Kiinnostavatko Muusikko

Anonyymi-ap

Rentut palstan naisia vievät kunnon miesten ”apajat”

28

494

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei muusikot ole renttuja lähtökohtaisesti. Vaatii aika paljon kurinalaisuutta oppia instrumentti. Laulajat ehkä renttuja, mutta noin muuten.

• Anonyymi

Eikö laulaminen vaadi kurinalaisuutta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö laulaminen vaadi kurinalaisuutta

Ei niin paljoa kuin instrumentin opettelu. Tästä meillä on testamenttina kaupungit täynnä karaokebaareja. Ei ole pianobaareja tai kitarabaareja. Kunnia niille laulajille jotka osaavat oikeasti laulaa. Itsekin laulan, mutta en ole laulaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niin paljoa kuin instrumentin opettelu. Tästä meillä on testamenttina kaupungit täynnä karaokebaareja. Ei ole pianobaareja tai kitarabaareja. Kunnia niille laulajille jotka osaavat oikeasti laulaa. Itsekin laulan, mutta en ole laulaja.

Itse asiassa laulaminen ammattasolla fyysisesti vaativaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse asiassa laulaminen ammattasolla fyysisesti vaativaa

Jep AP perehtyny yhtää siihen laulamisen hengitystekniseen puoleen .
        Ja on aika pihalla muutekin kun vertaa karaoekebaarien känniörvellyksiä ammatti lauluun.
        Mut ainniin kaikki ei kuule eroa .
        Mä aina unohdan ettei kaikilla oo sävelkorvaa.
        Oon auttanu muusikoita toisaalta todella ja soitan itse.
        Ja oma laulu vaatii sitä hengitys teknistä harjoittelua mistä yllä sanoin. Siinä onkin seuraava tavoite.
        Et ääni kulkee kunnolla.

• Anonyymi

Ne on kaikkien omia. Ei kiinnosta.

• Anonyymi

Ennemmin kiinnostaa joku joka on vain mua varten.

• Anonyymi

Ei todellakaan kiinnosta sellanen jolla on satoja/tuhansia ihailijoita. Miksi ihmiset katsoo niitä ylöspäin. Elävät omissa piireissään ja pitävät itseään parempina ihmisinä. Tavisten kanssa eivät hengaile.

• Anonyymi

Paljonpa luulet tietäväsi. Kyllä he elävät muissakin piireissä, kuin vain omissaan, eivätkä pidä itseään muita parempina. Ja kyllä, ihan tavisten kanssa hengailevat.

• Anonyymi

Ja onhan se pääasiassa teatteria koko touhu. Todellinen, oikea elämä sitten jotain ihan muuta.

• Anonyymi

Se on elämyksiä ihmisille ja irroittautumista arjesta. Esiintyjiä muusikot ovat.

• Anonyymi

En ymmärtänyt kysymystä. Mutta miksi muusikot olisi renttuja? Ihailen ihmisten taiteellista lahjakkuutta. Jos osaa laulaa, soittaa, sanoittaa. Musiikki on itselleni tosi tärkeetä. Tänään just itkin vuolaasti yhtä musiikkia kuunnellessa. Se oli niin hienoa, ettei tarvittu edes sanoja.

• Anonyymi

Musiikkihan on musiikkina hyvä asia, mutta sitä aristien jumalointia ja kuolaamista en ymmärrä. Suurin osa elää kuitenkin onnellisina omissa parisuhteissaan ja tekevät vain rahan takia omaa työtänsä.

• Anonyymi

Joo, en kuulu niihin naisiin, jotka kuolaavat artistien perään.

• Anonyymi

Eri mieltä tästä, että muusikot tekisivät sitä rahasta pelkästään, tosin riippuu musiikista.

• Anonyymi

Apajista tulee mieleen kerta käyttöisyys. Kuka saa haalittua eniten ja kuka joutuu tyytymään jämiin? Montako ap tarvitsee ollakseen onnellinen?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Juu, en mene lankaan. Nimmarinkin haen vain , jos oikeasti kiinnostaa. RIP. Pave Maijanen. Koskaan en ole muilta nimmaria pyytänyt. Sain sen nimmarin, kauniiden silmien kera. Hän tosin hieman häkeltyi....

• Anonyymi

Paven oikea nimi ei muuten Paavo vaan Pekka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paven oikea nimi ei muuten Paavo vaan Pekka

Ihana Pave oli. Onneksi tapasin hänet.

• Anonyymi

Ei mitään väliä mulle mitä hän tekee työkseen. Oon läheisteni mukaan erikoisihminen niin parisuhde energisen taivaanrannan maalarin kanssa ois vaan ehkä paras ratkasu ..sielujen sympatiaa

• Anonyymi

Yksi nainen sanoo olevansa artisti

• Anonyymi

Niillä ei oo rahaa joten ei

• Anonyymi

Valehtelijat

• Anonyymi

Sitäpä juuri.

• Anonyymi

🤐
      .

.

.

(●'◡'●)

• Anonyymi

Ammatti se on kai siinä missä muukin, ei se yksinään vaikuta puoleen tai toiseen.

• Anonyymi

No tosta voi olla taas montaa mieltä että onko täällä kunnon miehiä voi ol jot on ja voi ol et ei ol

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      5148
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2871
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2584
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      26
      1983
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1932
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1779
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      95
      1762
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      1637
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1378
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      94
      1220
    Aihe