Vauvalla kerrotaan hänen juhlivan perhepiirissä.
😭😭😭😭
Martinan joulu
288
1965
Vastaukset
- Anonyymi
Esko Eerikäinen kuuluu Martinan Jouluun.
Hän on viettänyt viimeiset neljä joulua ex-vaimonsa Martina Aitolehden ja heidän yhteisen Victoria-tyttärensä kanssa. 😊- Anonyymi
Eronneilla on joka toinen joulu isän kanssa ja joka toinen joulu äidin kanssa. Lapset varmasti halunneet viettää joulut äidin kanssa niin Martina ottaa sitten Eskon mukaan heidän jouluihin ettei tämän tarvi olla yksin jouluna. Eskon joulu taitaisi sisältää vain tv:n katselua sohvalla mutta Martina pystyy järjestämään Levin lomat. No, nyt Esko matkusti isävuorolla tytön kanssa eli Martinallakin on eskovapaa joulu kerrankin.
- Anonyymi
Totta kai. Eskolla ei ole mitään vaihtoehtoa, koska on nolo nysväke.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai. Eskolla ei ole mitään vaihtoehtoa, koska on nolo nysväke.
16:21 Missä nolo nysväke ne sun vaihtoehdot ovat? Kaikki jouluthan sä olet täällä lähes yksinäsi viettänyt, kiva katsella aina Joulun jälkeen, kun vainoaja yksin juorupalstalla ja jaellut Martinan ja lähipiirin joululahjoja. Tosin yleensä vainoaja on aloittanut Martinan ja lähipiirin lahjojen jaon jo paljon ennen joulua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
16:21 Missä nolo nysväke ne sun vaihtoehdot ovat? Kaikki jouluthan sä olet täällä lähes yksinäsi viettänyt, kiva katsella aina Joulun jälkeen, kun vainoaja yksin juorupalstalla ja jaellut Martinan ja lähipiirin joululahjoja. Tosin yleensä vainoaja on aloittanut Martinan ja lähipiirin lahjojen jaon jo paljon ennen joulua!
Niinpä. Täällähän sinä roikut yöt ja päivät. Ainoat tauot ovat päivittäiset reissut Huopalahdentien pubiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Täällähän sinä roikut yöt ja päivät. Ainoat tauot ovat päivittäiset reissut Huopalahdentien pubiin.
Voi hemmetti, mutta sä olet sekaisin. Mene hyvä ihminen hakemaan itsellesi apua!
Sä se taidat kaiket yöt viettää Huopalahdentien pubissa, kun tunnut noin hyvin paikan tietävän! Juotko sä vai oletko sä aina syntymähumalassa?
- Anonyymi
Martina vaihtoi yksityishenkilön hevoiseen suurimpana perhejuhlana.
Joululaulukin on: hevoinen jouluaamuna. - Anonyymi
Kyllä mahtaa Ramboa ketuttaa kun Martina siellä majoittuu omassa ökymökissään Levillä ja hiihtelee ystävänsä Nannan kanssa ja Rambo joutuu olemaan täällä vesisateessa odottamassa lopullista tuomiotaan.
- Anonyymi
Eikö mökki ole " tyypin " yrityksen nimissä, miten ihmeessä se olisi Martinan, mutta kun muistaa edelliset Martan omistukset , mun Hanko mun Levin villa mun Marbellan villa...niin eihän tuo mitään uutta ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö mökki ole " tyypin " yrityksen nimissä, miten ihmeessä se olisi Martinan, mutta kun muistaa edelliset Martan omistukset , mun Hanko mun Levin villa mun Marbellan villa...niin eihän tuo mitään uutta ole.
Stefukaan ei sitten ole omistanut mitään koska kaikki on ollut yrityksen nimissä. Ehkä omisti Levin mökin tai oli yrityksensä nimissä, kuka tietää. Mutta joutui rahapulassa sen myymään keväällä 2021. Hanko meni vasaran alle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä tuollaisia muistat? Sen muistan että tuon mainitun Rambon instassa joku mummeli kirjoitteli omalla nimellään että löydät kyllä paremman naisen jolle ei ole tärkeintä lomat ja Levit ja Hangot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stefukaan ei sitten ole omistanut mitään koska kaikki on ollut yrityksen nimissä. Ehkä omisti Levin mökin tai oli yrityksensä nimissä, kuka tietää. Mutta joutui rahapulassa sen myymään keväällä 2021. Hanko meni vasaran alle.
Niin katosi Levin ja Hangon residenssit mieheltä kun sekaantui Sofiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martinan yrityksen nimissä on mökki ja hän perusti sen vuosi sitten ja toimitusjohtaja on yrityksessä hänen miehensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta, täältäkö luin että ovat eronneet tuon tyypin kanssa. Mitäs tyyppi nyt ajattelee kun Martina on tyypin ökymökissä.
- Anonyymi
Nanna? Se Jokerien tanssityttö.
😂😆😂😆 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martinan yrityksen nimissä on mökki ja hän perusti sen vuosi sitten ja toimitusjohtaja on yrityksessä hänen miehensä.
Miehensä? Mikä ihmeen mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä lailla on Martinan yritys? Kumma että mökissä oli joulu varattuna jo silloin kun Mara väitti menevänsä joulukuuksi Ausseihin. Jokin ei taas täsmää jos väittää menevänsä siihen Yksityishenkilön firman nimissä olevaan möksään. Vai onko enää edes sen nimissä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä lailla on Martinan yritys? Kumma että mökissä oli joulu varattuna jo silloin kun Mara väitti menevänsä joulukuuksi Ausseihin. Jokin ei taas täsmää jos väittää menevänsä siihen Yksityishenkilön firman nimissä olevaan möksään. Vai onko enää edes sen nimissä...
Ei väittänyt menevänsä joulukuuksi Ausseihin. Miksi valehtelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se väitä menevänsä siihen mökkiin vaan se on siellä jo.
- Anonyymi
Voi olla, että Martta hiihtelisi paljon mieluiten juuri Rambon kanssa, mutta ei enää mitään mahdollisuuksia, kuin lyhyeen " tyyppiin " joka ei edes maisemissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta, täältäkö luin että ovat eronneet tuon tyypin kanssa. Mitäs tyyppi nyt ajattelee kun Martina on tyypin ökymökissä.
Tyyppi ei ehkä edes tiedä, että Martina " öky " mökissä ? Nanna ja Martina 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla, että Martta hiihtelisi paljon mieluiten juuri Rambon kanssa, mutta ei enää mitään mahdollisuuksia, kuin lyhyeen " tyyppiin " joka ei edes maisemissa.
Tai Rambo hiihtelisi mieluummin juuri Martinan kanssa kuin jonkun instapyllistelijän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti Hannu haikeana katsoo kun jouluna 2021 hiihteli yhdessä Martinan ja Nannan kanssa Levillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrityksen kieli on suomi, joten on hieman outoa , tuskin toimitusjohtaja puhuu suomea ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun firma... Mutta pariin vuorokauteen ollut rahaa yhdessä Nannan kanssa 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrityksen kieli on suomi, joten on hieman outoa , tuskin toimitusjohtaja puhuu suomea ?
On korkeasti koulutettu hän, kyllä suomen kielen nopeasti oppi hän.
Aina voi tulkin palkata hän tai kielitaitoisen lakimiehen, joka laskuja joutuu selvittään hän!
🦘🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän väitti. Etkö olekaan podcastin kuuntelija? Ja on tainnut muuallakin sanoa, eli aikanaan kun vielä oli menossa jouluksi Australiaan ja nyt podcastissa kertoi, että piti mennä, mutta hevosten takia ei voinut. Eli älä nyt 16:35 sepitä eli valehtele. Sinä olet ainoa, joka tuosta valehtelee 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun firma... Mutta pariin vuorokauteen ollut rahaa yhdessä Nannan kanssa 😅
Nanna on kyllä siellä oman perheensä kanssa aivan eri mökillään mutta käyvät yhdessä hiihtämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä tuollaisia muistat? Sen muistan että tuon mainitun Rambon instassa joku mummeli kirjoitteli omalla nimellään että löydät kyllä paremman naisen jolle ei ole tärkeintä lomat ja Levit ja Hangot.
15:57 Ja sinä mökötät sitä kommenttia vieläkin? 😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän ollut kuuma puheenaihe että menee sulhonsa kotimaahan mutta kun sulhoa ei taida enää olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuokrasivat ökymökin puoleksi siksi aikaa että kuvat otettu instaan. Jos nukkunut 12 h putkeen niin viittaisi enemmän sopan ottoon kuin hiihtämiseen. Eihän nannakaan sylje kuppiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän väitti. Etkö olekaan podcastin kuuntelija? Ja on tainnut muuallakin sanoa, eli aikanaan kun vielä oli menossa jouluksi Australiaan ja nyt podcastissa kertoi, että piti mennä, mutta hevosten takia ei voinut. Eli älä nyt 16:35 sepitä eli valehtele. Sinä olet ainoa, joka tuosta valehtelee 😉
Juuri näin sanoi podcastissa " Aki Linnanahde" , että piti mennä Australiaan, mutta ei pysty hevosten takia, kun Ispen pitää niitä treenata. Ja nyt Levillä. Melkoista valehtelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina voi tulkin palkata hän tai kielitaitoisen lakimiehen, joka laskuja joutuu selvittään hän!
🦘🤣👍🏻😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuokrasivat ökymökin puoleksi siksi aikaa että kuvat otettu instaan. Jos nukkunut 12 h putkeen niin viittaisi enemmän sopan ottoon kuin hiihtämiseen. Eihän nannakaan sylje kuppiin.
👍🏻 sitä on otettu enemmän kuin... "yhen lasin oon ottanu. "...🥴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko miten Palatsin firma on Martinan? Eiköhän ole joutunut Martina vuokraamaan mökistä nuo vuorokaudet tavallisen kuolevaisen tapaan koska ukko on jo pötkinyt pakoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦘🤣Korkeasti koulutettu? Ei todellakaan ole.
Kääpiö on pelkkä keskitason konttorirotta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nanna on kyllä siellä oman perheensä kanssa aivan eri mökillään mutta käyvät yhdessä hiihtämässä.
Nannan perhe? Joku uusi narkkari taas mukana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palaci Capital Oy , toimistusjohtaja Flavio Javier Palaci ja yrityksen varajäsen on Martina Aitolehti , yrityksen kieli on suomi ?? Kauppalehden julkaisema tieto. Eli jos mökki on yrityksen nimissä niin 🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palaci Capital Oy , toimistusjohtaja Flavio Javier Palaci ja yrityksen varajäsen on Martina Aitolehti , yrityksen kieli on suomi ?? Kauppalehden julkaisema tieto. Eli jos mökki on yrityksen nimissä niin 🧐
Edit...toimitusjohtaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
12:03 VAINOAJALLA TAAS PILKUT VÄÄRISSÄ PAIKOISSA JA KYSYMYSMERKIT.
Näyttää olevan apukoulun käynyt mielenterveyshäirikkö! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tiedä tyyppi välttämättä kun postitkin menee hukkaan.
- Anonyymi
Tässäkin ketjussa on mainittu neljä (!) Martinan ex- kumppania, Esko, Stefan, Rambo ja yksityishenkilö, on niitä ollut. Lippisjonne ja Mr B eivät olleet joulutonttuja.
- Anonyymi
Hannua unohtamatta ja oli joku Hanneskin jossain saumassa. Rasmus R:n paidassa roikkui niin että napit irtosivat , mutta ei vaan lämmennyt RR ja joku kaveri sai korjata yhden yön p****si, että sellainen kahden lapsen äiti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hannua unohtamatta ja oli joku Hanneskin jossain saumassa. Rasmus R:n paidassa roikkui niin että napit irtosivat , mutta ei vaan lämmennyt RR ja joku kaveri sai korjata yhden yön p****si, että sellainen kahden lapsen äiti.
Luettele nyt tään Sofia B miehet välillä. Avioliitossa kerran ja kolme kertaa avoliitossa ja salarakkaana Englannissa Dubaissa Saksassa ja tietenkin Suomessa. Miehet vaihtunut niin usein, ettei edes varmasti Sofia itse tajua sitä mies rulettia mitä on käynyt läpi.
- Anonyymi
Palomies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ollut sekä Rambo että Hannu. Mites nyt noin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luettele nyt tään Sofia B miehet välillä. Avioliitossa kerran ja kolme kertaa avoliitossa ja salarakkaana Englannissa Dubaissa Saksassa ja tietenkin Suomessa. Miehet vaihtunut niin usein, ettei edes varmasti Sofia itse tajua sitä mies rulettia mitä on käynyt läpi.
Ai että kun Hannu mainitaan niin se on kuin punainen vaate Martinan vainoajalle.
- Anonyymi
Vähemmän miehiä on ollut kuin esim. Satu Tuomistolla ja Satu on neljä vuotta nuorempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähemmän miehiä on ollut kuin esim. Satu Tuomistolla ja Satu on neljä vuotta nuorempi.
Sadun bravuudina on olleet ex-jääkiekkoilijat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ollut sekä Rambo että Hannu. Mites nyt noin?
Pikkaraisesta on moneksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofia voittaa mies ruletissa ylivoimaisesti Martinan ja on vielä 8 vuotta nuorempi kuin Martina 🥴.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofiahan on puolustellut että onhan Kim Kardashianillakin ollut paljon suhteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arkistostako katsoit tiedot 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arkistostako katsoit tiedot 😳
Seiska on listannut Sadun miehet. Jostain syystä jätti Pikkaraisen pois vaikka Satu on ollut hänen kanssa avoliitossa kahdesti. Mutta siitä on monta lehtijuttua ja Seiska uutisoinut kun Satu kävi Stefun salarakkaana siinä kahden avoliiton välissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä Sofian miehet tekevät Martinan joulunviettoketjussa? Sehän on täysin selvää, että Sofia kauniimpana ja fiksumpana saa miehiäkin enemmän, kun haluaa. Mutta sehän ei M:lle kuulu, On tainnut uusinkin "sankari" häipyä kuvioista, kun hiukan oppinut näkemään mikä lusmu morsiankin on. Olikohan kaksi samanlaista kohdakkain, "liikemies" ja "menestynyt yrittäjä".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofia voittaa mies ruletissa ylivoimaisesti Martinan ja on vielä 8 vuotta nuorempi kuin Martina 🥴.
Kyllä sen huomaakin, että on kahdeksan vuotta nuorempi noin niinkuin ulkonäöllisesti.
Toisaalta sitäkään ei tiedä mikä on Martinan ruletti, kun kahdeksan vuotta tästä on kulunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofia B. miesten lukumäärää tuskin tietää kukaan, miehet kun on vaihtuneet niin tiuhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satuhan oli jääkiekkopiireissä ihan jakorasia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä Sofian miehet tekevät Martinan joulunviettoketjussa? Sehän on täysin selvää, että Sofia kauniimpana ja fiksumpana saa miehiäkin enemmän, kun haluaa. Mutta sehän ei M:lle kuulu, On tainnut uusinkin "sankari" häipyä kuvioista, kun hiukan oppinut näkemään mikä lusmu morsiankin on. Olikohan kaksi samanlaista kohdakkain, "liikemies" ja "menestynyt yrittäjä".
"Sofia kauniimpana ja fiksumpana"? Ai kauhea.... nyt mä tukehdun nauruun🤣😂🤣Sofialla kun on maailman vanhin ammatti, jossa miehet vaihtuneet tiuhaan tahtiin.
Kauneudesta ei voida puhua, kun on muovista rakennettu ja huumerahoilla ostettu perce. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sen huomaakin, että on kahdeksan vuotta nuorempi noin niinkuin ulkonäöllisesti.
Toisaalta sitäkään ei tiedä mikä on Martinan ruletti, kun kahdeksan vuotta tästä on kulunut.Sofiahan näyttää 60 vuotiaalta venäläiseltä h......a!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofia Sofia Sofia Sofia Sofia Sofia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten hän tähän liittyy? Entäpä Maija Nieminen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martinan haaveena lätkäjunnut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siiderskän sofiafetissi on surullista katsottavaa.
Hän kirjoitti omaan veroilmoitukseen nimekseen Sofia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satuhan oli jääkiekkopiireissä ihan jakorasia.
Se oli Martinan haaveena kun lätkäjunnuja avojaloin jahtasi yöllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sofia kauniimpana ja fiksumpana"? Ai kauhea.... nyt mä tukehdun nauruun🤣😂🤣Sofialla kun on maailman vanhin ammatti, jossa miehet vaihtuneet tiuhaan tahtiin.
Kauneudesta ei voida puhua, kun on muovista rakennettu ja huumerahoilla ostettu perce.Juuri näin. Ties vaikka tissit olisi Turkista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli Martinan haaveena kun lätkäjunnuja avojaloin jahtasi yöllä.
Martina yritti repiä RR paidankin päältä, mutta ei mitän vaikutusta Ristolaiseen, joten joku kaveri otti yhden yön p****si.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martinan haaveena lätkäjunnut
Martina tuskin kovin ihmeellistä miestä saa, on parasta ennen päivämäärä mennyt ja look näyttää jo petolinnun p******tä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...bravuudina....😂
- Anonyymi
Esko kysyi Martinalta:"uskaltaisitko vielä mennä naimisiin ". Eli möläyttikö esko vahingossa ettei häitä ole tulossa? Meinaan, jos Martina on ensi kesänä menossa naimisiin, niin kai Esko sen tietäisi. Eikä ole korrektia kysyi uskaltaisitko mennä, jos häät on puolen vuoden päästä. Keskusteluissa on puitu sitä Martinan vastausta, mutta toi Eskon kysymys on kyllä se mielenkiintoinen osa
- Anonyymi
Ai jaa? Ja sitten Esko vahingossa laittaa juuri sen pätkän instaansa näkyviin.
- Anonyymi
Esko ei ihan ymmärrä mitä puhuu , sekoilee satuiluissaan !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esko ei ihan ymmärrä mitä puhuu , sekoilee satuiluissaan !
Esko laittoikin Seiskan otsikon tuosta näkyviin ja vinkkasi että kuunnelkaa koko Podcast.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esko laittoikin Seiskan otsikon tuosta näkyviin ja vinkkasi että kuunnelkaa koko Podcast.
Nimenomaan ja kuka läheinen kysyy tuollaista, jos häät on puolen vuoden kuluttua. Eikö pitäisi olla selvä, että uskaltaa. Haluaako esko kertoa enemmän kuin Martina. Outo kysymys olisi, jos häät on jo lyöty lukkoon...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa? Ja sitten Esko vahingossa laittaa juuri sen pätkän instaansa näkyviin.
No tahallaanko sitten laukoi tuon. Sitäkö tarkoitat 17:04?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovasti yrittää saada kuulijoita.
- Anonyymi
Kunhan petailevat sitä että Yksityishenkilö pötkinyt pakoon. Lopulta asia käännetään niin että Martina jätti, niinhän se mennyt joka kerta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan ja kuka läheinen kysyy tuollaista, jos häät on puolen vuoden kuluttua. Eikö pitäisi olla selvä, että uskaltaa. Haluaako esko kertoa enemmän kuin Martina. Outo kysymys olisi, jos häät on jo lyöty lukkoon...
Eskon kysymys, että " uskaltaisitko vielä mennä naimisiin " on aika omituinen !
Uskallat / Uskallatko vielä mennä naimisiin ,olisi oikea muoto, jos tiedot kihlauksesta ja tulevista häistä pitää paikkansa ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eskon oikeampi kysymys olisi kuulunut, että.... uskallat vielä mennä.....
- Anonyymi
Martina TAAS hehkuttaa kuinka mukamas nukkunut kellon ympäri ja hiihtänyt monta tuntia. 12h nukkumista en usko mitenkään ja hiihtoa on kai tehnyt kaksi tuntia, mutta siitäkin pitää mainita että MONTA tuntia. Karmivaa lässytystä
- Anonyymi
Tyypillistä Aitolehden liioittelua 😩
- Anonyymi
Ihmettelen, jos aikuinen, terve ihminen nukkuu 12 tuntia putkeen. Masennusta?
- Anonyymi
17:59 Mitä ihmeellistä on jos nukkuu 12 tuntia, minäkin usein nukun tuon, kun työviikko tai matkustaminen takana? Yllättävän nopeasti menee 2 tuntia hiihtäessä, joten mitä ihmettä sä lässytät? Tosin ethän sä tiedä hiihtämisestä mitään, kun 24/7 vietät suolipalstalla tai Martinan instas!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
17:59 Mitä ihmeellistä on jos nukkuu 12 tuntia, minäkin usein nukun tuon, kun työviikko tai matkustaminen takana? Yllättävän nopeasti menee 2 tuntia hiihtäessä, joten mitä ihmettä sä lässytät? Tosin ethän sä tiedä hiihtämisestä mitään, kun 24/7 vietät suolipalstalla tai Martinan instas!!
18:32 eli unen laatu on huono. 12 tuntia on liikaa. Edelleen ns univelkaa ei nukuta pois. Oletko tehnyt yleensä kaikkea mitä Martina 😉
- Anonyymi
Valehtelee ja esittää somessa jotain mitä ei todellisuudessa ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nanna eilen kertoi että lähes pari tuntia hiihdetty ja tänään hiihtivät Nannan mukaan jotain 24 km.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelen, jos aikuinen, terve ihminen nukkuu 12 tuntia putkeen. Masennusta?
Ehkä masennusta peruuntuneista häistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelee ja esittää somessa jotain mitä ei todellisuudessa ole.
Martinan puheet ja insta postaukset pelkkää valehtelua, ei niitä usko enää kukaan !
- Anonyymi
Miksi tällä Martinan vainoajalla, joka Martinaa kutsuu Maraksi on niin valtava tarve ihan jatkuvasti listata Martinan miehet? Sehän on tehnyt sitä jo tuhat kertaa aikaisemmin.
Monella muulla julkkisnaisella tai jopa taviksella on ollut paljon, paljon enemmän miehiä kuin Martinalla. Eikö tuo vainoaja saa itselleen miestä/tai naista, kun jatkuvasti Martinan miehistä hokee? Tosin täytyy olla aika ihastunut Martinaan, kun ei osaa irrottautua ja vahtii Martinaa kuin hai laivaa!- Anonyymi
Kirjoitusten perusteella on se Eskosta mustasukkainen Martinalle. Mutta mitä johtopäätöksiä siitä sitten pitäisi tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitusten perusteella on se Eskosta mustasukkainen Martinalle. Mutta mitä johtopäätöksiä siitä sitten pitäisi tehdä.
20:19 Ehkä se onkin ihastunut Eskoon, muttei Esko välitä tai Esko on lempannut se joskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
20:19 Ehkä se onkin ihastunut Eskoon, muttei Esko välitä tai Esko on lempannut se joskus.
se, se, se, se, se......
- Anonyymi
Vauvalla kerrotaan aloittajan olevan mielenterveysongelmainen ja ihan sekopään.
- Anonyymi
Ihan sekopään?
Erikoinen tapahtumasarja. - Anonyymi
Vauvalla kerrottiin että jonkun Martinan ex-miehen exä on seonnut. Eskolla on noita exiä pilvin pimein. Mutta eihän Martina ollut Eskon kanssa vielä parikymmentä vuotta sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vauvalla kerrottiin että jonkun Martinan ex-miehen exä on seonnut. Eskolla on noita exiä pilvin pimein. Mutta eihän Martina ollut Eskon kanssa vielä parikymmentä vuotta sitten.
Eikö se Eremenkonkin tyttöystävä seonnut ja siitähän on aikaa ainakin 20 vuotta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esko on kertonut että hän saa viestejä yli viisikymppisiltä naisilta jotka moittivat sitä että hän on liian hyvää pataa Martinan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se Eremenkonkin tyttöystävä seonnut ja siitähän on aikaa ainakin 20 vuotta?
Ennen sitä Eremenkon juttua Martina kai seurusteli jonkun riihimäkeläisen kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martina oli Eremenkon muutaman kerran pano 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esko on kertonut että hän saa viestejä yli viisikymppisiltä naisilta jotka moittivat sitä että hän on liian hyvää pataa Martinan kanssa.
Esko on itsekin yli viisikymppinen. Kuinka monta kertaa sä kirjoitat tämän saman kommentin? Esko on nolo, kun yleistää omaan ikäluokkaansa 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esko on itsekin yli viisikymppinen. Kuinka monta kertaa sä kirjoitat tämän saman kommentin? Esko on nolo, kun yleistää omaan ikäluokkaansa 😀
Esko Ensio näyttää ihan 60 v. ukolta, luuleeko tuo tatska naama vielä saavansa jotain 40 kymppisiä missukoita, ei Eskoa huoli kukaan, tai no joku DM hemmo voi pari kertaa tapailla.
Jopa Martina veti kännit ennen vihkimistä, mutta hyvin sopivat toisilleen yhtä tyhmiä peruskoulu juntteja molemmat.
- Anonyymi
Kuinka moni eronnut viettää ex: n kanssa jokaisen joulun? Eerikäinen on pahasti jumissa Martinan kanssa.
- Anonyymi
Eikö Ensiokin ole paennut tyttönsä kanssa maapallon toiselle puolelle?
- Anonyymi
Ja Martina eerikäisen kanssa. Kumpikin on riippuvainen toisistaan. Ei siihen muita puolisoehdokkaita mahdu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Martina eerikäisen kanssa. Kumpikin on riippuvainen toisistaan. Ei siihen muita puolisoehdokkaita mahdu.
Ihan normaali tapaus! Kyllä minunkin ex-puoliso usein meillä istuu, monesti rupatellaan ihan keskenään, onhan meillä yhteisiä lapsia jne. Puolisoni toki fiksuna miehenä ymmärtää tilanteen ja tietää täysin, että olemme mitä parhaimpia ystäviä.
Näinhän fiksut ihmiset asiansa hoitavat, mutta toki ,ethän sinä sitä ymmärrä, kun sinulla ei ole exää, eikä edes nyxää.
Paljon on pariskuntia, jotka ovat jatkuvasti tekemisissä entisten puolisoiden kanssa, tosin toisilta se ei onnistu millään...
OTTAKAA NYT HYVÄT IHMISET ASIOISTA SELVÄÄ, älkääkä kaikkea tyhmyyttänne tuoko kaikien luettavien eteen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
19:03 Oletko sä yksinäisenä ihmisenä joku asiantuntija tällaisissa asioissa? Mene kysymään asiaa vaikka siltä psykiatriltasi, niin se nauraa sut pihalle!!!
- Anonyymi
18:30 Kysytkö sä tosissas, "kuinka moni eronnut viettää EX:n kanssa joulun"? Ei helvetti, oletko sä noin tyhmä?
Ilmoittaudun, kyllä meille vaan exäkin sopii jouluna ja vielä hänen nykyinen puolisonsakin.
Monet joulut olemme mieheni ja exäni kanssa joulua viettäneet ja lapset tietenkin mukana.
Ihan normaalia, eikä mitään ihmeellistä!
- Anonyymi
Nyt se hullu sai puheenaihetta vuosiksi kun Martina kertoi nukkuneensa mökillä yhden yön aikana 12 tuntia. Ei ollut koiraa mukana niin ei tarvinnut herätä lenkittämään varhain. Ja nyt se seuraavaksi alkaa hokemaan että kukas koiraa hoitaa kun vain matkustelee.
- Anonyymi
Tuon takia se nyt jo väitti Martinaa masentuneeksi, sairaaksi ja vielä väitti että tuollaisesta joka nukkui yöllä 12 tuntia ei ole valmentajaksi. Ajatelkaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon takia se nyt jo väitti Martinaa masentuneeksi, sairaaksi ja vielä väitti että tuollaisesta joka nukkui yöllä 12 tuntia ei ole valmentajaksi. Ajatelkaa!
Vainoajan kommenttien perusteella hänellä itsellä on pahoja ongelmia ja nimenomaan henkisellä puolella. Voi toki olla fyysiselläkin mutta henkiset ongelmat näkyy täällä kirjoituksissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi väitti valehtelijaksi kun Martina sanoo hiihtäneensä tunteja. Nanna kuitenkin sanoo samaa omassa instassa kun ovat Martinan kanssa yhdessä hiihtäneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vainoajan kommenttien perusteella hänellä itsellä on pahoja ongelmia ja nimenomaan henkisellä puolella. Voi toki olla fyysiselläkin mutta henkiset ongelmat näkyy täällä kirjoituksissa.
On kaksijakoinen persoona ja vaikean narsismi luonteen omava henkilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi väitti valehtelijaksi kun Martina sanoo hiihtäneensä tunteja. Nanna kuitenkin sanoo samaa omassa instassa kun ovat Martinan kanssa yhdessä hiihtäneet.
Nannan kanssahan eivät voi sopia mitä instoihin laittavat, eiks niin?
- Anonyymi
Eikö hevostakaan tarvinnut ulkoiluttaa?
- Anonyymi
Se koirahan on muutenkin enemmän hoidossa kun ns. omistajallaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatelkaa! Julistat niin kuin joku höyrähtänyt lahkolainen 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatelkaa! Julistat niin kuin joku höyrähtänyt lahkolainen 🤭
Sehän on Martina -uskovainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se koirahan on muutenkin enemmän hoidossa kun ns. omistajallaan
Missä Stefun Baxter koira nykyään on sijoitettuna ? Koira pitää hankkia vaikka aikaa sille ei tahdo löytyä kuin rajoitetusti.
- Anonyymi
Kyllä moni pariskunta voisi ottaa mallia Martinasta ja Eskosta ja siitä miten sitä ystävyyttä hoidetaan eron jälkeen. Eikä se tarkoita mitään riippuvuussuhdetta, mitä täälläkin joku typerä kirjoitti.
- Anonyymi
Stefuahan Martina kiristää lapsella niin luultavasti silloin myös Eskoa. Miesparat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stefuahan Martina kiristää lapsella niin luultavasti silloin myös Eskoa. Miesparat.
Miten lapsella kiristetään? Jos lapsen isä ja tyttöystävänsä ovat molemmat huumesyytteissä ja ja tuomiokin tullut niin siksikö? Eiköhän ne ole jo muut tahot jotka tuollaisessa tapauksessa asiaan puuttuvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten lapsella kiristetään? Jos lapsen isä ja tyttöystävänsä ovat molemmat huumesyytteissä ja ja tuomiokin tullut niin siksikö? Eiköhän ne ole jo muut tahot jotka tuollaisessa tapauksessa asiaan puuttuvat.
Rahaa kiristi/kiristää lasta apuvälineenä käyttäen, tyyliin Hellu Koivu.
- Anonyymi
Martina on nyt poistanut postauksen jossa kertoi nukkuneensa 12h ja hiihtäneen tunteja😅 Miks yhtäkkiä piti poistaa koko postaus useita tunteja sen julkaisun jälkeen. On todella outo tyyppi
- Anonyymi
On aktiivisesti tälläkin palstalla, huomaahan sen.
- Anonyymi
Eihän ole poistanut, kuvia on vain vaihtanut postaukseen eli miksi valehtelet? Miksi muuten tuolta pitää jatkuvasti kysyä että miksi valehtelet? Et ansaitsisi kommenttia mutta kun hoette tuota 12 h niin aamulla kello 6 oli jo lentokentällä eli se tarkoittaa että aamulla on herätty tosi varhain ja aktiviteettaja siellä päivä. Seuraavana aamuna ei tarvitse herätä viemään koiraa ulos. Mitä ihmettä te täällä höpisette tuostakin ettei voisi nukkua 12 h.
Mutta joo, kun katsoi lehtijuttujakin niin Marina häissä, Martina tanssilattialla, Martina Levillä. Martinalta kysytty koska osallistuu TTK-ohjelmaan. Levillä olosta oli jo ehditty laittaa Iltasanomien juttuun. Ei ihme että Martinan vainoaja on kateellinen. Ehkä nuo hääutisoinnit laittoi mielen matalaksi. Kirjoittihan hän täällä että Anni osaa kieltä ja pystyy tekemään töitä ulkomailla ja Martina ei ikinä siihen pystyisi ja kirjoitti myös että Annin mies on pitkä ja komea eikä mikään kääpiö. Vieläkin naurattaa nuo juttunsa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ole poistanut, kuvia on vain vaihtanut postaukseen eli miksi valehtelet? Miksi muuten tuolta pitää jatkuvasti kysyä että miksi valehtelet? Et ansaitsisi kommenttia mutta kun hoette tuota 12 h niin aamulla kello 6 oli jo lentokentällä eli se tarkoittaa että aamulla on herätty tosi varhain ja aktiviteettaja siellä päivä. Seuraavana aamuna ei tarvitse herätä viemään koiraa ulos. Mitä ihmettä te täällä höpisette tuostakin ettei voisi nukkua 12 h.
Mutta joo, kun katsoi lehtijuttujakin niin Marina häissä, Martina tanssilattialla, Martina Levillä. Martinalta kysytty koska osallistuu TTK-ohjelmaan. Levillä olosta oli jo ehditty laittaa Iltasanomien juttuun. Ei ihme että Martinan vainoaja on kateellinen. Ehkä nuo hääutisoinnit laittoi mielen matalaksi. Kirjoittihan hän täällä että Anni osaa kieltä ja pystyy tekemään töitä ulkomailla ja Martina ei ikinä siihen pystyisi ja kirjoitti myös että Annin mies on pitkä ja komea eikä mikään kääpiö. Vieläkin naurattaa nuo juttunsa.Kuvia ei voi vaihtaa postauksen jälkeen. Poisti siis ensimmäisen postauksen. Sitten laittanut uuden uusine kuvineen. Mikä tähän voi olla syy. Ehkä ei tullut tarpeeksi tykkäyksiä eikä seiska ottanut juttua. Täytyt kokeilla uudestaan. Lisäksi oli laittanut peiliselfien johon oli pakko tägätä ysl. Onhan se kerrottava että on merkkivaate päällä😅
- Anonyymi
Jos minulla olisi tuollainen sairaalloinen valehteleja kyttääjä niin olisi todella huolissani ja tekisin rikosilmoituksen. Vaikka eihän noille vainoajille mitään voi ennenkuin alkavat loppujen lopuksi toimimaan fyysisesti. Se on ikävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos minulla olisi tuollainen sairaalloinen valehteleja kyttääjä niin olisi todella huolissani ja tekisin rikosilmoituksen. Vaikka eihän noille vainoajille mitään voi ennenkuin alkavat loppujen lopuksi toimimaan fyysisesti. Se on ikävää.
Voitko oikein todistaa, että on nukkunut 12 h, kun jo huudat rikosilmoitusta 🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko oikein todistaa, että on nukkunut 12 h, kun jo huudat rikosilmoitusta 🧐
Eihän kyse ole tuosta vaan sinun pitkäaikaisesta toiminnastasi Martinan ja hänen perheensä kimpussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän kyse ole tuosta vaan sinun pitkäaikaisesta toiminnastasi Martinan ja hänen perheensä kimpussa.
Mikä sinä 09:21 olet täällä vouhkaamaan jostain kimpussa olemisesta tms. Pitäisit huolta omasta käytöksestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta joo, kun katsoi lehtijuttujakin niin Marina häissä, Martina tanssilattialla, Martina Levillä. Martinalta kysytty koska osallistuu TTK-ohjelmaan. Levillä olosta oli jo ehditty laittaa Iltasanomien juttuun. Ei ihme että Martinan vainoaja on kateellinen. Ehkä nuo hääutisoinnit laittoi mielen matalaksi. Kirjoittihan hän täällä että Anni osaa kieltä ja pystyy tekemään töitä ulkomailla ja Martina ei ikinä siihen pystyisi ja kirjoitti myös että Annin mies on pitkä ja komea eikä mikään kääpiö. Vieläkin naurattaa nuo juttunsa.Jutut on Seiskassa. Nytkö Seiska onkin laatulehti, jonka jutuista pitää olla kateellinen tms?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki eivät toimi niin kuin väkivaltarikoksista tuomittu Martina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvia ei voi vaihtaa postauksen jälkeen. Poisti siis ensimmäisen postauksen. Sitten laittanut uuden uusine kuvineen. Mikä tähän voi olla syy. Ehkä ei tullut tarpeeksi tykkäyksiä eikä seiska ottanut juttua. Täytyt kokeilla uudestaan. Lisäksi oli laittanut peiliselfien johon oli pakko tägätä ysl. Onhan se kerrottava että on merkkivaate päällä😅
On se nolo 😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tämä sinun toimintasi sitten on. Uhkailet tavan takaa rikosilmoituksilla ja kunnianloukkaus syytteillä 😠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jutut on Seiskassa. Nytkö Seiska onkin laatulehti, jonka jutuista pitää olla kateellinen tms?
Se riippuu ihan tähtien asennosta onko Seiska hyvä vai paha Korteklaanin mielestä.
- Anonyymi
Se 12h minkä väitti valheellisesti nukkuneensa, niin samassa ajassa olis lentäny oman rakkaan miehensä luokse. Ainiin mutta se hevonen ei pärjää. Paitsi pärjää kyllä levin loman ajan😅😅😅
- Anonyymi
Miksi tää vainooja voi olla ilman hoitolaitosta vapaana? Henkisesti on todellakin hyvin sairas, vaikean narsismi luonteen omavalle on kyllä kans apua saatavilla, jos sitä ymmärtää hakea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tää vainooja voi olla ilman hoitolaitosta vapaana? Henkisesti on todellakin hyvin sairas, vaikean narsismi luonteen omavalle on kyllä kans apua saatavilla, jos sitä ymmärtää hakea.
Muistaakseni se oli Therman joka sanoi julkisesti , että....narsisti psykopaatti, joka kiristää lapsella kaikin mahdollisin keinoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistaakseni se oli Therman joka sanoi julkisesti , että....narsisti psykopaatti, joka kiristää lapsella kaikin mahdollisin keinoin.
Therman kirjoitti Sofiasta kaikenlaista, haukkui käärmeeksi, rotaksi, elämänsä suurimmaksi virheeksi, tekopyhäksi pas*aksi, pyysi elämänsä suurinta virhettä anteeksi lähimmiltään mutta kaikista pahin on netissä edelleen pyörivä video jossa haukkuu Sofiaa marokkolaiseksi hu*raksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Therman kirjoitti Sofiasta kaikenlaista, haukkui käärmeeksi, rotaksi, elämänsä suurimmaksi virheeksi, tekopyhäksi pas*aksi, pyysi elämänsä suurinta virhettä anteeksi lähimmiltään mutta kaikista pahin on netissä edelleen pyörivä video jossa haukkuu Sofiaa marokkolaiseksi hu*raksi.
Tämä osio käsitteleekin nyt Martinan valheita, eiks niin !
Kortemummo on kärppänä muutamassa asian Sofiaan. Katkeruus on syvää ja pitkäkestoista. 😩 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kortemummo on kärppänä muutamassa asian Sofiaan. Katkeruus on syvää ja pitkäkestoista. 😩Pitääkö "Kortemummon" olla huolissaan turvallisuudestaan jos joku vainoharhainen Sofian fanaattinen fani on hyökkäysasemissa? Mielenkiintoista että väitetään joksikin Kortemummoksi, Lehdykäksi ja mitä näitä väitteitä nyt onkaan. Koska ei ole niin siitä tietää että väittäjä on vainoharhainen eli vanha sanonta on luulosairas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö "Kortemummon" olla huolissaan turvallisuudestaan jos joku vainoharhainen Sofian fanaattinen fani on hyökkäysasemissa? Mielenkiintoista että väitetään joksikin Kortemummoksi, Lehdykäksi ja mitä näitä väitteitä nyt onkaan. Koska ei ole niin siitä tietää että väittäjä on vainoharhainen eli vanha sanonta on luulosairas.
Itse miettinyt että LUULEEKO se oikeasti noin vai esittääkö se vain. Mutta joka tapauksessa sillä on ääretön viha juuri tuota "Kortemummoa" kohtaan eli siksi on ehkä vaarallinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse miettinyt että LUULEEKO se oikeasti noin vai esittääkö se vain. Mutta joka tapauksessa sillä on ääretön viha juuri tuota "Kortemummoa" kohtaan eli siksi on ehkä vaarallinen.
Tuo sen toiminta on todella pitkäaikaista minkä on ollut tämän "Kortemummon" kimpussa. Ainakin todistettavasti täältä löytyy kirjoituksia vuodelta 2012 mutta tiedä sitten onko jo aikaisemminkin. Vanhoissa kirjoituksissa se suoraan myös kertoo että tarkoittaa tuolla nimityksellä. Enää ei jostain syystä uskalla mutta kyllä ne vanhat kirjoitukset todistaa että ketä tarkoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sen toiminta on todella pitkäaikaista minkä on ollut tämän "Kortemummon" kimpussa. Ainakin todistettavasti täältä löytyy kirjoituksia vuodelta 2012 mutta tiedä sitten onko jo aikaisemminkin. Vanhoissa kirjoituksissa se suoraan myös kertoo että tarkoittaa tuolla nimityksellä. Enää ei jostain syystä uskalla mutta kyllä ne vanhat kirjoitukset todistaa että ketä tarkoittaa.
Kovasti näyttää olevan Stefun puolella tuo kirjoittaja eli onko kuitenkin niin että Stefun takia on alkanut vainoamaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovasti näyttää olevan Stefun puolella tuo kirjoittaja eli onko kuitenkin niin että Stefun takia on alkanut vainoamaan?
Eli sekin riesa vielä Martinan perheelle Stefusta kaiken muun lisäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmoitus tästä tehty ylläpidolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sekin riesa vielä Martinan perheelle Stefusta kaiken muun lisäksi.
Martinan perheelle?
😭😂😭
Martina on kahden lapsen yh. Piste. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martinan perheelle?
😭😂😭
Martina on kahden lapsen yh. Piste.Martinan perhe ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martinan perheelle?
😭😂😭
Martina on kahden lapsen yh. Piste.Varmaan on yhden lapsen yh koska Stefusta ei näytä olevan isäksi mutta Eskon kanssa heillä on kyllä yhteishuoltajuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan on yhden lapsen yh koska Stefusta ei näytä olevan isäksi mutta Eskon kanssa heillä on kyllä yhteishuoltajuus.
Stefulla vaikuttaa olevan päihdeongelma mitä kävi hoidattamassa mutta lankesi sitten taas ja onko peräti kaksi tuomiota huumeidenkäytöstä joten...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kortemummo on kärppänä muutamassa asian Sofiaan. Katkeruus on syvää ja pitkäkestoista. 😩Oletko sä joku muistivikainen dementikko, vai miksi sä kirjoitat kaiken saman moneen kertaan?
Lisäksi vielä sä olet vainoharhainen, joten hae KIIREESTI apua ongelmiisi!!!🥱 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martinan perhe ?
Ensinnäkin pistä huutomerkki oikeaan paikkaan!
Toisekseen Martinalla on perhe, vai etkö tiedä mitä perhe sana merkitsee!
Sulla itselläsikin, vaikka yksinäinen oletkin, kyllä sullakin JONKUNMOINEN perhe on, vaikkei he olekaan sun kanssa tekemisissä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäiskö sun ottaa vähän joululomaa tuosta vainoajan miettimisestä? Vähän taukoa kun et kuitenkaan etene tutkimuksissasi mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myönnät siis että idolisi on psykopaatti, sosiopaatti, narsisti joka kiristää rahaa lapsella ja kaikella mahdollisella. Se on helppo uskoakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myönnät siis että idolisi on psykopaatti, sosiopaatti, narsisti joka kiristää rahaa lapsella ja kaikella mahdollisella. Se on helppo uskoakin.
Onneksi ei ole h***a ja kaikkien miesten yhteinen kiertopalkinto ja tuomion saanut huumerikollinen 👹.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä aivan selvästi olet kaikkea noita. Se on helppo uskoa. Ikävä että et saanut Stefua itsellesi mutta niin se joskus menee. Paremmat voittavat luuserit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi ei ole h***a ja kaikkien miesten yhteinen kiertopalkinto ja tuomion saanut huumerikollinen 👹.
No kukas se nyt kimpaantui, onko itse S T.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä aivan selvästi olet kaikkea noita. Se on helppo uskoa. Ikävä että et saanut Stefua itsellesi mutta niin se joskus menee. Paremmat voittavat luuserit.
Martta käyttää ihan kiitettävästi aikaa näppäimistöllä. Kuinkahan se kalvaa mieltä kun toiset makoilee etelän lämmössä... 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmoitus tästä tehty ylläpidolle.
Ilmoituksesta tehty ilmoitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmoituksesta tehty ilmoitus.
Eskolle ei nyt kannata ilmoitella ! Yrityksen lakimieskin on joulua viettämässä. Tyyppi on Australiassa. Kenelle nyt laitat ilmoituksen ? Ai Stefulle, no se on jo joulupöhnässä karaokea laulamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Pelkkä salarakas rattijuoppo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa pergamentit 2000 vuotta ennen ajanlaskun alkua ovat kivikova todiste vainoojan aikeista.
- Anonyymi
Miksei tuo Martinan vainoaja hae itselleen seuraa eläkeläispiireistä, koska hänhän on ilmiselvästi eläkkeellä, liekö sairauseläkkeellä ollut koko ikänsä mielenterveysongelmiensa ja luulosairautensa kanssa.
Hänellä on ollut aikaa pitkälti yli 10 vuotta hakea itselleen ystävän, puolison tai minkä tahansa kaverit, mutta hän on vain roikkunut Martinassa ja Martinan äidissä!! Varsinainen takertuja, eikä osaa irrottautua. Sit itkee palstalla, kun Martina menee hyvin ja hänellä on seuraa ja hyvä elämä!- Anonyymi
Kyllä täällä joku nuorempikin nainen kirjoittelee. Onko sitten äiti ja tytär asialla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä täällä joku nuorempikin nainen kirjoittelee. Onko sitten äiti ja tytär asialla?
Aivan teini-ikäisen kommenteilta vaikuttaa tuon yhden, joka on Sofian takia täällä haukkumassa Martinaa, kirjoitukset.
- Anonyymi
"Martina menee hyvin"
😭😭😁😭
Menee hyvin pitkälle tosiaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan teini-ikäisen kommenteilta vaikuttaa tuon yhden, joka on Sofian takia täällä haukkumassa Martinaa, kirjoitukset.
Kyseessä ovat Sofian täti ja entinen yövartija, joka on teini.
- Anonyymi
Vauvalla kerrottiin että Martina on familian eli äitinsä kanssa hiihtämässä Lapissa. On iloista varmasti yhdessä heillä!
- Anonyymi
Sinä et sitten tällä hetkellä ilmeisesti ole siellä laitoksessa hoidossa, jossa kerroit olleesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et sitten tällä hetkellä ilmeisesti ole siellä laitoksessa hoidossa, jossa kerroit olleesi?
Voi se olla hoidossa ja ihmettelen, miksi ne antavat sille netin edes käyttöönsä. Onko pää ollut sekaisin jo syntyessään, vai huumeiden käytöstä tällä vainoojalla.
- Anonyymi
Olitko tunkemassa tuohon familiaan mutta sinua ei huolittu?
- Anonyymi
Vahinko, ettei Esko ole kuvaamassa varsinkin mummon röllömahaa 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se, miksi Esko pakeni koko maasta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No seiskalehden uutiset antavat lukemista pyhien ajaksi ja kukas muukaan, kuin Martina se siellä hiihtoladulla punaposkisena hiihtelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakeni sinua ja lähti lujaa karkuun 😎.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi se olla hoidossa ja ihmettelen, miksi ne antavat sille netin edes käyttöönsä. Onko pää ollut sekaisin jo syntyessään, vai huumeiden käytöstä tällä vainoojalla.
Eikös se kertonut Ylisellä olleensa samassa laitoksessa kuin Martinan sisko. Eli ilmeisesti huumeidenkäytöstä ja suljetulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kato vaan sitä omaa röllömahaasi, joka on ilmeisesti ryyppäyksen aiheuttama!😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ole Korteklaania eli ei käytä päihteitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitko tunkemassa tuohon familiaan mutta sinua ei huolittu?
Martinan jengiin kuuluvat vain todelliset luuserit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se kertonut Ylisellä olleensa samassa laitoksessa kuin Martinan sisko. Eli ilmeisesti huumeidenkäytöstä ja suljetulla.
Vauvalla kerrotaan Martinan olleen aina kade siskonsa ulkonäölle.
- Anonyymi
Martina kertoo viettävänsä taas joulun Levillä. Eikö juuri kertonut podcastissäkin että viettää sen Helsingissä.
Ei myöskään voinut lähteä miehensä luokse, kun hevosta piti hoitaa. Miten voi nyt sitten olla kuitenkin Lapissa ilman hevosta. Hmm. Toi nainen puhuu niin kierosti ettei kukaan toinen.- Anonyymi
Martina on kertonut Linnanahteen podcastissa, joka tuli ulos 13. joulukuuta ja varmasti nauhoitettu vielä aikaisemmin että viettää joulun Helsingissä. Mutta sitten kai järjestyikin että pääsi rakastamalleen Leville hiihtämään ja viettämään siellä joulun. Kyllä hevosen ja koiran muutaman päivän hoito järjestyy. Nythän on vasta neljäs päivä kun on Levillä.
- Anonyymi
Miksi tuo asia kiinnosti sitä yhtä naista myös Martinan instassa? Sitä sietää ihmetellä. Vielä kehtasi mennä sinne Martinan omaan instaan kyselemään samoin kuin tuo 22:13 kommentoija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martina on kertonut Linnanahteen podcastissa, joka tuli ulos 13. joulukuuta ja varmasti nauhoitettu vielä aikaisemmin että viettää joulun Helsingissä. Mutta sitten kai järjestyikin että pääsi rakastamalleen Leville hiihtämään ja viettämään siellä joulun. Kyllä hevosen ja koiran muutaman päivän hoito järjestyy. Nythän on vasta neljäs päivä kun on Levillä.
Mutta miestä ei kiinnostanut nähdä vaikka eivät ole nähneet moneen kuukauteen :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoi saman myös omassa podcastissä. Palvoja selitteleee taas idolinsa puolesta asioita. Onko siis hänen avioimiehensä levin mökki nyt sitten vapaana, vaikka olitte sitä mieltä että varauksia on. Hmmm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten hevonen pärjää jos on levillä mutta ei pärjää jos on ausseissa. Eiköhän se vaikka viikon pärjäisi siinäkin tapauksessa, kun on nyt jo pärjännyt useita päiviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tuo asia kiinnosti sitä yhtä naista myös Martinan instassa? Sitä sietää ihmetellä. Vielä kehtasi mennä sinne Martinan omaan instaan kyselemään samoin kuin tuo 22:13 kommentoija.
Sofian täti on niin utelias
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miestä ei kiinnostanut nähdä vaikka eivät ole nähneet moneen kuukauteen :D
Koska mies on yksityishenkilö ja johtavassa asemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska mies on yksityishenkilö ja johtavassa asemassa.
Aivan. Eihän sellaista tarvitse nähdä esimerkiksi puoleen vuoteen. Sitten joskus keväämmällä lomatreffit ja seuraavaksi alttarilla. Hehehee
- Anonyymi
Nukkuukohan Martina taas vähintään 12h. Taisi viini maistua eilen. Muutenhan olisi tullut aikaisesta aamusta jo instaan tietoa. Eikö tapoihin kuuluisi herätä kuudelta kuten martta väittää aina heräävän ja sitten keittää riisipuuroa itselleen ja lapselleen. Ja hiihtämässäkin luulisi jo käyneen tähän aikaan. Rapulaa pukkaa veikkaisin
- Anonyymi
Ei ainakaan ollut mökki varattu kenellekään asiakkaalle, kun kerran nyt yhtäkkiä Martina on siellä itse. Siis edes kaikista suostuin ajankohta ei ole myynyt. Aika hyvä bisnes
- Anonyymi
Joo, samaa ihmettelin. Eikö vuoden parhaalle ajankohdalle oikeasti ollut edes varausta, kun on siellä nyt äkillisesti itse?
Toinen juttu, mitä ihmettelin on, ettei Martina postannut mitään hehkutusta siitä, että on ekaa kertaa omalla mökillään Levillä, tai mökki touria huvilastaan? Kun aiemmin syksyllä kehui, miten pitkäaikainen unelma toteutui ja omistaa kiinteistön Leviltä. Nyt ei sitten sanaakaan mun Levistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, samaa ihmettelin. Eikö vuoden parhaalle ajankohdalle oikeasti ollut edes varausta, kun on siellä nyt äkillisesti itse?
Toinen juttu, mitä ihmettelin on, ettei Martina postannut mitään hehkutusta siitä, että on ekaa kertaa omalla mökillään Levillä, tai mökki touria huvilastaan? Kun aiemmin syksyllä kehui, miten pitkäaikainen unelma toteutui ja omistaa kiinteistön Leviltä. Nyt ei sitten sanaakaan mun Levistä.Jotain outoa tuossa Martinan mökki keisissä nyt kuitenkin on. 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain outoa tuossa Martinan mökki keisissä nyt kuitenkin on. 😳
Mökin sisältä ei kuvan kuvaa eikä mainintaa, että omassa mökissä unetkin ovat 12 tuntisia, kuten olisi Martalta odottanut ! Maisema nyt on samaa pimeää joka puolella Leviä ja hiihtoladut samanlaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mökin sisältä ei kuvan kuvaa eikä mainintaa, että omassa mökissä unetkin ovat 12 tuntisia, kuten olisi Martalta odottanut ! Maisema nyt on samaa pimeää joka puolella Leviä ja hiihtoladut samanlaisia.
Eli on vuokrannut sieltä jonku luukun ja tyttö luultavasti viettää joulua Thermosten kanssa Levillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli on vuokrannut sieltä jonku luukun ja tyttö luultavasti viettää joulua Thermosten kanssa Levillä.
Hiihtokuva on ainakin sen paritalon puolikkaan pihasta. Eli siellä taitaa olla. Sen takia omituista, ettei mitään hehkutusta asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiihtokuva on ainakin sen paritalon puolikkaan pihasta. Eli siellä taitaa olla. Sen takia omituista, ettei mitään hehkutusta asiasta.
Voi kait pihalta kuvan ottaa halutessaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain outoa tuossa Martinan mökki keisissä nyt kuitenkin on. 😳
Samaa mieltä! Kannattaisi omistajan nyt esitellä mökkiä kun siellä on, niin tulisi enemmän varauksiakin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stefan oli mumminsa ja äitinsä luona jouluaattona, hänen instansa perusteella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa ulkokuvat olla Levin Hehku mökin ulkopuolelta ja pihasta, mutta ei ainoatakaan sisäkuvaa eikä siitä hehkutusta 🥴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stefan oli mumminsa ja äitinsä luona jouluaattona, hänen instansa perusteella.
O8:12 Juu ja Stefun sisko oli Levillä instansa mukaan.
- Anonyymi
Minkä lahjan Martina mahtanut saada aussi-rakkaaltaan tänä jouluna? Kai pian esittelee instassa?
- Anonyymi
No nyt on tulossa kotiin ja pääsee tyttären kanssa ratsastus harkkareihin.
- Anonyymi
Martina ei yleensä ole paljon esitellyt jouluaan eikä lahjojaan. Esko on sitä niiden joulua ja lahjoja esitellyt ja nyt vainoajat on aivan sairaana, kun eivät tiedä mitään.
- Anonyymi
Onkohan Stefu kännissä yhteydessä noiden exiensä miehiinkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi joku aikuisviihdetähden näköinen näytti olevan lohduttamassa.
- Anonyymi
Onko Sofia esitellyt krillimiljonäärin ostamat öky joululahjansa ja niissä onkin varmasti paljon kuvattavaa sen instaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai Stefu sentään alennu Martinan vainoajien tasolle, vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Sofia esitellyt krillimiljonäärin ostamat öky joululahjansa ja niissä onkin varmasti paljon kuvattavaa sen instaan.
Sofian krillimiljonääri on täällä kirjoittelevan Sofian lähipiiriläisen mukaan juutalainen ja he eivät vietä joulua. Koska Sofia viettää niin tarkoittaa että ei ole mitään krillimiljonääriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä on Stefan kuvannut sen instas ja ketä miestä porukka siellä on auttamassa ja miksi on kuvannut sen ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martina ei yleensä ole paljon esitellyt jouluaan eikä lahjojaan. Esko on sitä niiden joulua ja lahjoja esitellyt ja nyt vainoajat on aivan sairaana, kun eivät tiedä mitään.
Nytkin Levillä oli enemmänkin porukkaa mutta ei tietenkään kuvaa muiden joulua ja eivät varmaankaan ole edes julkisuuden henkilöitä. Yhden ystävän kanssa ovat tägänneet toisensa. Ystävä näyttää opiskelevan lakia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä on Stefan kuvannut sen instas ja ketä miestä porukka siellä on auttamassa ja miksi on kuvannut sen ?
Seiskassa oli kuva kun järjestysmiehet kaatoivat miehen maahan ja nyt sitten kuvaa järjestysmiehiä (onko sama paikka) kun ovat kaataneen jonkun toisen maahan. Stefu alkuillasta kuvasi itseään mummon ja äitinsä kanssa ja sitten taas päätyi kännäämään jouluyöksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seiskassa oli kuva kun järjestysmiehet kaatoivat miehen maahan ja nyt sitten kuvaa järjestysmiehiä (onko sama paikka) kun ovat kaataneen jonkun toisen maahan. Stefu alkuillasta kuvasi itseään mummon ja äitinsä kanssa ja sitten taas päätyi kännäämään jouluyöksi.
Siis ovatko samoja järjestysmiehiä jotka kaatoivat Stefun maahan ja joku oli videoinut ja myynyt Seiskalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nytkin Levillä oli enemmänkin porukkaa mutta ei tietenkään kuvaa muiden joulua ja eivät varmaankaan ole edes julkisuuden henkilöitä. Yhden ystävän kanssa ovat tägänneet toisensa. Ystävä näyttää opiskelevan lakia.
Ystävä on erään rikkaan miehen vaimo ja sen näkee kuvistakin, ettei ihan opiskelijan touhuja ole😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se hyvä kun ystävä opiskelee lakia ja tarpeen vaatiessa, hoitaa lakiasiat Martinalle vaikka ilmaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai Stefu sentään alennu Martinan vainoajien tasolle, vai?
Onko Stefulla esim. mahdollisuus estää lapsen matkustaminen ulkomaille niin halutessaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi joku aikuisviihdetähden näköinen näytti olevan lohduttamassa.
En kyllä nähnyt yhtään aikuisviihde lohduttajaa videolla ainakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisen miehen kainalossa on joku vaalea nainen, kuka sitten lieneekin 🫢.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Stefulla esim. mahdollisuus estää lapsen matkustaminen ulkomaille niin halutessaan?
No miksi edes sellaista Stefan haluaisi edes koskaan tehdä.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi lohduttaa jotain toista miestä siellä karaokebaarissa sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se hyvä kun ystävä opiskelee lakia ja tarpeen vaatiessa, hoitaa lakiasiat Martinalle vaikka ilmaiseksi.
Ai, eikö sen firmalla ole oma lakimies? Mihin se ilmaista tarvitsee? Oletko sä muuten niitä ihmisiä, jotka hyödyntää lähipiirissä olevia kampaajia, lääkäreitä yms eli yrität saada heidät tekemään työtään ilmaiseksi? Sellaista loisimista esiintyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nuo Stefun stoorit kauaa ole, katoaa kun hieman pää selvenee. Laittanut kuvia siitä ensimmäisestä Saarastakin. Taitaa tämä viimeisin Saarakin jättänyt Stefun eikä mikään ihme ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ystävä on erään rikkaan miehen vaimo ja sen näkee kuvistakin, ettei ihan opiskelijan touhuja ole😅
Rikkaan miehen vaimo voi myös opiskella lakia yliopistossa, kuten tekeekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt on tulossa kotiin ja pääsee tyttären kanssa ratsastus harkkareihin.
Ei kai Martina ratsasta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikkaan miehen vaimo voi myös opiskella lakia yliopistossa, kuten tekeekin.
Onko Martina jo lakiakin opiskelemassa 😂
- Anonyymi
Seiska tekee valikoidusti juttua Martinan ja Eskon podcastissa. Tekee vain sellaisista kohdista mistä saa jonkinlaisen negatiivisen viban. Tuossakin Esko on se joka moittii itseään käytöksestään riidoissa. Esko sanoi positiivista Stefusta aikaisemmassa poodcastissa niin ei Seiska missään nimessä sellaisista tee juttua. Joku iltapäivälehti oli kuitenkin tehnyt. Kohta Martinan vainoaja taas syöksyy tänne tuon Seiskan jutun ja otsikon takia.
- Anonyymi
Täytyt ihmetelllä että perui matkansa tuleva aviomiehensä luokse, joka oli jo pitkään tiedossa. Syynä oudosti hevonen. Kuitenkin oli nyt viisi päivää Levillä. Siinäkin ajassa olisi ehtinyt käydä ausseissa, kun siinä ajassa ne formulakuskitkin käy ajamassa viikonlopun autoa. Ja varmasti olisi hevosetkin pärjännyt siellä tallilla vaikka toisenkin viisi päivää, jos olisi halunnut tehdä vaikka 10 päivän reissun. Se että sanoo julkisesti, ettei tarvitse miestä kokoajan vierelle, niin on jossain määrin ihan ok. Varmasti parisuhteissa on aikoja kun toinen on vaikka kaverien kanssa reissussa tai toinen tekee työmatkoja. Mutta se ettei ole kuukausiin nähneet ja silti ei näe tuossa ongelmaa, niin kertoo enemmänkin suhteen tasosta. Tähän kun ynnää että tuskin ollenkaan on maininnut tai ikävöinyt miestään somessa, niin sekin on outoa. Martina varmasti toisi sen esiin jos olisi kova ikävä ja olisi varmasti mennyt jouluksi ausseihin jos oikeasti todella syvästi rakastaisi miestä. Tai sitten tämä mies on ehkä tullut toisii aatoksiin.
- Anonyymi
Tällaisia ajatuksia ja pohdiskeluja jollain ihmisellä ja joulupäivän aamuna...
- Anonyymi
Neljä päivää oli Levillä eli saman ajan mikä olisi mennyt matkoihin Australiaan. Nyt on viides päivä ja on jo lentokoneessa. Ja tottakai Martina olisi ottanut nuorimmaisen mukaan, eihän se sitä tänne olisi jättänyt. Lapsen isä nytkin jouluyönä kännäsi Helsingin kaduilla. Onneksi saivat olla Levillä. Mitäs jos tyttö ei halunnut lähteä pitkälle matkalle vaan haluaa olla hevosten kanssa ja treenata helmikuun kisoihin. Martina ei ole tehnyt pitkiä matkoja sen jälkeen kun tämä uusi hevonen tuli. Kisamatkan on tehnyt lapsen kanssa Espanjaan ja taas menee kolmeksi viikoksi kisamatkalle Espanjaan. Ja mitä se asia sinulle kuuluu?
- Anonyymi
Jos Martinan vainoajat on alkaneet niin kovasti pommittamaan miehen ex-vaimoa ja miestä itseään, ja Seiska myös, että ei enää tuo mitään julkisuuteen?`Veikkaan että näin on asia. Miehen firmaakin yritti Seiska mustamaalata niin että firman lakimiehen piti puuttua asiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Martinan vainoajat on alkaneet niin kovasti pommittamaan miehen ex-vaimoa ja miestä itseään, ja Seiska myös, että ei enää tuo mitään julkisuuteen?`Veikkaan että näin on asia. Miehen firmaakin yritti Seiska mustamaalata niin että firman lakimiehen piti puuttua asiaan.
Hanneskin kertoo kirjassaan että kun lyhyt suhde Martinan kanssa tuli tiedoksi niin hänen lähipiirinsä alkoivat saada törkyvistejä. Jossain lehtihaastattelussa kertoo että alkoi olla huolissaan lastensa turvallisuudesta noiden törkyviestien takia. Että sellaisia tapauksia nämä Martinan vainoajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanneskin kertoo kirjassaan että kun lyhyt suhde Martinan kanssa tuli tiedoksi niin hänen lähipiirinsä alkoivat saada törkyvistejä. Jossain lehtihaastattelussa kertoo että alkoi olla huolissaan lastensa turvallisuudesta noiden törkyviestien takia. Että sellaisia tapauksia nämä Martinan vainoajat.
Valitettavan paljon on mielenterveysongelmaisia henkilöitä. Toki siellä on mukana tietenkin ollut täälläkin kirjoittelevat Martina vakivainoajat mutta paljon muitakin ihmisiä. Se on tämä avohuolto että kaikki mielenterveysongelmaiset voivat hääriä aivan vapaasti. Ainakin netti niiltä pitäisi saada pois että eivät sinne pääse uhkailemaan ja kirjoittelemaan törkyviestejään ja valheitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hannes kertoi että aivan vierailta ihmisiltä eli Hannes ainakin näki Martinaa vainoavien törkyviestien lähettäjien henkilöllisyyden, kuten tietenkin muutkin miehet ja heidän lähipiirinsä ovat nähneet. Onhan siellä feikki tilejä mutta kyllä ihmisten instoista näkee että etenkin vanhemmat ihmiset kirjoittelevat aivan omalla nimellä. He ehkä eivät tajua että heidän henkilöllisyytensä tulee kyllä tiedoksi ja ulkopuolisetkin näkevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja taas Hannes 😀 koska kirjoitat Sanna Ukkolan kolumnista 10 vuoden takaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neljä päivää oli Levillä eli saman ajan mikä olisi mennyt matkoihin Australiaan. Nyt on viides päivä ja on jo lentokoneessa. Ja tottakai Martina olisi ottanut nuorimmaisen mukaan, eihän se sitä tänne olisi jättänyt. Lapsen isä nytkin jouluyönä kännäsi Helsingin kaduilla. Onneksi saivat olla Levillä. Mitäs jos tyttö ei halunnut lähteä pitkälle matkalle vaan haluaa olla hevosten kanssa ja treenata helmikuun kisoihin. Martina ei ole tehnyt pitkiä matkoja sen jälkeen kun tämä uusi hevonen tuli. Kisamatkan on tehnyt lapsen kanssa Espanjaan ja taas menee kolmeksi viikoksi kisamatkalle Espanjaan. Ja mitä se asia sinulle kuuluu?
Ei mene 4 päivää matkaan edestakaisin Australiaan. Jos olet matkustellut halvimmalla mahdollisella tavalla, niin silloin voi matka-aika venyä. Välilaskuja, lentokentällä odottelua jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällaisia ajatuksia ja pohdiskeluja jollain ihmisellä ja joulupäivän aamuna...
No sekö totuus nyt kolisee 09:00 noin pahasti. Tsemppiä.
- Anonyymi
Olisihan tämä Martinan " tyyppi " voinut ottaa yksityiskoneen ja lentää Leville lapsineen, kuten teki Ronaldo 😂 onhan ne rahamiehiä kumpikin 😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten Seiska mustamaalasi " tyypin " yritystä ? Kertomalla faktaa, että pieniä laskuja oli mennyt ulosottoon 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten Seiska mustamaalasi " tyypin " yritystä ? Kertomalla faktaa, että pieniä laskuja oli mennyt ulosottoon 😳
Jep, kun totuus on epämiellyttävä, on se Martinan seuraajan mielestä mustamaalausta. Nähty monta kertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja taas Hannes 😀 koska kirjoitat Sanna Ukkolan kolumnista 10 vuoden takaa?
Kirjoittiko Sanna siinä kolumnissa sinun kommenteista keskustelupalstoilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, kun totuus on epämiellyttävä, on se Martinan seuraajan mielestä mustamaalausta. Nähty monta kertaa.
Ilmeisesti te olette niitä näätiä joista oli juttua Hesarissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei 09:06 yksi kysymys: miten toi sun päättely toimii,jos häät on tarkoitus pitää ensi kesänä? Martinako ei voikaan lähteä enää koskaan minnekään viikoksi tms, koska hevoset 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mirella Merivirta kertoo kuinka vaihtoi lennosta räppärin tyyppiin eli tähän kokkiin. Ja lennosta avoliittoon myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittiko Sanna siinä kolumnissa sinun kommenteista keskustelupalstoilla?
Ei kirjoittanut. En vajoa niin alas kuin sinä 10:10. Osuiko muuten? Olitko juuri kirjoittamassa tota?
- Anonyymi
8:47 Miksi ihmettelet Joulupäivän aamuna Martinan elämää, mikset IHMETTELE OMIA ONGELMIASI?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palvoja jatkaa selittelyä. Ensinnäkään australian matkaan ei mene neljää päivää. Ja toisekseen kysymys on nyt siitä että aussimatka jouluksi oli jo kauan sitten suunniteltu. Hevosen hankinnan takana taitaa myös olla tämä aussiemies, joten ei se hevonenkaan mikään yllätys ole. On todella outoa ettei tuleva aviopari ole nähnyt useisiin kuukausiin ja sitten vielä perutaan matka hevosen takia ja samalla vietetään ainakin viisi päivää ilman hevosta levillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös siihen hevosen tallipaikkaan kuulu myös hevosen hoito? Että outoa höpinää Martinalta taas ja palvoja peesaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hannes kertoi myös että Martina roikkui kiusallisella tavalla hänessä kiinni. Siinä palvojalle luettavaa, toivottavasti pukki toi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martinan tiedottaja vauhdissa 😳
- Anonyymi
Hyi ttu sitä eukkoa eikä exäkään ole parempi.Jätkällä aina jolu kamala hattu päässä ja kynnet lakattuna vieläpä eri väreillä.Martsu on turhake, joka teki myös narkkari-juoppo stefun kanssa lapsen,paljonkohan se maksaa elareita nykyään? Kai takataskussa jotain vielä...olisi kiva nähdä noiden elämää ihan oikeasti somen takaa...tuskin mitenkään auvoista
- Anonyymi
Opettele "JOLU" kirjoittamaan. Pisteen jälkeen tulee välilyönti....jne 🤣😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva, että kaikesta muusta olet samaa mieltä 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö siellä reikikurssilla opetettiin 😩
- Anonyymi
TOTTA 👍🏻
- Anonyymi
Ei ole Martina edellisvuoden tapaan esitellyt merkkilahjoja, joita sai yksityishenkilöltä.
- Anonyymi
Ei ole vielä avannut lahjojaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vielä avannut lahjojaan.
Juu, eihän niitä aattona avata edellisvuosien tapaan.
- Anonyymi
Helsinki-Sydney lentoaika 22 tuntia. Jos haluaa, niin kyllä ehtii tapaamaan rakastaan. Tai toisinpäin. Erikoinen pari, jos vielä häitäkin suunnittelevat. Etähäät videoyhteydellä? Onhan niitä hevosia hoidettavana ja kisoja kisattavana kesälläkin...
- Anonyymi
Sille teidän Sofialleko olet jo järjestämässä tuotakin Martinan miestä? Et kai vain käytä siihen sitä keinoa että lähetät miehen exälle ja miehelle itselleen törkyviestejä ja Martinan mustamaalaamista? Onko rillimiljonääri jättänyt sen Sofian ja nyt pitäisi etsiä jostain uusi toisen naisen mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sille teidän Sofialleko olet jo järjestämässä tuotakin Martinan miestä? Et kai vain käytä siihen sitä keinoa että lähetät miehen exälle ja miehelle itselleen törkyviestejä ja Martinan mustamaalaamista? Onko rillimiljonääri jättänyt sen Sofian ja nyt pitäisi etsiä jostain uusi toisen naisen mies?
Ranta-aho on kohta vapautumassa Sofialle ja Sofian lähipiiriläisen täytyy nyt sitten tyytyä Ranta-ahoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10:17, menikö joulu sulla noin huonosti? Missä kohdassa tuossa kommentissa mainittiin Sofia (ei missään). Kaikki mitä siinä lukee perustuu vain tosiasioihin. Eikö hevonen ollut este Australian matkaan? Eikö hevonen ole ensi kesänäkin? Mitä sekoilet raivossasi 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10:17, menikö joulu sulla noin huonosti? Missä kohdassa tuossa kommentissa mainittiin Sofia (ei missään). Kaikki mitä siinä lukee perustuu vain tosiasioihin. Eikö hevonen ollut este Australian matkaan? Eikö hevonen ole ensi kesänäkin? Mitä sekoilet raivossasi 😀
Mistä ensi kesästä puhut. Miksi sekoilet raivoissasi?
- Anonyymi
Nimenomaan
- Anonyymi
Älä selitä pisteistä, kun itselläsi on pilkkusäännöt hukassa samoin kuin oikeinkirjoitus ylipäätään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ensi kesästä puhut. Miksi sekoilet raivoissasi?
10:51 Martinan sanoin ensi kesänä on häät Malediivien meressä. Sellainen esimerkiksi ensi kesästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis teidän Martinan on taas kerran aika löytää uusi isäpuoli?
- Anonyymi
Näyttää Joulu menneen Martinan yksinäiseltä vainoajalta huonosti, kun heti aamutuimaan hakkaa päätään seinään Martinan asioilla, joista hän ei tiedä lopulta yhtään mitään!
- Anonyymi
PS. No niin, siiten Joulua jatkamaan ja anoppilaan...
- Anonyymi
Aikaisimmat kirjoitukset on kyllä Martinan fanilta. Harhoille kannattaa tehdä jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PS. No niin, siiten Joulua jatkamaan ja anoppilaan...
Kukaan ei usko sun sepityksiä 11:01 (2 kommenttia). Ei toi tarve selitellä joulun jatkamista anoppilassa vakuuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei usko sun sepityksiä 11:01 (2 kommenttia). Ei toi tarve selitellä joulun jatkamista anoppilassa vakuuta.
Martinan perhejoulu 🤨
- Anonyymi
No onneksi sinähän et ole täällä joulupäivänä heti selittelemässä itsellesi tuntemattoman idolisi touhuja aina jotenkin parempaan suuntaan. Sullahan ei ole yhtään sen enempää käsitystä hänen elämästään. Fakta on se että tuo hänen parisuhteensa ja reissujen perumiset vaan näyttäytyy todella oudolta ja nololta, kun ottaa huomioon minkälainen parisuhteen tuollaisessa tilanteessa normaalisti olisi. Joko suhde ei vaan toimi tai sitten siinä on todella vähän aitoa rakkautta. Mikäli häät joskus tulevat toteen, niin kyseessä on täysin päälle liimattu teatteri.
- Anonyymi
Teidän Martinan asiat eivät enää kiinnosta edes yksityishenkilöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teidän Martinan asiat eivät enää kiinnosta edes yksityishenkilöä.
Martan kiinnostus " tyyppiin " loppui, kun ei mitään sijoituksia enää tullut !
- Anonyymi
Onko siis se aussi paennut kotimaahansa!?!
- Anonyymi
Monta kuukautta sitten :) Montakohan päivää meinaa viettää yhdessä ennen häitä. Jos ottaa vaikka vuoden ajanjakson ennen hääpäivää, niin sanoisin ettei kovin iso prosentti siitä ajasta ole sellaista kun ovat viettäneet aikaa yhdessä. Häät tulee olemaan kyllä yksi isoimmista vitseistä mitä tiedän, siis jos sellaisia nyt ylipäätään koskaan tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monta kuukautta sitten :) Montakohan päivää meinaa viettää yhdessä ennen häitä. Jos ottaa vaikka vuoden ajanjakson ennen hääpäivää, niin sanoisin ettei kovin iso prosentti siitä ajasta ole sellaista kun ovat viettäneet aikaa yhdessä. Häät tulee olemaan kyllä yksi isoimmista vitseistä mitä tiedän, siis jos sellaisia nyt ylipäätään koskaan tulee.
Ei taida tulla. Kun verrataan vuoden takaiseen kaksoisliekki -tilanteeseen, niin selvää on, että suhde on ohi. Martina taas tyypilliseen tapaansa kiirehti. Johan se, että Martinan läheisin aikuinen, Esko kysyy, uskaltaisitko enää mennä naimisiin,kertoo kaiken. Ei tuollaista kysytä, jos häät olisi ensi kesänä. Ei nelikymppisenäkään Martina ymmärrä, että alun huuma ei tarkoita mitään muuta kuin huumaa. Se kaksoisliekki lässytys kertoi kaiken. Ihan vaan semmonen tosta kaksoisliekistä, että jos tämmönen pari ei ole fyysisesti yhdessä, heistä tuntuu tosi pahalta ja ero on todella vaikeaa. Martina ei tuotakaan termiä ymmärtänyt
- Anonyymi
Jotain outoa on, kun ei mitään mun Levin eikä saatujen luksuslahjojen esittelyä lainkaan, ei mitään hehkutusta.
- Anonyymi
Se oli Esko joka niitä lahjoja esitteli ja kuvasi Martinankin joulua. Eskolla on nyt muuta kuvattavaa joulun aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli Esko joka niitä lahjoja esitteli ja kuvasi Martinankin joulua. Eskolla on nyt muuta kuvattavaa joulun aikaan.
Martina esitteli kyllä niitä lahjoja ihan itse omassa instassaan. Joka vuosi.
- Anonyymi
Vauvalla kerrotaan miten yksityishenkilö-rakas lähetti Minnalle hellän tekstiviestin jouluyönä.
Se oli joulun ihme.
💕💕- Anonyymi
Onneksi Pikkarainen pääsee taas "kaverinsa" kanssa kohta Leville tai muualle pohjoiseen. Ja siellä karaoke raikaa, otaksun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi Pikkarainen pääsee taas "kaverinsa" kanssa kohta Leville tai muualle pohjoiseen. Ja siellä karaoke raikaa, otaksun.
Oikeesti? Harrastaako ne vieläkin niitä "yhteislauluja"?
- Anonyymi
Vauvalla kerrotaan että sinä olet 🙄🙄🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran olen vuosia sitten kuullut Pikkaraista karaokessa. Sai hyvän meiningin baariin ja ihmiset nauttivat. Toivottavasti Martina on tosiaan saanut ihanan joulutervehdyksen tekstiviestitse austraaaaaliasta asti. Sinnehän Martina ei voi enää itse mennä, niin pitkään kun heillä on se hevonen, ellei sitten hevonenkin lähde mukaan. Hevonen ei nimittäin pärjää ilman Martinaa kun vain 5 päivän levin reissun verran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran olen vuosia sitten kuullut Pikkaraista karaokessa. Sai hyvän meiningin baariin ja ihmiset nauttivat. Toivottavasti Martina on tosiaan saanut ihanan joulutervehdyksen tekstiviestitse austraaaaaliasta asti. Sinnehän Martina ei voi enää itse mennä, niin pitkään kun heillä on se hevonen, ellei sitten hevonenkin lähde mukaan. Hevonen ei nimittäin pärjää ilman Martinaa kun vain 5 päivän levin reissun verran.
Jännä hevonen kyllä, että pärjää hoidotta tai huonolla hoidolla 5 päivää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan että saa sen kesän 2022 blondin mukaansa Leville tälläkin kertaa laulamaan karaokea. Siis sen saman jonka kanssa on salavideo Seiskassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan että saa sen kesän 2022 blondin mukaansa Leville tälläkin kertaa laulamaan karaokea. Siis sen saman jonka kanssa on salavideo Seiskassa.
Siinä videossa kesällä 2022 ainakin räkäkännissä suorastaan karjuu ja vetäisee ison juoman kerralla kitusiinsa. Blondi vähissä vaatteissa keikuttelee vieressä kännykän kanssa Oura-sormus etusormessa ja juoma kädessä. Ensin tuli mieleen että onko Hannu antanut Martinalta joululahjaksi saamansa Ouran tuolle blondille. Mutta oli kai vain hukannut omansa kesän ajaksi. Ainakin näin kertoi.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061748
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931336- 621181
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216858- 139792
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57783Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728