Rentut palstan naisia vievät kunnon miesten ”apajat”
Kiinnostavatko Muusikko
28
494
Vastaukset
- Anonyymi
Ei muusikot ole renttuja lähtökohtaisesti. Vaatii aika paljon kurinalaisuutta oppia instrumentti. Laulajat ehkä renttuja, mutta noin muuten.
- Anonyymi
Eikö laulaminen vaadi kurinalaisuutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö laulaminen vaadi kurinalaisuutta
Ei niin paljoa kuin instrumentin opettelu. Tästä meillä on testamenttina kaupungit täynnä karaokebaareja. Ei ole pianobaareja tai kitarabaareja. Kunnia niille laulajille jotka osaavat oikeasti laulaa. Itsekin laulan, mutta en ole laulaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin paljoa kuin instrumentin opettelu. Tästä meillä on testamenttina kaupungit täynnä karaokebaareja. Ei ole pianobaareja tai kitarabaareja. Kunnia niille laulajille jotka osaavat oikeasti laulaa. Itsekin laulan, mutta en ole laulaja.
Itse asiassa laulaminen ammattasolla fyysisesti vaativaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa laulaminen ammattasolla fyysisesti vaativaa
Jep AP perehtyny yhtää siihen laulamisen hengitystekniseen puoleen .
Ja on aika pihalla muutekin kun vertaa karaoekebaarien känniörvellyksiä ammatti lauluun.
Mut ainniin kaikki ei kuule eroa .
Mä aina unohdan ettei kaikilla oo sävelkorvaa.
Oon auttanu muusikoita toisaalta todella ja soitan itse.
Ja oma laulu vaatii sitä hengitys teknistä harjoittelua mistä yllä sanoin. Siinä onkin seuraava tavoite.
Et ääni kulkee kunnolla.
- Anonyymi
Ne on kaikkien omia. Ei kiinnosta.
- Anonyymi
Ennemmin kiinnostaa joku joka on vain mua varten.
- Anonyymi
Ei todellakaan kiinnosta sellanen jolla on satoja/tuhansia ihailijoita. Miksi ihmiset katsoo niitä ylöspäin. Elävät omissa piireissään ja pitävät itseään parempina ihmisinä. Tavisten kanssa eivät hengaile.
- Anonyymi
Paljonpa luulet tietäväsi. Kyllä he elävät muissakin piireissä, kuin vain omissaan, eivätkä pidä itseään muita parempina. Ja kyllä, ihan tavisten kanssa hengailevat.
- Anonyymi
Ja onhan se pääasiassa teatteria koko touhu. Todellinen, oikea elämä sitten jotain ihan muuta.
- Anonyymi
Se on elämyksiä ihmisille ja irroittautumista arjesta. Esiintyjiä muusikot ovat.
- Anonyymi
En ymmärtänyt kysymystä. Mutta miksi muusikot olisi renttuja? Ihailen ihmisten taiteellista lahjakkuutta. Jos osaa laulaa, soittaa, sanoittaa. Musiikki on itselleni tosi tärkeetä. Tänään just itkin vuolaasti yhtä musiikkia kuunnellessa. Se oli niin hienoa, ettei tarvittu edes sanoja.
- Anonyymi
Musiikkihan on musiikkina hyvä asia, mutta sitä aristien jumalointia ja kuolaamista en ymmärrä. Suurin osa elää kuitenkin onnellisina omissa parisuhteissaan ja tekevät vain rahan takia omaa työtänsä.
- Anonyymi
Joo, en kuulu niihin naisiin, jotka kuolaavat artistien perään.
- Anonyymi
Eri mieltä tästä, että muusikot tekisivät sitä rahasta pelkästään, tosin riippuu musiikista.
- Anonyymi
Apajista tulee mieleen kerta käyttöisyys. Kuka saa haalittua eniten ja kuka joutuu tyytymään jämiin? Montako ap tarvitsee ollakseen onnellinen?
- Anonyymi
Lainassa käymässä lahjana vaan yhtäkaikki melkeen https://youtu.be/3sE5J4jZi-A?si=KpU8apQyoVqOIJzt
- Anonyymi
Juu, en mene lankaan. Nimmarinkin haen vain , jos oikeasti kiinnostaa. RIP. Pave Maijanen. Koskaan en ole muilta nimmaria pyytänyt. Sain sen nimmarin, kauniiden silmien kera. Hän tosin hieman häkeltyi....
- Anonyymi
Paven oikea nimi ei muuten Paavo vaan Pekka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paven oikea nimi ei muuten Paavo vaan Pekka
Ihana Pave oli. Onneksi tapasin hänet.
- Anonyymi
Ei mitään väliä mulle mitä hän tekee työkseen. Oon läheisteni mukaan erikoisihminen niin parisuhde energisen taivaanrannan maalarin kanssa ois vaan ehkä paras ratkasu ..sielujen sympatiaa
- Anonyymi
Yksi nainen sanoo olevansa artisti
- Anonyymi
Niillä ei oo rahaa joten ei
- Anonyymi
Valehtelijat
- Anonyymi
Sitäpä juuri.
- Anonyymi
🤐
.
.
.
(●'◡'●) - Anonyymi
Ammatti se on kai siinä missä muukin, ei se yksinään vaikuta puoleen tai toiseen.
- Anonyymi
No tosta voi olla taas montaa mieltä että onko täällä kunnon miehiä voi ol jot on ja voi ol et ei ol
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745148- 332871
- 402584
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261983Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401932Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291779- 951762
- 1671637
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241378Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220