Kuva on hieno, mutta miten saisi äänen myös, win ilmoittaa, että ei äänentoistolaitetta. eikä asetuksistakaan löydy.
Televisio näyttönä
10
261
Vastaukset
- Anonyymi
Tietokoneen kuulokeliitäntään voi kytkeä esm 2.1 kaiuttimet tai kun on äänentoistolaitteita aux-liitännällä niin sen kautta
- Anonyymi
Et kerro mikä on tietokoneen käyttöjärjestelmä ja millä liitännällä olet kytkennän tehnyt (hdmi?), mutta esim. tuossa ohje Windowsiin (10):
https://www.lenetek.com/blog/how-to-switch-sound-from-windows-pc-to-tv/
Hyvää Joulua!- Anonyymi
Ei Windows koskaan toimi!
Hyvää Juolua - Anonyymi
Korjaus: sori, olihan tuossa aloituksessa sentään maininta win - linkin mukaan ohje käy muihinkin versioihin kuin 10:iin.
- Anonyymi
Windowshan on aina pelkää ongelmaa.
- Anonyymi
Kyllä HDMI piuhassa menee äänikin mukana.
- Anonyymi
Waan €i Windowsilla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Waan €i Windowsilla!
Menee ihan varmasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menee ihan varmasti.
Avaaja kertoi ettei mene! Joten älä mussuta.
- Anonyymi
WINDOWS SIIS EI TOIMI!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836349
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524566- 764297
- 1314091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?563417Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263078Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72747- 362386
- 2052198
- 462046