Katsoin vanhaa muistikkua ja yllättäen siinä oli aivan tuntemattomien ihmisten kuvia. Ostin sen mielestäni uutena ja olen joskus siirtänyt siihen kuvat kamerasta tai puhelimelta.
Miten tämä on mahdollista? En ole ottanut tuntemattomista ihmisistä kuvia enkä lainannut kameraa tai puhelinta toisille.
Miten on mahdollista, että muistitikussa on toisten kuvia?
8
105
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko hullu?
- Anonyymi
Lisäyksenä, että joku toinen on ottanut ne kuvat ja ihan tuntemattomat ihmiset ovat kuvassa. Miten on mahdollista, että ne ovat minun muistitikullani, en käsitä!!!
- Anonyymi
Olet ne siihen siirtänyt..
- Anonyymi
Onko mahdollista, että ne on jotenkin tulleet jotain kautta tietokoneelle, sekoittuneet jotenkin? Itse en tunne kyseisiä henkilöitä mitenkään!
- Anonyymi
Jos ne tulleet liitteinä sähköpostiin ja käyttäjä on ladannut ne väliaiksieen latauskansioon ja sieltä sitten siirtänyt ne muiden tiedostojen mukana tikulla olevaan kansioon.
Itse ainakin teen asiakirjojen kanssa niin, että lataan ne ladatut tiedostoon ja sieltä sitten vien ne eteenpäin.
- Anonyymi
Omalta kohdalta se ei ole mahdollista, sillä en tunne kuvan henkilöitä mitenkään enkä tiedä edes kuka on kuvat ottanut. Enkä tiedä sitäkään miten kuvat ovat päätyneet puhelimeen/tietokoneeseen ja jompaa kumpaa kautta muistitikkuuni
- Anonyymi
Mahdollisuuksia:
-siirrossa ohjelma itse poiminut lisäkuvia mukaan (ei olisi mitenkään yllättävää)
-siirrossa itse kopioinut ylimääräisiä (ei olisi mitenkään yllättävää)
-olet lainannut kameraa/kännykkää jollekin
-joku lainannut tai tehnyt jekun
-et alustanut itse tikkua
-alkava dementia
Tarkista milloin kuvat on otettu, tarkka aika.- Anonyymi
En varmaan ole alustanut tikkua...mita se vaikuttaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 908287
- 926415
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586264Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344881- 453321
- 503275
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573112- 442849
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512816- 492780