Saatanan paskaa aikaa, ihmiset raivoo liikenteessä paljon enemmän kuin muina aikoina. Poliisit on menneet piiloon tai sitten heistäki jotku ehkä osallistuvat jouluraivoon vapaa ajalla?
Vastaukset 3
- Anonyymi
Kokeelliset rokotteet tekevät ihmisistä hulluja ja sairaita henkisesti ja fyysisesti.
- Anonyymi
Samaa ihmetellyt enkä ole itsekään mikään joulun haluaja.
Ihme raivoamista ja kiirettä aikatauluineen.
Mieluummin herää jouluaamuna rauhassa ja katselee kahvimukin kanssa luontoa ilman tarvettaa roinaan ja jouluruokiin.- Anonyymi
Jouluaamuissa parasta kahvimuki ja hiljainen luonto. Ei huonoa oloa, kun ei käytä alkoholia. Yksi saunaolut riittää, siitä ei tule pääkipua aamuksi.
Syöpöttely ja juopottelu on monelle sitä Joulun viettoa.
Juopottelu on paha juttu, jos pienet tai yleensä lapset ja kotieläimet joutuvat humalaisten kanssa olemaan.
Kukin viettää Joulua omalla tavallaan. Lapset ja kotieläimet ansaitsevat saada kivan ja rauhallisen Joulun. Molemmat ovat meillä vain lainassa, se muistakaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459