Danny taas

Anonyymi-ap

Jotenkin alan olla täynnä tuota Dannysta uutisointia. Danny sitä ja tätä.
Danny menee leikkaukseen.
No Danny ei menekään leikkaukseen.
Danny odottaa leikkausta mutta veriarvot sekaisin.
Nyt Danny taas on menossa leikkaukseen.
Nyt on aika yksityissairaalaan, nyt se leikkaus on edessä...tai sitten ei.
Ehtiihän sen vielä uutisoida siirtyneeksi, vuodenvaihteeseen on vielä aikaa.
Tämä on kyllä journalismin mestarityötä pakko sanoa. Mistä tuollaisia kiiltokuvankeräilijöitä on löydetty ja valittu journalistiksi, lapsellista paskaahan tuo on.
Olen kypsä.

31

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Okei. Miten Danny liittyy Poriin?

      • Anonyymi

        Rauma ja Pori menee sekaisin taitaa olla kiire näpytellä yötäpäivää alkaa näppylät ja otsikot mennä pukki tarkastelee aikuisten tekstejä taitaa lahjat mennä lapsille.


      • Anonyymi

        Däni, ei ilkka lipsanen on pormestarinluodosta kotoisin.Yhtä pipi päästään kuin muutkin sieltä olevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Däni, ei ilkka lipsanen on pormestarinluodosta kotoisin.Yhtä pipi päästään kuin muutkin sieltä olevat.

        Iso vale 80 v sitten mittää Pormestarinluotoa ollut Lipsasen kauppahuoneen yläkerrassa oven vieressä kylttikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iso vale 80 v sitten mittää Pormestarinluotoa ollut Lipsasen kauppahuoneen yläkerrassa oven vieressä kylttikin.

        Däni keräsi postimerkkejä ja korjasi polkupyöriä silloin.


      • Anonyymi

        No mietipä sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Däni, ei ilkka lipsanen on pormestarinluodosta kotoisin.Yhtä pipi päästään kuin muutkin sieltä olevat.

        Ei tainnut däni porkassa edes koskaan asua saati olla kotoisin.

        Muistaakseni dänin äiti asui joskus Luodontiellä. Santalatkin siinä joskus asui samassa omakotitalossa.


    • Anonyymi

      Helmi saa hoitotukea Dannysta kuulemma.

      • Anonyymi

        Jos veren pitkäaikais sokeriarvot on liian korkeita, niin leikkauksia ei tehdä ? Voi muutaman päivän sisällä oleva leikkausaika siirtyä, kun muutama päivä ennen verikoe näyttää korkeat sokerit. On aika ihmeellistä että aikuinen mies ei saa hoidettua itseään leikkauskuntoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos veren pitkäaikais sokeriarvot on liian korkeita, niin leikkauksia ei tehdä ? Voi muutaman päivän sisällä oleva leikkausaika siirtyä, kun muutama päivä ennen verikoe näyttää korkeat sokerit. On aika ihmeellistä että aikuinen mies ei saa hoidettua itseään leikkauskuntoon?

        Roisisti äijä on iällä eläen jo jatkoaikaa. On kai sama miten patsastelee loppumetrit. Ainakaan rahat ei pääse loppumaan, kun hallituskin vahvistaa politiikalla Danyn toimeentuloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos veren pitkäaikais sokeriarvot on liian korkeita, niin leikkauksia ei tehdä ? Voi muutaman päivän sisällä oleva leikkausaika siirtyä, kun muutama päivä ennen verikoe näyttää korkeat sokerit. On aika ihmeellistä että aikuinen mies ei saa hoidettua itseään leikkauskuntoon?

        Ei se halluu. Se halluu, et Helmi hoitaa ja kylvettää miehensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos veren pitkäaikais sokeriarvot on liian korkeita, niin leikkauksia ei tehdä ? Voi muutaman päivän sisällä oleva leikkausaika siirtyä, kun muutama päivä ennen verikoe näyttää korkeat sokerit. On aika ihmeellistä että aikuinen mies ei saa hoidettua itseään leikkauskuntoon?

        No huh huh. Aiheena ei kaiketi ole Dannyn leikkaus, vaan nämä lehtien toimittajat, jotka sahaa tätä leikkausasiaa edestakaisin.
        Juupas eipäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roisisti äijä on iällä eläen jo jatkoaikaa. On kai sama miten patsastelee loppumetrit. Ainakaan rahat ei pääse loppumaan, kun hallituskin vahvistaa politiikalla Danyn toimeentuloa.

        Danny muistuttaa meitä elämästä ja kuolemasta, nuoren naisensa kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Danny muistuttaa meitä elämästä ja kuolemasta, nuoren naisensa kanssa.

        Nuori rakastajatar saattaa vanhan yliajalla äijjän haudanlepoon ei mielestäni huono.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roisisti äijä on iällä eläen jo jatkoaikaa. On kai sama miten patsastelee loppumetrit. Ainakaan rahat ei pääse loppumaan, kun hallituskin vahvistaa politiikalla Danyn toimeentuloa.

        Kyllä on aika ihmeellistä se, että idiootit demarit vihreät tai vasemmisto jaksaa tuota jauhaa!!!???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos veren pitkäaikais sokeriarvot on liian korkeita, niin leikkauksia ei tehdä ? Voi muutaman päivän sisällä oleva leikkausaika siirtyä, kun muutama päivä ennen verikoe näyttää korkeat sokerit. On aika ihmeellistä että aikuinen mies ei saa hoidettua itseään leikkauskuntoon?

        Lääketieteellinen perustehan tuoKIN sokeriarvo on, mutta voi syitä olla monia muitakin siihen, että miksi leikkaus siirtyy.

        Onko sinulla sokeriarvot estäneet leikkauksen?

        Eikä ole lainkaan ihmeellistä, että ihminen ei ole aina leikkauskunnossa?

        Minulta tilapäinen/määräaikainen verenohennuslääkkeen käyttö siirsi leikkauksen.

        En toki tiedä, kun se ei minulle selvinnyt, oliko se sokeriarvo esteenä. Jos oli, perun puheeni. Tai voihan sekin olla omasta toiminnasta riippumatonta, sokeritaudin puhkeaminen`? Onhan hänellä jo ikää.


      • Anonyymi

        Taitaa Helmi saada vähän jotain muutakin ;)


    • Anonyymi

      syö myrkyt jouluna

      • Anonyymi

        Kinkkua, kinkkua jouluna syödään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kinkkua, kinkkua jouluna syödään.

        Minä valmistan karjalanpaistia uunissa ja laitan myös joukkoon lanttua sipulia ja porkkanaa. Kinkkua syö arkipäivisin leivän vaikka ei ole jonkun mukaan terveellistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä valmistan karjalanpaistia uunissa ja laitan myös joukkoon lanttua sipulia ja porkkanaa. Kinkkua syö arkipäivisin leivän vaikka ei ole jonkun mukaan terveellistä.

        "Nuori rakastajatar saattaa vanhan yliajalla äijjän haudanlepoon ei mielestäni huono."
        Näin se vaan menee, jos sattuu olemaan nuorikko puolisona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nuori rakastajatar saattaa vanhan yliajalla äijjän haudanlepoon ei mielestäni huono."
        Näin se vaan menee, jos sattuu olemaan nuorikko puolisona.

        Juu täytyy ottaa rauhallisesti. Ei vanhan miehen pumppu kestä sellaista rasitusta. Nuoren se kesti, mut vanhana tullee kaiken maailman flimmereitä sun muita tulppia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä valmistan karjalanpaistia uunissa ja laitan myös joukkoon lanttua sipulia ja porkkanaa. Kinkkua syö arkipäivisin leivän vaikka ei ole jonkun mukaan terveellistä.

        Karjalanpaisti on Itä-suomalainen jouluperinne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nuori rakastajatar saattaa vanhan yliajalla äijjän haudanlepoon ei mielestäni huono."
        Näin se vaan menee, jos sattuu olemaan nuorikko puolisona.

        En ketään hänen valinnoistaan moiti, mutta vanhana miehenä en oikein kaikkea käsitä..

        Tuostakaan Helmin ja Dannyn suhteesta en tiedä mitään, silti en nyt pidä sitä omituisena, vaikka iselleni ei tulisi mieleenkään .... tai no, en ole varma, jos tilaisuus ja mahdollisuus tulisi.

        Ei ole tullut ajateltua, tai jotenkin ehkä luonto estänyt ajattelemastakaan. Ehkä siksi, kun ei olisi mitään mahdollisuuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ketään hänen valinnoistaan moiti, mutta vanhana miehenä en oikein kaikkea käsitä..

        Tuostakaan Helmin ja Dannyn suhteesta en tiedä mitään, silti en nyt pidä sitä omituisena, vaikka iselleni ei tulisi mieleenkään .... tai no, en ole varma, jos tilaisuus ja mahdollisuus tulisi.

        Ei ole tullut ajateltua, tai jotenkin ehkä luonto estänyt ajattelemastakaan. Ehkä siksi, kun ei olisi mitään mahdollisuuksia?

        Kova duunari ei ajattele se panee vaan.


    • Anonyymi

      Minä olen vahja äijä ja uneksin nuoresta flikasta. Olis ollut monesti mahdollisuus saada nuorta neitosta, mutta kun noi wermeet ei toimi millään, ei niin millään.
      Lerppu on ja pysyy.

      • Anonyymi

        Jos on nainen kohdillaan, niin luulisi toimivan vehkeet.


    • Anonyymi

      Ja minä olen täynnä Katri-Helenan ensi vuoden lopettajaisia. Elokuussa (Huom elokuussa) konsertti. Ja nyt jo toimittajat vouhottaa. On meitä muitakin eläkeläisiä

    • Anonyymi00031

      cvv

      • Anonyymi00032

        665


    • Anonyymi00033

      Kuka ottaa asiakseen tehdä kansalaisaloitteen Dannya koskevien uutisointien kieltämisestä?

      Kun joutuu kuulemaan radiosta Dannyn 60-luvun hoilauksia, pitää joka kerta ihmetellä miten Danny on päässyt suuren yleisön suosioon. Iskelmä- ja pop-musiikin taso Suomessa 60-luvulla on ollut tosi matalaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe