Muistakaa että jeesuksen syntymä on satua.tarina tarinoiden joukossa.eikä ole koskaan tarkoitettukaan.todelliseksi satu satujen joukossa..mitään vapahtajaa ei ole syntyny.jos ootta tehny niin sanottua syntiä.pelastusta ei ole odotettavissa.satu olennot eivät pelasta.jos uskotte taivaaseen taihelvettiin.helvettiin menettä varmasti.eli eikannata satuihin uskoa.😃😃😃
Yhteiskunta
10
149
Vastaukset
- Anonyymi
Synti on moraalin puute, jota tältä Suomen hallitukselta kokonaan puuttuu.
- Anonyymi
No just, noinko ajattelet JA KENELTÄ kuulit? Itse et keksinyt, se on varma asia.
- Anonyymi
Aloittaja, mistä tiedät?
- Anonyymi
Puhe rististä on hullutus niille jotka kadotetaan
- Anonyymi
Aloittajalla on selvästi pelko että Jumala onkin olemassa.Pieni maailma korvien välissä tuhoutuisi jos selviäisikin että synneistään joutuu tilille.Niin kova tarve kailottaa kristinuskoa vastaan joka paikassa että joku pelko ja hätä on omien korvien välissä.
- Anonyymi
Näinhän se on, ei tuota muuten olisi tarvinnut kirjoittaa, tuota aloitusta. Vai mitä aloittaja sanoo?
SItä paitsi, aloittaja ehkä vain luulee noin ja uskoo omaan luuloonsa?
Tai en minä oikeastaan ajattele, että hänellä vielä mitään palkoa tai hätääkään välttämättä ole. Korvien välissä kyllä on asioita jonkin verran, ehkä paljonkin, miettiyt ja uskottelee löytäneensä nyt "totuuden"?
NO ovathan uskonnot uskomuksia, en minä sillä, mutta kun ja jos joku alkaa totuutena täällä seltittää omaa luuloaan, että "mitään vapahtajaa ei ole syntynyt", varsinkin tekstimuodolla ja tuohon aikaan, aatonaattona varhain aamulla, ajattelin, että otan minäkin kantaa.
Aloittajalle toivon oikein hyvää loppuelämää maan päällä ja aikanaan sen jälkeisessä mahdollisessa olotilassa, oli se nyt sitten mitä vaan tai ei ole mitään.
Toisen uskonnon pilkkaamisella kukaan ei voita mitään?
- Anonyymi
Väittävät että maa on pyöreä. Vaikea sanoa varmasti kun ei ole ajellut avaruuteen ja omin silmin nähnyt. Onhan tässä aika paljon kaikenlaisia tarinoita ja teorioita joita totena kerrotaan. Äitikin väittää että isä on isä. Aika paljon tässä joutuu nielemään toisten tarinoiden perusteella.
- Anonyymi
Isyyden voi todentaa DNA-testillä. Maapallon pyöreyden monista eri lähteestä ei kuitenkaan VKK Turtiaisen. Mutta sehän kilahtikin uskoon ja on lisäksi Putinisti. Onko Jeesus, Jumalan poika ja kuka on Jeesuksen äiti. Vielä vaikeampi kysymys on, keitä on Jumalan äiti ja isä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isyyden voi todentaa DNA-testillä. Maapallon pyöreyden monista eri lähteestä ei kuitenkaan VKK Turtiaisen. Mutta sehän kilahtikin uskoon ja on lisäksi Putinisti. Onko Jeesus, Jumalan poika ja kuka on Jeesuksen äiti. Vielä vaikeampi kysymys on, keitä on Jumalan äiti ja isä.
Puhut paskaa. Isyyttä ei voi todistaa dna-testillä, koska ei ole alalla yhtään luotettavaa henkilöä, jonka testituloksiin voisi luottaa. Porissa väärennetään verikokeiden tuloksetkin.
- Anonyymi
Mutta sitä satua kuitenkin täytyy pitää totena että maailma on itse itsensä luonut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83913Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816