Edessäpäin enkeli ja takanapäin mankeli. Sellainen on narsisti.
Narsisti on...
10
421
Vastaukset
- Anonyymi
🎯🎯🎯
- Anonyymi
Se on se narsismiviha sinulla tullut siitä kun elinajanodotteet ja ikärakenteet on kuulemma somekirjoituksistasi päätellen aina pielessä.
- Anonyymi
Höpsis, pöpsis 🤣
- Anonyymi
Narsisti on narsisti vaikka voissa paistaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsisti on narsisti vaikka voissa paistaisi.
Mitä sitten? Eiköhän sitä narskua löydy hitunen ihan jokaisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä näyttää löytyvän 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä näyttää löytyvän 🤣
Näin se menee, ulisijat ulisee ja me vaan porskutellaan, että silleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan on tervettä narsismia ja sitten on ei tervettä narsismia. Ajatellaan asiaa janana. Janan vasen ääri on läheisriippuvainen henkilö eli narsistista vajetta. Janan oikea ääri on patologinen narsismi. Keskellä janaa on terve minuus
eli terve narsismi. Mitä enemmän pysytellään ääripäissä sen isommasta narsistisesta ongelmasta on kyse. Narsistit vetävät puoleensa ja valitsevat uhrikseen ihmisiä joilla on narsistinen vaje, vamma omassa ihmisarvossa. Siitä syystä he hakevat arvoaan itsensä ulkopuolelta( läheisriippuvainen). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se menee, ulisijat ulisee ja me vaan porskutellaan, että silleen.
Ensin maaseudulta muutetaan kaupunkiin kun on valoisat kadut kulkea ja kohta haikaillaan maaseudulle. On meitä moneksi. Anteeksi kun puheenaihe vaihtui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin maaseudulta muutetaan kaupunkiin kun on valoisat kadut kulkea ja kohta haikaillaan maaseudulle. On meitä moneksi. Anteeksi kun puheenaihe vaihtui.
Niihän tuo näätti tekevän
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316