Ei kukaan tee töitä 9 euron palkalla uskokaa nyt jo. Se tulee korvausten lisäksi. Varmaan jokainen ymmärtää, että nykyään ei saa korvauksia tekemättä mitään. Tietenkin kaikki haluavat mennä ennemmin töihin kuin homehtua sohvalle. Laiskottelun jälkeen on myös vaikea työllistyä, kuten näistäkin viesteistä voi lukea. Mikä siinä on siis niin vaikeaa? Helpompaa se on työskennellä kunnalla kuin yksityisellä. Ei tarvitse sitten valittaa että on niin vaikea työllistyä, kun on ollut 30 vuotta työttömänä.
9 euron hörhöily vaan jatkuu
Anonyymi-ap
4
70
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Juu jokohan huomenna menisi jonnekin töihin!
- AnonyymiUUSI
Pitääkö Usko sekoittaa tähänkin? Ei varmasti ole hänen vikansa sinun hörhöilysi.
- AnonyymiUUSI
ITSE tein 3 vuotta duunia tuolla 9 euron kulukorvauksella.
- AnonyymiUUSI
Työkokeilu, Kuntouttava työtoiminta (Sosiaalinen palvelu) ei ole työsuhde ja kun kyseessä ei ole työsuhde niin työvelvoitetta ei ole. Eli mitään ei tarvitse tehdä käytännössä + Työkokeilijaa ei saa jättää yksin tekemään työtä vaan nimetön ohjaanan on oltava paikalla koko ajan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174766
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2012581Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291615- 211409
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon251342Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1471101
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74932