Nyt kun työssäoloehto on peräti 12 kuukautta, niin tilanne on mahdoton kausityöläiselle. On viisaampi lopettaa raskaan työn tekeminen pienellä palkalla kokonaan ja pudota suosiolla ansiosidonnaiselta. Ero ei ole kuitenkaan niin suuri älyttömien leikkausten jälkeen. Kai ne kuitenkin jotakin korvausta vielä antaa ennen eläkettä. Mitään tuki hommia taitaa olla turha odottaa muutamaksi vuodeksi.
Epäsuotuisat kannustimet estävät työnteon
4
82
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Minä lopetin osaaikatyön . Siirryin yrittäjäksi varkaus ja murtoalalle . Ei tartte edes veroja maksaa .
- AnonyymiUUSI
Kunta kyllä keksii jotakin tekemistä pakon edessä. Tulee vuoden vaihteen jälkeen paljon kalliimmaksi pitää työttömänä.
- AnonyymiUUSI
Ei kannata muu kuin oluen juominen perustoimeentulolla ja kattoon räkiminen jos katto on jonkun toisen.
tupauuno, kuopio- savo - AnonyymiUUSI
Osa-aikatyötä olisi, mutta siitä ei jää juuri mitään käteen. Suojaosan poisto vie 50% tuloja vastaavan summan työkkärin rahoista. Lisäksi kassalle on turhan vaativaa ymmärtää, miten poikkeavat työajat ja palkanmaksu menee, niin ei vaan jaksa sitä veivaamista osa-aikatyön kanssa. Eli ensi vuoden alusta alkaa piiiitkä loma. Porrastus nostaa vielä mukavasti asumistukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174736
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2002578Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731677Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291605- 211369
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221305Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217- 1461081
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42952- 171924