Minä olen jo pitkään. Mulla on sängyn vieressä lattialla paita, housut, sukat ja kengät valmiina ja aseteltuna niin että kykenen pukemaan vaatteet nopeasti päälleni pimeässäkin. Kaikki vaatteet menevät heti oikein päin päälle.
Lisäksi olen suunnitellut mitä otan mukaan sisältä jos joutuu johonkin lähtemään.
Olen myös suunnitellut paperille muistion jos joudun lähtemään pidemmäksi aikaa pois, paperilla on luettelo tavaroista mitkä otan autotallista mukaan autoon ja peräkärryyn...mm. kirves, moottorisaha, käsisaha, bensaa, aggregaatti, iso dieselkanisteri, vähän valmiita
polttopuita, vasara, nauloja, ruuveja, vanha teltta, pari isoa pressua, sukset, saivat, lumikengät, ym pienempää tavaraa autoon.
Oletko valmistautunut sotaan?
88
604
Vastaukset
- Anonyymi
diu diu diu
- Anonyymi
Dididi
- Anonyymi
Jep, kaksi isoa lekaa viskiä. Muovipulloissa yhä korkkaamatta.
- Anonyymi
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Miksei jallua, tuota ruotsalaisten keksimää, suomalaisten matkimaa kansallisjuomaa?
- Anonyymi
Olen. Varastoinut räjähteitä, patruunoita jne. Myös myrkkykaasuja konehallille.
Pystyy muutaman tuhannesta vihollisesta pääsee eroon. - Anonyymi
Tulitikut ja eväät unohtu. Vaatteet päällä kun nukkuu niin ei pukemiseen tärväydy aikaa.
- Anonyymi
Kyllä on tulitikkuja ja eväitä, suuri osa tavaroista jäi viestistä pois kuten esim nestekaasupullo ja lämmitin.
On myös pieni aurinkokenno millä lataan kännykän.
Kaikki on mietitty hyvin tarkkaan. Kaikkein pahimmassa tilanteessa rakennan puusta pienen kämpän. Menen vaan johonkin metsään (valtion maat) ja kaadan sopivan kokoisia puita ja teen niistä pienen mökin, 3x3 tai 3x4 metriä. Muitakin suunnitelmia on.
- Anonyymi
Kävin hakemassa apteekista reseptit tyhjäksi mielialalääkkeitä jotta en tajua koko sotaa. Eihän täältä yksiöstä köyhät mihinkään lähde. Suvimäen Klubitalolle korkeintaan.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä kiinnostaa
Sun mutsias
- Anonyymi
Mitään mieliala lääkkeitä tarvita. Kuuntelee sinua ja. Hallitusta. Kyllä pää on pyörällä. Vaikka orpo olo onkin. Eikä ees rahaa saksiin...
- Anonyymi
Suvimäen Klubitalo on toiminut viime sodissa sotasairaalana. Eiköhän sinne voida majoittaa nytkin, jos oma Kela yksiö ottaa osumaa eikä Putin vie ilmaistöihin rajan taakse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä kiinnostaa
Purra& Orpo CO kiinnostaa kovasti..
- Anonyymi
Kelan elätin kohtalo.
- Anonyymi
Sota alkoi samalla,kun tämä kokematon hallitus alkoi
- Anonyymi
Marinin hallitus hyväksyi lain jossa Suomen ollessa poikkeistilanteessa kaikki sosiaalietuudet katkaistaan max 3 kuukautta ja tilalle tulee ostokortteja kauppaan ja apteekkiin. Myöskään vuokranantaja ei saa periä vuokraa tuolta ajalta. Lisäksi tulee voimaan myös kiinteistöjen "pakkolunastus" laki eli siviilit velvoitetaan majoittamaan pakolaisia ja tarvittaessa luovuttamaan ajoneuvonsa valtion käyttöön.
- Anonyymi
Ei ole Marinin hyväksymä tuo että siviilit joutuisi luovuttamaan ajoneuvon puolustusvoimille, tuo laki ollut voimassa jo ennen kuin Marin on edes syntynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Marinin hyväksymä tuo että siviilit joutuisi luovuttamaan ajoneuvon puolustusvoimille, tuo laki ollut voimassa jo ennen kuin Marin on edes syntynyt.
Lähtee Lutakkolaisten Teslat rintamalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtee Lutakkolaisten Teslat rintamalle.
kuka niitä siellä lattoo kun ei oo siellä sähköökään
- Anonyymi
Nähdäänkö "erikoisosaajien" joukkopako?
- Anonyymi
Kaksi isoa kukkaseppelettä. Annan ne vapauttajajoukoille jotka vapauttavat meidän nykyisen Suomen hirmuhallituksen ikeestä.
- Anonyymi
Kyllä sitä nyt läppää heitetään mutta entäs kun tulee tosi paikka. Epäilen että hyvin moni ei osaa silloin toimia kun ei ole ennalta miettinyt asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sitä nyt läppää heitetään mutta entäs kun tulee tosi paikka. Epäilen että hyvin moni ei osaa silloin toimia kun ei ole ennalta miettinyt asioita.
nykyinen pullmössö/energiajuoma nuoriso ei osaa kuulemma edes juosta, eivät siis pakoon pääsee pahaa
- Anonyymi
Ainoa sota joka voi Suomeen tulla, on sisällissota ja sen ansiosta maa vapautetaan taas kerran punikkien laumasta.
- Anonyymi
Punikeista on päästy eroon nyt on lahtareiden vuoro.
- Anonyymi
Minä en olisi ihan noin varma
- Anonyymi
Eikös Suomessa ollu juuri "Korona sota",eikä vieläkään opittu mitään.Suomalaiset jopa yrittivä
leikkiä Kasvonaamareilla(pilaantuneita)naamareita myytiin,rosvoten hallituksen voimin.40 vuodeksi nuoriso velkaantui.Ainuat jotka voittivat( Eläkeläiset ja Sosiaali pummit/Ansiosidonnainenkin putosi 75% jo lähtiessä jatkossa 50%.
- Anonyymi
Tuo vaatevarustus on aina noin kun käy vieraissa.
- Anonyymi
Ydinsota oikeistoa vastaan alkakoot!!
- Anonyymi
Pure pallejasi, onneton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pure pallejasi, onneton.
Menen ennemmin Suvimäen Klubitalolle pesemään vessaa.
- Anonyymi
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kirja-jota-en-olisi-halunnut-lukea-ydinsota-tuhoaa-ihmiskunnan/9072372 Tässäpä lukemisen arvoinen kirja joulunpyhiksi.
- Anonyymi
Mulla on ydinviitta laskeumaa varten. Sen alle menisin ja sitten suihkuun.
- Anonyymi
Ydinsota käytäisiin vuorokaudessa. Palautumiseen meneekin sitten seuraavat 100 vuotta.
- Anonyymi
Paremminkin seuraavat 10 000 vuotta.
- Anonyymi
Asuuhan tshernobylissä mummoja, asuneet koko ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi sotkea kahta eri asiaa, ydinvoimalan reaktorivuotoa ja ydinaseiden käyttämistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi sotkea kahta eri asiaa, ydinvoimalan reaktorivuotoa ja ydinaseiden käyttämistä.
Sama asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama asia.
Eri asia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo vieläpä !Hyvän näköisiä Mummoja.
- Anonyymi
Uskotteko pääsevänne taivaaseen, kun uraani halkeaa?
- Anonyymi
Kyllä sinne taivaaseen savuna ilmaan pääsee jokainen siinä vaiheessa.
- Anonyymi
Suvimäen Klubitalon kellariin enintään
- Anonyymi
Mulla on asekaapissa valmiina mosin nagant vuosimallia 1956. Laukkuun valmiiksi pakattuna muutama sata patruunaa.
300m osuu kämmenen kokoiseen kohteeseen helposti avotähtäimillä. 1000metriin on korotus takatähtäimessä.
Kyllä lähtee!! - Anonyymi
Isot on stressi energiat näköjää...
- Anonyymi
Koita ystävä rakas nauttia joulusta, se rentouttaa! <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koita ystävä rakas nauttia joulusta, se rentouttaa! <3
Tumputtanu oon jo 4 tuntia. Koko yön jöpötti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tumputtanu oon jo 4 tuntia. Koko yön jöpötti.
Oliko äitisi tyytyväinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko äitisi tyytyväinen?
Oli ja isä myös. Isä opetti tumputtamaan.
- Anonyymi
On hienoa että vanhemmat opettavat jälkeläisilleen tarvittavia taitoja. Minäkin isänä opetin samoja taitoja molemmille tyttärilleni.
- Anonyymi
Etkö isänä älynnyt että pojilla ja tytöillä on erilainen värkki?
- Anonyymi
Kaikkien alistettujen on keräännyttävä yhteen ja noustava konkreettisesti barrikaadeille hallitusta vastaan!!
- Anonyymi
en... miks ja ketä varten?
- Anonyymi
todella jouluiset aiheet joillakin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
todella jouluiset aiheet joillakin...
Mistäs tekopyhä haluais keskustella?
- Anonyymi
Epäilen ettei yksikään täällä kommentoinut ole mitenkään valmistautunut poikkeusoloihin.
- Anonyymi
Pankkiautomaatista saa rahaa ja sähköä töpselistä. Meille stadilaisille tuodaan ruokaa landelta.
Mitä muuta me tarvitaan? Sporat kulkee ja jne. - Anonyymi
Kokkareiden agiteerausta koko valmistautumispaska, jotta saisivat suuren yleisön hyväksynnän pieni- ja keskituloisten verojen ja maksujen korotuksille ja säästöleikkauksille ja puolustusmenojen korotukselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokkareiden agiteerausta koko valmistautumispaska, jotta saisivat suuren yleisön hyväksynnän pieni- ja keskituloisten verojen ja maksujen korotuksille ja säästöleikkauksille ja puolustusmenojen korotukselle.
Persut ja svedut peesavat kun tahtovat ihan väkisin olla huipulla päättämässä asioista, maksoi mitä maksoi, vaikka omaa leipäpuuta sahattaisiin päätöksillä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pankkiautomaatista saa rahaa ja sähköä töpselistä. Meille stadilaisille tuodaan ruokaa landelta.
Mitä muuta me tarvitaan? Sporat kulkee ja jne.Minä en tykkää lannanhajuistista maalaismunista, pitää olla kaupunkimunaa.
- Anonyymi
Mie oon ollunna valamiina siitä lähtein kun piäsin 1945 sivviiliin. Samat kamppeet on valamiina etteisessä, kypäree oun rasvanna jottei ruostus. Kahessa minnuutissa oun valamiina muantiellä, jollen satu olleen ulukohuusissa paskalla.
- Anonyymi
Paskalle ei sitten mennä ilman henkilökohtaista asetta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskalle ei sitten mennä ilman henkilökohtaista asetta!
Aivan, mikäli ulkohuussi tai riuku on yli viiden metrin päässä sen hetkisestä majoituspaikasta, on ase oltava koko ajan käyttövalmiudessa. Myös pyssy on oltava saatavilla!
- Anonyymi
Urpon & Purhon voi laittaa ihmiskilveksi etulinjaan rintamalle
- Anonyymi
Typerä kommentti joka ei kuulu asiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Typerä kommentti joka ei kuulu asiaan.
Kokoomuslaista kiukuttaa kun ei pääse riistämään lisää köyhiltä
- Anonyymi
Näyttäkööt esimerkkiä "miten kaikkien on osallistuttava vaikeisiin ratkaisuihin"
- Anonyymi
Minkävuoksi vihollisen maatuskoja ruokitaan Suomalaisten ruokajonoissa!? Lisäksi täysin epäkunnioittavaa käytöstä,kun kiilaavat ja pyörittelevät silmiään Suomalaisille nössöille.
- Anonyymi
Hakevat usein ruokajonosta leipää ja syöttävät sorsille. Nähty on.
- Anonyymi
Venäläisten haukkumanimi Suomalaisista "tsuhna" merkitsee juurikin hömelöä tai hyväuskoista..
- Anonyymi
Paljon on myös Venäjän puolella olevia Iranilaisia turviksia Suomessa.
- Anonyymi
Ukrainassa oli siviilitkin valmiina kun venäläiset tulivat, ammuskeluvat venäläisiä kerrostalojen ikkunoista milloin milläkin kivääreillä. Se kostautui sillä vihollinen alkoi "teurastamaan" siviilejä kostoksi.
Tällainen siviilien "sotatoimet" tulisi tehdä huomaamatta, laukaus niin ettei sitä vihollinen älyä..mutta taitaa olla Suomessakin niin ettei puolustusvoimat tykkää jos siviilit "sotkeentuu" puolustukseen, näin ajattelen. Mutta toisaalta minkäs teet jos johonkin kylään ilmestyisi desantteja jotka tappaa ja raiskaa niin aseeseen sitä olisi tartuttava.- Anonyymi
Joka aamu tartun aseeseeni ja lasken latauksen pönttöön ja vähän sen ympärillekin. Vaimo siivoaa hylsyt pytyn ympäriltä.
- Anonyymi
Täällähän on jo paljon naisia p"""u legginseissään odottamassa desanttien "käsittelyä". Voivat vielä kuvata ne onlyfanssiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällähän on jo paljon naisia p"""u legginseissään odottamassa desanttien "käsittelyä". Voivat vielä kuvata ne onlyfanssiin.
No näin Jyväskylässä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Instassahan on hyvin paljon naisia jotka esittelee rohkeasti erilaisia jooga asentoja ja seitin ohuiden housujen läpi näkyy ulkoisten synnyttäminen turpeat muodot.
Jotkut naiset jopa vilauttelee kriittisiä paikkojaan.
Ennen miehet vilautteli puistoissa ja uimarantojen puskissa ja naiset kauhisteli kun lapsetkin näkee mutta nyt on kääntynyt homma päälaelleen. Naiset itse
vilauttelee ja heitä ei enää haittaa jos lapset näkee.
Eli ne jotka ennen kauhisteli vilauttelijoita, tekevät nyt sitä samaa ja hyvin runsaassa määrin.
Ennen vilauttelija miehellä oli yksi tai kaksi näkijää, nyt on vilauttelija naisilla miljoonia näkijöitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No näin Jyväskylässä!
Etelä-Suomessa vielä enemmän.
- Anonyymi
Mitäs miehet katsotte? Kysynnän ja tarjonnan laki..
- Anonyymi
No miksi ennen naiset valitteli jos mies vilautteli vehjettään puistoissa, miksi katsoivat, silloinkin saneli kysynnän ja tarjonnan laki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi ennen naiset valitteli jos mies vilautteli vehjettään puistoissa, miksi katsoivat, silloinkin saneli kysynnän ja tarjonnan laki.
Puistossa on satunnaisia kulkijoita, mutta nettiin ja onlyfanssiin pitää tehdä haku noille sivustoille eli kyllä silloin aihe kiinnostaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puistossa on satunnaisia kulkijoita, mutta nettiin ja onlyfanssiin pitää tehdä haku noille sivustoille eli kyllä silloin aihe kiinnostaa..
Ei tarvii tehdä sen kummempaa hakua kun menee vaan Instagramiin niin siihenhän niitä kuvia putkahtaa tulla.
- Anonyymi
Säälinsekaisia katseita, ei sen kummempaa.
- Anonyymi
Velka on veli otettaessa ja veljenpoika maksettaessa.
Talouspolitiikan jatko inflaatioiden, korkeiden korkojen, työttömyyden ja suurien velkamäärien maailmassa on sota.
Se poistaa velat ja tuhoaa talouspolitiikan.
Voittaja sanelee jatkon.
Ihmisten talous ajautuu minimiin, josta lähdetään uutta yhteiskuntaa rakentaa.
Silloin, kun useiden valtioiden velka pysyvästi ylittää 60 % rajan, on sota lähellä ja 80 % rajan on lähes varmaa, että alkaa sota muutaman vuoden kuluessa. - Anonyymi
Aku-Ankallekin veljenpojat ovat hyvin tärkeitä.
- Anonyymi
Olen valmistautunut! Olen jo siirtänyt suurimman osan vapaasta varallisuudestani (laillisilla keinoilla hankitun) erääseen Sveitsin pankkiin, ja pian myyn asuntoni ja siirrän nekin rahat Sveitsiin.
Sitten muutan itse myös siihen maahan,. kuten muutama tuttavani on jo tehnyt. Ei tule yhtään ikävä tätä maata, jossa tavalliset ihmiset joutuvat yhä enemmän kärvistelemään kokkari-persuhallituksen takia. ja itänaapurissa on täys sekopää johtajana- Anonyymi
Oletko yrittänyt myydä tarinaasi Me Naiset- lehteen?
- Anonyymi
Menen suvimäen klubitalon kellariin sodan ajaksi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011631- 2101507
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591000Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31979Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54797Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k46732Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36715The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702