ja "uusi ja uljas" aloitus. Tälläkö sitä pesää nyt irtoaa 🤣
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173796
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1722315Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731557Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231017- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42862Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73831Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72790- 100789