Ja siten todellisia kokemuksia ja tapahtumia. Tähän tulokseen ovat päätyneet Oxfordin yliopiston tutkijat laajassa 7-vuotisessa tutkimuksessaan. Tutkimustulokset on tarkoitus julkaista ensi vuoden alussa. Mielenkiintoista nähdä kuuluvatko viime aikojen droonit ja ufot yleensäkin samaan asiayhteyteen. Se saattaisi selittää ufojen mysteerin uudella tavalla.
Parapsykologiset ilmiöt ovat kvanttifysiikkaa
Anonyymi-ap
3
758
Vastaukset
- Anonyymi
Mielenkiintoisia aikoja elämme:
https://phys.org/news/2024-12-scientists-negative-quantum.html- Anonyymi00004
Suomennos.
"Tutkijoiden mukaan ratkaisevaa on, että tämä ei riko Einsteinin erityistä suhteellisuusteoriaa, jonka mukaan mikään ei voi kulkea valoa nopeammin."
Jaa.
Meksikolainen fyysikko Miguel Alcubierre kehitti vuonna 1994 teorian poimuajoon, jossa valonnopeus ylittyisi.
https://www.is.fi/tiede/art-2000000540645.html
- Anonyymi00003
Kvanttimaailmaa ei ole olemassa, mutta rinnakkaismaailmoja kylläkin.
Näin kerrottiin YouTubessa juuri hetki sitten. Totta se silloin tietenkin on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233