Pitkäänaikaan joulpukkia joulua edeltävien päivien aikana ei samaan aikaan ole ollut havaintokentässä, ehditäänköhän tänäjouluna huomaamaan joulupukki havaintiokentässä pitkäänaikaan ja laulelevatko pikkulintuset etiäisinä vähän ennen joulupukin ilmestymistä pitkäaikaisesti ja missä vaiko ei.
Milloin hyväjoulupukki kulkee talousalueella
6
218
Vastaukset
- Anonyymi
Tänä vuonna, ai niin nyt muistankin, no joo.
- Anonyymi
Onkohan se jäänyt yöpäivystyksestä jollekkin polulle rupattelemaan seuraavankin joulun varalle. Mene ja tiedä mutta sivut kyllä liikkuvat jo vinhaa vauhtia reessä.
- Anonyymi
Kyllä te jaksatte mutta eipä tässä hikisessä kylässä ole muutakaan tekemistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä te jaksatte mutta eipä tässä hikisessä kylässä ole muutakaan tekemistä.
Mieluummin kehu kylääsi.
- Anonyymi
Toivottavasti tämä jouluna on ollu vain rehellisiä joulupukkeja liikkeellä, että kaikki lapset on saaneet lahjansa
- Anonyymi
Eivätkä ole lopenuupuneita väärinsuunniteltujen lahjojen paljoudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319