Vauvalla kerrotaan hänen juhlivan perhepiirissä.
😭😭😭😭
Martinan joulu
92
385
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Esko Eerikäinen kuuluu Martinan Jouluun.
Hän on viettänyt viimeiset neljä joulua ex-vaimonsa Martina Aitolehden ja heidän yhteisen Victoria-tyttärensä kanssa. 😊- AnonyymiUUSI
Eronneilla on joka toinen joulu isän kanssa ja joka toinen joulu äidin kanssa. Lapset varmasti halunneet viettää joulut äidin kanssa niin Martina ottaa sitten Eskon mukaan heidän jouluihin ettei tämän tarvi olla yksin jouluna. Eskon joulu taitaisi sisältää vain tv:n katselua sohvalla mutta Martina pystyy järjestämään Levin lomat. No, nyt Esko matkusti isävuorolla tytön kanssa eli Martinallakin on eskovapaa joulu kerrankin.
- AnonyymiUUSI
Totta kai. Eskolla ei ole mitään vaihtoehtoa, koska on nolo nysväke.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai. Eskolla ei ole mitään vaihtoehtoa, koska on nolo nysväke.
16:21 Missä nolo nysväke ne sun vaihtoehdot ovat? Kaikki jouluthan sä olet täällä lähes yksinäsi viettänyt, kiva katsella aina Joulun jälkeen, kun vainoaja yksin juorupalstalla ja jaellut Martinan ja lähipiirin joululahjoja. Tosin yleensä vainoaja on aloittanut Martinan ja lähipiirin lahjojen jaon jo paljon ennen joulua!
- AnonyymiUUSI
Martina vaihtoi yksityishenkilön hevoiseen suurimpana perhejuhlana.
Joululaulukin on: hevoinen jouluaamuna. - AnonyymiUUSI
Kyllä mahtaa Ramboa ketuttaa kun Martina siellä majoittuu omassa ökymökissään Levillä ja hiihtelee ystävänsä Nannan kanssa ja Rambo joutuu olemaan täällä vesisateessa odottamassa lopullista tuomiotaan.
- AnonyymiUUSI
Eikö mökki ole " tyypin " yrityksen nimissä, miten ihmeessä se olisi Martinan, mutta kun muistaa edelliset Martan omistukset , mun Hanko mun Levin villa mun Marbellan villa...niin eihän tuo mitään uutta ole.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö mökki ole " tyypin " yrityksen nimissä, miten ihmeessä se olisi Martinan, mutta kun muistaa edelliset Martan omistukset , mun Hanko mun Levin villa mun Marbellan villa...niin eihän tuo mitään uutta ole.
Stefukaan ei sitten ole omistanut mitään koska kaikki on ollut yrityksen nimissä. Ehkä omisti Levin mökin tai oli yrityksensä nimissä, kuka tietää. Mutta joutui rahapulassa sen myymään keväällä 2021. Hanko meni vasaran alle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä tuollaisia muistat? Sen muistan että tuon mainitun Rambon instassa joku mummeli kirjoitteli omalla nimellään että löydät kyllä paremman naisen jolle ei ole tärkeintä lomat ja Levit ja Hangot.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Stefukaan ei sitten ole omistanut mitään koska kaikki on ollut yrityksen nimissä. Ehkä omisti Levin mökin tai oli yrityksensä nimissä, kuka tietää. Mutta joutui rahapulassa sen myymään keväällä 2021. Hanko meni vasaran alle.
Niin katosi Levin ja Hangon residenssit mieheltä kun sekaantui Sofiaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Martinan yrityksen nimissä on mökki ja hän perusti sen vuosi sitten ja toimitusjohtaja on yrityksessä hänen miehensä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mutta, täältäkö luin että ovat eronneet tuon tyypin kanssa. Mitäs tyyppi nyt ajattelee kun Martina on tyypin ökymökissä.
- AnonyymiUUSI
Nanna? Se Jokerien tanssityttö.
😂😆😂😆 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Martinan yrityksen nimissä on mökki ja hän perusti sen vuosi sitten ja toimitusjohtaja on yrityksessä hänen miehensä.
Miehensä? Mikä ihmeen mies?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millä lailla on Martinan yritys? Kumma että mökissä oli joulu varattuna jo silloin kun Mara väitti menevänsä joulukuuksi Ausseihin. Jokin ei taas täsmää jos väittää menevänsä siihen Yksityishenkilön firman nimissä olevaan möksään. Vai onko enää edes sen nimissä...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millä lailla on Martinan yritys? Kumma että mökissä oli joulu varattuna jo silloin kun Mara väitti menevänsä joulukuuksi Ausseihin. Jokin ei taas täsmää jos väittää menevänsä siihen Yksityishenkilön firman nimissä olevaan möksään. Vai onko enää edes sen nimissä...
Ei väittänyt menevänsä joulukuuksi Ausseihin. Miksi valehtelet?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se väitä menevänsä siihen mökkiin vaan se on siellä jo.
- AnonyymiUUSI
Voi olla, että Martta hiihtelisi paljon mieluiten juuri Rambon kanssa, mutta ei enää mitään mahdollisuuksia, kuin lyhyeen " tyyppiin " joka ei edes maisemissa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mutta, täältäkö luin että ovat eronneet tuon tyypin kanssa. Mitäs tyyppi nyt ajattelee kun Martina on tyypin ökymökissä.
Tyyppi ei ehkä edes tiedä, että Martina " öky " mökissä ? Nanna ja Martina 😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla, että Martta hiihtelisi paljon mieluiten juuri Rambon kanssa, mutta ei enää mitään mahdollisuuksia, kuin lyhyeen " tyyppiin " joka ei edes maisemissa.
Tai Rambo hiihtelisi mieluummin juuri Martinan kanssa kuin jonkun instapyllistelijän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti Hannu haikeana katsoo kun jouluna 2021 hiihteli yhdessä Martinan ja Nannan kanssa Levillä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yrityksen kieli on suomi, joten on hieman outoa , tuskin toimitusjohtaja puhuu suomea ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mun firma... Mutta pariin vuorokauteen ollut rahaa yhdessä Nannan kanssa 😅
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yrityksen kieli on suomi, joten on hieman outoa , tuskin toimitusjohtaja puhuu suomea ?
On korkeasti koulutettu hän, kyllä suomen kielen nopeasti oppi hän.
Aina voi tulkin palkata hän tai kielitaitoisen lakimiehen, joka laskuja joutuu selvittään hän!
🦘🤣 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän väitti. Etkö olekaan podcastin kuuntelija? Ja on tainnut muuallakin sanoa, eli aikanaan kun vielä oli menossa jouluksi Australiaan ja nyt podcastissa kertoi, että piti mennä, mutta hevosten takia ei voinut. Eli älä nyt 16:35 sepitä eli valehtele. Sinä olet ainoa, joka tuosta valehtelee 😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mun firma... Mutta pariin vuorokauteen ollut rahaa yhdessä Nannan kanssa 😅
Nanna on kyllä siellä oman perheensä kanssa aivan eri mökillään mutta käyvät yhdessä hiihtämässä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä tuollaisia muistat? Sen muistan että tuon mainitun Rambon instassa joku mummeli kirjoitteli omalla nimellään että löydät kyllä paremman naisen jolle ei ole tärkeintä lomat ja Levit ja Hangot.
15:57 Ja sinä mökötät sitä kommenttia vieläkin? 😃
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sehän ollut kuuma puheenaihe että menee sulhonsa kotimaahan mutta kun sulhoa ei taida enää olla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tyyppi ei ehkä edes tiedä, että Martina " öky " mökissä ? Nanna ja Martina 😂😂
Vuokrasivat ökymökin puoleksi siksi aikaa että kuvat otettu instaan. Jos nukkunut 12 h putkeen niin viittaisi enemmän sopan ottoon kuin hiihtämiseen. Eihän nannakaan sylje kuppiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän väitti. Etkö olekaan podcastin kuuntelija? Ja on tainnut muuallakin sanoa, eli aikanaan kun vielä oli menossa jouluksi Australiaan ja nyt podcastissa kertoi, että piti mennä, mutta hevosten takia ei voinut. Eli älä nyt 16:35 sepitä eli valehtele. Sinä olet ainoa, joka tuosta valehtelee 😉
Juuri näin sanoi podcastissa " Aki Linnanahde" , että piti mennä Australiaan, mutta ei pysty hevosten takia, kun Ispen pitää niitä treenata. Ja nyt Levillä. Melkoista valehtelua.
- AnonyymiUUSI
Tässäkin ketjussa on mainittu neljä (!) Martinan ex- kumppania, Esko, Stefan, Rambo ja yksityishenkilö, on niitä ollut. Lippisjonne ja Mr B eivät olleet joulutonttuja.
- AnonyymiUUSI
Hannua unohtamatta ja oli joku Hanneskin jossain saumassa. Rasmus R:n paidassa roikkui niin että napit irtosivat , mutta ei vaan lämmennyt RR ja joku kaveri sai korjata yhden yön p****si, että sellainen kahden lapsen äiti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hannua unohtamatta ja oli joku Hanneskin jossain saumassa. Rasmus R:n paidassa roikkui niin että napit irtosivat , mutta ei vaan lämmennyt RR ja joku kaveri sai korjata yhden yön p****si, että sellainen kahden lapsen äiti.
Luettele nyt tään Sofia B miehet välillä. Avioliitossa kerran ja kolme kertaa avoliitossa ja salarakkaana Englannissa Dubaissa Saksassa ja tietenkin Suomessa. Miehet vaihtunut niin usein, ettei edes varmasti Sofia itse tajua sitä mies rulettia mitä on käynyt läpi.
- AnonyymiUUSI
Palomies
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko ollut sekä Rambo että Hannu. Mites nyt noin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luettele nyt tään Sofia B miehet välillä. Avioliitossa kerran ja kolme kertaa avoliitossa ja salarakkaana Englannissa Dubaissa Saksassa ja tietenkin Suomessa. Miehet vaihtunut niin usein, ettei edes varmasti Sofia itse tajua sitä mies rulettia mitä on käynyt läpi.
Ai että kun Hannu mainitaan niin se on kuin punainen vaate Martinan vainoajalle.
- AnonyymiUUSI
Vähemmän miehiä on ollut kuin esim. Satu Tuomistolla ja Satu on neljä vuotta nuorempi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vähemmän miehiä on ollut kuin esim. Satu Tuomistolla ja Satu on neljä vuotta nuorempi.
Sadun bravuudina on olleet ex-jääkiekkoilijat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko ollut sekä Rambo että Hannu. Mites nyt noin?
Pikkaraisesta on moneksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sofia voittaa mies ruletissa ylivoimaisesti Martinan ja on vielä 8 vuotta nuorempi kuin Martina 🥴.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sofiahan on puolustellut että onhan Kim Kardashianillakin ollut paljon suhteita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Arkistostako katsoit tiedot 😳
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Arkistostako katsoit tiedot 😳
Seiska on listannut Sadun miehet. Jostain syystä jätti Pikkaraisen pois vaikka Satu on ollut hänen kanssa avoliitossa kahdesti. Mutta siitä on monta lehtijuttua ja Seiska uutisoinut kun Satu kävi Stefun salarakkaana siinä kahden avoliiton välissä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä Sofian miehet tekevät Martinan joulunviettoketjussa? Sehän on täysin selvää, että Sofia kauniimpana ja fiksumpana saa miehiäkin enemmän, kun haluaa. Mutta sehän ei M:lle kuulu, On tainnut uusinkin "sankari" häipyä kuvioista, kun hiukan oppinut näkemään mikä lusmu morsiankin on. Olikohan kaksi samanlaista kohdakkain, "liikemies" ja "menestynyt yrittäjä".
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sofia voittaa mies ruletissa ylivoimaisesti Martinan ja on vielä 8 vuotta nuorempi kuin Martina 🥴.
Kyllä sen huomaakin, että on kahdeksan vuotta nuorempi noin niinkuin ulkonäöllisesti.
Toisaalta sitäkään ei tiedä mikä on Martinan ruletti, kun kahdeksan vuotta tästä on kulunut. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sofia B. miesten lukumäärää tuskin tietää kukaan, miehet kun on vaihtuneet niin tiuhaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sadun bravuudina on olleet ex-jääkiekkoilijat.
Satuhan oli jääkiekkopiireissä ihan jakorasia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä Sofian miehet tekevät Martinan joulunviettoketjussa? Sehän on täysin selvää, että Sofia kauniimpana ja fiksumpana saa miehiäkin enemmän, kun haluaa. Mutta sehän ei M:lle kuulu, On tainnut uusinkin "sankari" häipyä kuvioista, kun hiukan oppinut näkemään mikä lusmu morsiankin on. Olikohan kaksi samanlaista kohdakkain, "liikemies" ja "menestynyt yrittäjä".
"Sofia kauniimpana ja fiksumpana"? Ai kauhea.... nyt mä tukehdun nauruun🤣😂🤣Sofialla kun on maailman vanhin ammatti, jossa miehet vaihtuneet tiuhaan tahtiin.
Kauneudesta ei voida puhua, kun on muovista rakennettu ja huumerahoilla ostettu perce. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sen huomaakin, että on kahdeksan vuotta nuorempi noin niinkuin ulkonäöllisesti.
Toisaalta sitäkään ei tiedä mikä on Martinan ruletti, kun kahdeksan vuotta tästä on kulunut.Sofiahan näyttää 60 vuotiaalta venäläiseltä h......a!
- AnonyymiUUSI
Esko kysyi Martinalta:"uskaltaisitko vielä mennä naimisiin ". Eli möläyttikö esko vahingossa ettei häitä ole tulossa? Meinaan, jos Martina on ensi kesänä menossa naimisiin, niin kai Esko sen tietäisi. Eikä ole korrektia kysyi uskaltaisitko mennä, jos häät on puolen vuoden päästä. Keskusteluissa on puitu sitä Martinan vastausta, mutta toi Eskon kysymys on kyllä se mielenkiintoinen osa
- AnonyymiUUSI
Ai jaa? Ja sitten Esko vahingossa laittaa juuri sen pätkän instaansa näkyviin.
- AnonyymiUUSI
Esko ei ihan ymmärrä mitä puhuu , sekoilee satuiluissaan !
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Esko ei ihan ymmärrä mitä puhuu , sekoilee satuiluissaan !
Esko laittoikin Seiskan otsikon tuosta näkyviin ja vinkkasi että kuunnelkaa koko Podcast.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Esko laittoikin Seiskan otsikon tuosta näkyviin ja vinkkasi että kuunnelkaa koko Podcast.
Nimenomaan ja kuka läheinen kysyy tuollaista, jos häät on puolen vuoden kuluttua. Eikö pitäisi olla selvä, että uskaltaa. Haluaako esko kertoa enemmän kuin Martina. Outo kysymys olisi, jos häät on jo lyöty lukkoon...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa? Ja sitten Esko vahingossa laittaa juuri sen pätkän instaansa näkyviin.
No tahallaanko sitten laukoi tuon. Sitäkö tarkoitat 17:04?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kovasti yrittää saada kuulijoita.
- AnonyymiUUSI
Kunhan petailevat sitä että Yksityishenkilö pötkinyt pakoon. Lopulta asia käännetään niin että Martina jätti, niinhän se mennyt joka kerta.
- AnonyymiUUSI
Martina TAAS hehkuttaa kuinka mukamas nukkunut kellon ympäri ja hiihtänyt monta tuntia. 12h nukkumista en usko mitenkään ja hiihtoa on kai tehnyt kaksi tuntia, mutta siitäkin pitää mainita että MONTA tuntia. Karmivaa lässytystä
- AnonyymiUUSI
Tyypillistä Aitolehden liioittelua 😩
- AnonyymiUUSI
Ihmettelen, jos aikuinen, terve ihminen nukkuu 12 tuntia putkeen. Masennusta?
- AnonyymiUUSI
17:59 Mitä ihmeellistä on jos nukkuu 12 tuntia, minäkin usein nukun tuon, kun työviikko tai matkustaminen takana? Yllättävän nopeasti menee 2 tuntia hiihtäessä, joten mitä ihmettä sä lässytät? Tosin ethän sä tiedä hiihtämisestä mitään, kun 24/7 vietät suolipalstalla tai Martinan instas!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
17:59 Mitä ihmeellistä on jos nukkuu 12 tuntia, minäkin usein nukun tuon, kun työviikko tai matkustaminen takana? Yllättävän nopeasti menee 2 tuntia hiihtäessä, joten mitä ihmettä sä lässytät? Tosin ethän sä tiedä hiihtämisestä mitään, kun 24/7 vietät suolipalstalla tai Martinan instas!!
18:32 eli unen laatu on huono. 12 tuntia on liikaa. Edelleen ns univelkaa ei nukuta pois. Oletko tehnyt yleensä kaikkea mitä Martina 😉
- AnonyymiUUSI
Valehtelee ja esittää somessa jotain mitä ei todellisuudessa ole.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nanna eilen kertoi että lähes pari tuntia hiihdetty ja tänään hiihtivät Nannan mukaan jotain 24 km.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelen, jos aikuinen, terve ihminen nukkuu 12 tuntia putkeen. Masennusta?
Ehkä masennusta peruuntuneista häistä.
- AnonyymiUUSI
Miksi tällä Martinan vainoajalla, joka Martinaa kutsuu Maraksi on niin valtava tarve ihan jatkuvasti listata Martinan miehet? Sehän on tehnyt sitä jo tuhat kertaa aikaisemmin.
Monella muulla julkkisnaisella tai jopa taviksella on ollut paljon, paljon enemmän miehiä kuin Martinalla. Eikö tuo vainoaja saa itselleen miestä/tai naista, kun jatkuvasti Martinan miehistä hokee? Tosin täytyy olla aika ihastunut Martinaan, kun ei osaa irrottautua ja vahtii Martinaa kuin hai laivaa!- AnonyymiUUSI
Kirjoitusten perusteella on se Eskosta mustasukkainen Martinalle. Mutta mitä johtopäätöksiä siitä sitten pitäisi tehdä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitusten perusteella on se Eskosta mustasukkainen Martinalle. Mutta mitä johtopäätöksiä siitä sitten pitäisi tehdä.
20:19 Ehkä se onkin ihastunut Eskoon, muttei Esko välitä tai Esko on lempannut se joskus.
- AnonyymiUUSI
Vauvalla kerrotaan aloittajan olevan mielenterveysongelmainen ja ihan sekopään.
- AnonyymiUUSI
Ihan sekopään?
Erikoinen tapahtumasarja. - AnonyymiUUSI
Vauvalla kerrottiin että jonkun Martinan ex-miehen exä on seonnut. Eskolla on noita exiä pilvin pimein. Mutta eihän Martina ollut Eskon kanssa vielä parikymmentä vuotta sitten.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vauvalla kerrottiin että jonkun Martinan ex-miehen exä on seonnut. Eskolla on noita exiä pilvin pimein. Mutta eihän Martina ollut Eskon kanssa vielä parikymmentä vuotta sitten.
Eikö se Eremenkonkin tyttöystävä seonnut ja siitähän on aikaa ainakin 20 vuotta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Esko on kertonut että hän saa viestejä yli viisikymppisiltä naisilta jotka moittivat sitä että hän on liian hyvää pataa Martinan kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se Eremenkonkin tyttöystävä seonnut ja siitähän on aikaa ainakin 20 vuotta?
Ennen sitä Eremenkon juttua Martina kai seurusteli jonkun riihimäkeläisen kanssa?
- AnonyymiUUSI
Kuinka moni eronnut viettää ex: n kanssa jokaisen joulun? Eerikäinen on pahasti jumissa Martinan kanssa.
- AnonyymiUUSI
Eikö Ensiokin ole paennut tyttönsä kanssa maapallon toiselle puolelle?
- AnonyymiUUSI
Ja Martina eerikäisen kanssa. Kumpikin on riippuvainen toisistaan. Ei siihen muita puolisoehdokkaita mahdu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja Martina eerikäisen kanssa. Kumpikin on riippuvainen toisistaan. Ei siihen muita puolisoehdokkaita mahdu.
Ihan normaali tapaus! Kyllä minunkin ex-puoliso usein meillä istuu, monesti rupatellaan ihan keskenään, onhan meillä yhteisiä lapsia jne. Puolisoni toki fiksuna miehenä ymmärtää tilanteen ja tietää täysin, että olemme mitä parhaimpia ystäviä.
Näinhän fiksut ihmiset asiansa hoitavat, mutta toki ,ethän sinä sitä ymmärrä, kun sinulla ei ole exää, eikä edes nyxää.
Paljon on pariskuntia, jotka ovat jatkuvasti tekemisissä entisten puolisoiden kanssa, tosin toisilta se ei onnistu millään...
OTTAKAA NYT HYVÄT IHMISET ASIOISTA SELVÄÄ, älkääkä kaikkea tyhmyyttänne tuoko kaikien luettavien eteen! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
19:03 Oletko sä yksinäisenä ihmisenä joku asiantuntija tällaisissa asioissa? Mene kysymään asiaa vaikka siltä psykiatriltasi, niin se nauraa sut pihalle!!!
- AnonyymiUUSI
18:30 Kysytkö sä tosissas, "kuinka moni eronnut viettää EX:n kanssa joulun"? Ei helvetti, oletko sä noin tyhmä?
Ilmoittaudun, kyllä meille vaan exäkin sopii jouluna ja vielä hänen nykyinen puolisonsakin.
Monet joulut olemme mieheni ja exäni kanssa joulua viettäneet ja lapset tietenkin mukana.
Ihan normaalia, eikä mitään ihmeellistä!
- AnonyymiUUSI
Nyt se hullu sai puheenaihetta vuosiksi kun Martina kertoi nukkuneensa mökillä yhden yön aikana 12 tuntia. Ei ollut koiraa mukana niin ei tarvinnut herätä lenkittämään varhain. Ja nyt se seuraavaksi alkaa hokemaan että kukas koiraa hoitaa kun vain matkustelee.
- AnonyymiUUSI
Tuon takia se nyt jo väitti Martinaa masentuneeksi, sairaaksi ja vielä väitti että tuollaisesta joka nukkui yöllä 12 tuntia ei ole valmentajaksi. Ajatelkaa!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuon takia se nyt jo väitti Martinaa masentuneeksi, sairaaksi ja vielä väitti että tuollaisesta joka nukkui yöllä 12 tuntia ei ole valmentajaksi. Ajatelkaa!
Vainoajan kommenttien perusteella hänellä itsellä on pahoja ongelmia ja nimenomaan henkisellä puolella. Voi toki olla fyysiselläkin mutta henkiset ongelmat näkyy täällä kirjoituksissa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi väitti valehtelijaksi kun Martina sanoo hiihtäneensä tunteja. Nanna kuitenkin sanoo samaa omassa instassa kun ovat Martinan kanssa yhdessä hiihtäneet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vainoajan kommenttien perusteella hänellä itsellä on pahoja ongelmia ja nimenomaan henkisellä puolella. Voi toki olla fyysiselläkin mutta henkiset ongelmat näkyy täällä kirjoituksissa.
On kaksijakoinen persoona ja vaikean narsismi luonteen omava henkilö.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi väitti valehtelijaksi kun Martina sanoo hiihtäneensä tunteja. Nanna kuitenkin sanoo samaa omassa instassa kun ovat Martinan kanssa yhdessä hiihtäneet.
Nannan kanssahan eivät voi sopia mitä instoihin laittavat, eiks niin?
- AnonyymiUUSI
Eikö hevostakaan tarvinnut ulkoiluttaa?
- AnonyymiUUSI
Kyllä moni pariskunta voisi ottaa mallia Martinasta ja Eskosta ja siitä miten sitä ystävyyttä hoidetaan eron jälkeen. Eikä se tarkoita mitään riippuvuussuhdetta, mitä täälläkin joku typerä kirjoitti.
- AnonyymiUUSI
Stefuahan Martina kiristää lapsella niin luultavasti silloin myös Eskoa. Miesparat.
- AnonyymiUUSI
Martina on nyt poistanut postauksen jossa kertoi nukkuneensa 12h ja hiihtäneen tunteja😅 Miks yhtäkkiä piti poistaa koko postaus useita tunteja sen julkaisun jälkeen. On todella outo tyyppi
- AnonyymiUUSI
On aktiivisesti tälläkin palstalla, huomaahan sen.
- AnonyymiUUSI
Se 12h minkä väitti valheellisesti nukkuneensa, niin samassa ajassa olis lentäny oman rakkaan miehensä luokse. Ainiin mutta se hevonen ei pärjää. Paitsi pärjää kyllä levin loman ajan😅😅😅
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik196120- 173666
MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1193046Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1662259Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6452255Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja721515Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421465Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31258Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061176Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641147