Jotenkin alan olla täynnä tuota Dannysta uutisointia. Danny sitä ja tätä.
Danny menee leikkaukseen.
No Danny ei menekään leikkaukseen.
Danny odottaa leikkausta mutta veriarvot sekaisin.
Nyt Danny taas on menossa leikkaukseen.
Nyt on aika yksityissairaalaan, nyt se leikkaus on edessä...tai sitten ei.
Ehtiihän sen vielä uutisoida siirtyneeksi, vuodenvaihteeseen on vielä aikaa.
Tämä on kyllä journalismin mestarityötä pakko sanoa. Mistä tuollaisia kiiltokuvankeräilijöitä on löydetty ja valittu journalistiksi, lapsellista paskaahan tuo on.
Olen kypsä.
Danny taas
31
414
Vastaukset
- Anonyymi
Okei. Miten Danny liittyy Poriin?
- Anonyymi
Rauma ja Pori menee sekaisin taitaa olla kiire näpytellä yötäpäivää alkaa näppylät ja otsikot mennä pukki tarkastelee aikuisten tekstejä taitaa lahjat mennä lapsille.
- Anonyymi
Däni, ei ilkka lipsanen on pormestarinluodosta kotoisin.Yhtä pipi päästään kuin muutkin sieltä olevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Däni, ei ilkka lipsanen on pormestarinluodosta kotoisin.Yhtä pipi päästään kuin muutkin sieltä olevat.
Iso vale 80 v sitten mittää Pormestarinluotoa ollut Lipsasen kauppahuoneen yläkerrassa oven vieressä kylttikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iso vale 80 v sitten mittää Pormestarinluotoa ollut Lipsasen kauppahuoneen yläkerrassa oven vieressä kylttikin.
Däni keräsi postimerkkejä ja korjasi polkupyöriä silloin.
- Anonyymi
No mietipä sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Däni, ei ilkka lipsanen on pormestarinluodosta kotoisin.Yhtä pipi päästään kuin muutkin sieltä olevat.
Ei tainnut däni porkassa edes koskaan asua saati olla kotoisin.
Muistaakseni dänin äiti asui joskus Luodontiellä. Santalatkin siinä joskus asui samassa omakotitalossa.
- Anonyymi
Helmi saa hoitotukea Dannysta kuulemma.
- Anonyymi
Jos veren pitkäaikais sokeriarvot on liian korkeita, niin leikkauksia ei tehdä ? Voi muutaman päivän sisällä oleva leikkausaika siirtyä, kun muutama päivä ennen verikoe näyttää korkeat sokerit. On aika ihmeellistä että aikuinen mies ei saa hoidettua itseään leikkauskuntoon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos veren pitkäaikais sokeriarvot on liian korkeita, niin leikkauksia ei tehdä ? Voi muutaman päivän sisällä oleva leikkausaika siirtyä, kun muutama päivä ennen verikoe näyttää korkeat sokerit. On aika ihmeellistä että aikuinen mies ei saa hoidettua itseään leikkauskuntoon?
Roisisti äijä on iällä eläen jo jatkoaikaa. On kai sama miten patsastelee loppumetrit. Ainakaan rahat ei pääse loppumaan, kun hallituskin vahvistaa politiikalla Danyn toimeentuloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos veren pitkäaikais sokeriarvot on liian korkeita, niin leikkauksia ei tehdä ? Voi muutaman päivän sisällä oleva leikkausaika siirtyä, kun muutama päivä ennen verikoe näyttää korkeat sokerit. On aika ihmeellistä että aikuinen mies ei saa hoidettua itseään leikkauskuntoon?
Ei se halluu. Se halluu, et Helmi hoitaa ja kylvettää miehensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos veren pitkäaikais sokeriarvot on liian korkeita, niin leikkauksia ei tehdä ? Voi muutaman päivän sisällä oleva leikkausaika siirtyä, kun muutama päivä ennen verikoe näyttää korkeat sokerit. On aika ihmeellistä että aikuinen mies ei saa hoidettua itseään leikkauskuntoon?
No huh huh. Aiheena ei kaiketi ole Dannyn leikkaus, vaan nämä lehtien toimittajat, jotka sahaa tätä leikkausasiaa edestakaisin.
Juupas eipäs. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roisisti äijä on iällä eläen jo jatkoaikaa. On kai sama miten patsastelee loppumetrit. Ainakaan rahat ei pääse loppumaan, kun hallituskin vahvistaa politiikalla Danyn toimeentuloa.
Danny muistuttaa meitä elämästä ja kuolemasta, nuoren naisensa kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Danny muistuttaa meitä elämästä ja kuolemasta, nuoren naisensa kanssa.
Nuori rakastajatar saattaa vanhan yliajalla äijjän haudanlepoon ei mielestäni huono.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roisisti äijä on iällä eläen jo jatkoaikaa. On kai sama miten patsastelee loppumetrit. Ainakaan rahat ei pääse loppumaan, kun hallituskin vahvistaa politiikalla Danyn toimeentuloa.
Kyllä on aika ihmeellistä se, että idiootit demarit vihreät tai vasemmisto jaksaa tuota jauhaa!!!???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos veren pitkäaikais sokeriarvot on liian korkeita, niin leikkauksia ei tehdä ? Voi muutaman päivän sisällä oleva leikkausaika siirtyä, kun muutama päivä ennen verikoe näyttää korkeat sokerit. On aika ihmeellistä että aikuinen mies ei saa hoidettua itseään leikkauskuntoon?
Lääketieteellinen perustehan tuoKIN sokeriarvo on, mutta voi syitä olla monia muitakin siihen, että miksi leikkaus siirtyy.
Onko sinulla sokeriarvot estäneet leikkauksen?
Eikä ole lainkaan ihmeellistä, että ihminen ei ole aina leikkauskunnossa?
Minulta tilapäinen/määräaikainen verenohennuslääkkeen käyttö siirsi leikkauksen.
En toki tiedä, kun se ei minulle selvinnyt, oliko se sokeriarvo esteenä. Jos oli, perun puheeni. Tai voihan sekin olla omasta toiminnasta riippumatonta, sokeritaudin puhkeaminen`? Onhan hänellä jo ikää. - Anonyymi
Taitaa Helmi saada vähän jotain muutakin ;)
- Anonyymi
syö myrkyt jouluna
- Anonyymi
Kinkkua, kinkkua jouluna syödään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kinkkua, kinkkua jouluna syödään.
Minä valmistan karjalanpaistia uunissa ja laitan myös joukkoon lanttua sipulia ja porkkanaa. Kinkkua syö arkipäivisin leivän vaikka ei ole jonkun mukaan terveellistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä valmistan karjalanpaistia uunissa ja laitan myös joukkoon lanttua sipulia ja porkkanaa. Kinkkua syö arkipäivisin leivän vaikka ei ole jonkun mukaan terveellistä.
"Nuori rakastajatar saattaa vanhan yliajalla äijjän haudanlepoon ei mielestäni huono."
Näin se vaan menee, jos sattuu olemaan nuorikko puolisona. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Nuori rakastajatar saattaa vanhan yliajalla äijjän haudanlepoon ei mielestäni huono."
Näin se vaan menee, jos sattuu olemaan nuorikko puolisona.Juu täytyy ottaa rauhallisesti. Ei vanhan miehen pumppu kestä sellaista rasitusta. Nuoren se kesti, mut vanhana tullee kaiken maailman flimmereitä sun muita tulppia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä valmistan karjalanpaistia uunissa ja laitan myös joukkoon lanttua sipulia ja porkkanaa. Kinkkua syö arkipäivisin leivän vaikka ei ole jonkun mukaan terveellistä.
Karjalanpaisti on Itä-suomalainen jouluperinne!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Nuori rakastajatar saattaa vanhan yliajalla äijjän haudanlepoon ei mielestäni huono."
Näin se vaan menee, jos sattuu olemaan nuorikko puolisona.En ketään hänen valinnoistaan moiti, mutta vanhana miehenä en oikein kaikkea käsitä..
Tuostakaan Helmin ja Dannyn suhteesta en tiedä mitään, silti en nyt pidä sitä omituisena, vaikka iselleni ei tulisi mieleenkään .... tai no, en ole varma, jos tilaisuus ja mahdollisuus tulisi.
Ei ole tullut ajateltua, tai jotenkin ehkä luonto estänyt ajattelemastakaan. Ehkä siksi, kun ei olisi mitään mahdollisuuksia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ketään hänen valinnoistaan moiti, mutta vanhana miehenä en oikein kaikkea käsitä..
Tuostakaan Helmin ja Dannyn suhteesta en tiedä mitään, silti en nyt pidä sitä omituisena, vaikka iselleni ei tulisi mieleenkään .... tai no, en ole varma, jos tilaisuus ja mahdollisuus tulisi.
Ei ole tullut ajateltua, tai jotenkin ehkä luonto estänyt ajattelemastakaan. Ehkä siksi, kun ei olisi mitään mahdollisuuksia?Kova duunari ei ajattele se panee vaan.
- Anonyymi
Minä olen vahja äijä ja uneksin nuoresta flikasta. Olis ollut monesti mahdollisuus saada nuorta neitosta, mutta kun noi wermeet ei toimi millään, ei niin millään.
Lerppu on ja pysyy.- Anonyymi
Jos on nainen kohdillaan, niin luulisi toimivan vehkeet.
- Anonyymi
Ja minä olen täynnä Katri-Helenan ensi vuoden lopettajaisia. Elokuussa (Huom elokuussa) konsertti. Ja nyt jo toimittajat vouhottaa. On meitä muitakin eläkeläisiä
- Anonyymi00031
cvv
- Anonyymi00032
665
- Anonyymi00033
Kuka ottaa asiakseen tehdä kansalaisaloitteen Dannya koskevien uutisointien kieltämisestä?
Kun joutuu kuulemaan radiosta Dannyn 60-luvun hoilauksia, pitää joka kerta ihmetellä miten Danny on päässyt suuren yleisön suosioon. Iskelmä- ja pop-musiikin taso Suomessa 60-luvulla on ollut tosi matalaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 127917
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504