Hiljaista ollut rintamalla. Mihin on kaikki tontut menneet piiloon? Miula oli yks tumman puhuva hahmo riistsksmerassa puuhaamassa jotain? Missä on ne 4 tietäjää jotka eivät ole sitoutuneita mihinkään muihin kerhoihin? Tulkaa esiin ja näyttäkää taas viisautenne.
Hyvä otsikko eli paras, Terve luona kylässä MC
13
812
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole viisautta ympärillämme, ellet ole huomannut?!
- Anonyymi
Onks tää joku arvoitus?!
- Anonyymi
Se onpi vissiin Mikkelissä hoidettavana ollut runopoika tullut horisemaan omiaan näille sivustoille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se onpi vissiin Mikkelissä hoidettavana ollut runopoika tullut horisemaan omiaan näille sivustoille?
En ollut edelleenkään kuin Joensuussa hoidossa koska olen oikeasti hullu ja syyntakeeton. Siksi olen ollut hoidossa etten vahingossa toteuta fantsioitanibtiettyjä tyyppejä kohtaan. Esimerkkinä kellariin ketjuilla kiinni ja päivittäin kusta ja paskoa päälle ja sen jälkeen mattoveitsellä tehdä viiltoja perunoihin.
- Anonyymi
Johan on taas juttua ihmeelliseltä, taivaallisen kauniilta turafani-ladyltä.
- Anonyymi
Kuka on turafani ladyyy?
- Anonyymi
Rikosilmoitus
- Anonyymi
Mistä?! Mikä on tässä niin rikollista? Pitäskö sinun koittaa sitä Mikkeliin menoa välillä? T. Ex - Criminal kokemus asiantuntija Arvio oli kirjoitettu perjantai klo 12.00
- Anonyymi
Mahtanetko tarkoittaa Punkaharjun poikia?
- Anonyymi
Vai niin on asian laita? Oletko sitten lady vaiko joku muu, vaikkapa Hans? Luulen ettei nyt ihan tuolla rikoksen jne.... Täyty?!
- Anonyymi
Nii Riku Salmi ja muut eivät nykyisin tee mitään kun tuli isommilta pojilta käsky häipyä!!!!!
- Anonyymi
Jep näin olen itsekkin kuullut että leikit loppu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep näin olen itsekkin kuullut että leikit loppu.
Hyvä et loppu. Noin Narstin elämään pitää tullakin välillä STOPPIA!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853250Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921859Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871703- 1401533
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621413
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671331Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur931329Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001274- 861247