Näin vuodenvaihteessa kun on taas narinaa ja valitusta yhteiskunnan asioista ja huono-osaisuudesta voisi puhua siitäkin, millä ihmeen rahalla ukrainalaiset sotapakolaiset aikoo taloja ostella suomessa? Kun ei se syntyperäisellä, töissäkäyvälläkään niinvaan onnistu. Onko taas joku kiintiöpaskamenettely tähänkin keksitty ja tuetaan?
Talojen ostajat
20
633
Vastaukset
- Anonyymi
Jouluaattoaamuyön kateus miestä syö.
- Anonyymi
No jos ne ei käytä alkoholia ja tupakkaa ja säästävät, syrjäkyliltä talojen hinnat pyörii kymppitonnissa.
- Anonyymi
Johan oli taas idioottimainen aloitus.
- Anonyymi
Minä kyllä sallin Ukrainan sota pakolaisille vaikka omakotitalon. Jotkut eivät tajua miten tunteet, suru myllertää Ukrainan pakolaisten mielissä.
- Anonyymi
Eiköhän tuolta saanut varallisuutensa tuoda tullessaan. Typerä aloitus, josta kateellisuus paistaa läpi.
- Anonyymi
Miksi ihmiset ei tajua millaista on paeta niin että kaikki tavarat ja koti voi jäädä sinne vihollinen varastaa omaisuuttasi ja loput polttaa tai räjäyttää taivaan tuuliin. Sukulaiset voi olla vangittu tai kuolleet, monelta on lapsikin kaapattu Venäjälle, naiset raiskattu ja osa tapettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmiset ei tajua millaista on paeta niin että kaikki tavarat ja koti voi jäädä sinne vihollinen varastaa omaisuuttasi ja loput polttaa tai räjäyttää taivaan tuuliin. Sukulaiset voi olla vangittu tai kuolleet, monelta on lapsikin kaapattu Venäjälle, naiset raiskattu ja osa tapettu.
Kannattaisi tosiaan perehtyä Suomen historiaan ja jututtaa vielä
elossa olevia evakoita., He joutuivat lähtemään Karjalasta sotaa pakoon
kahteen kertaan, He tulivat silloisesta Suomesta, silti kohtelu täällä oli
monessa paikassa tosi törkeää, ryssiteltiin ja teetettiin kovaa työtä
ruokapalkalla, kuten huutolaisia aikanaan.
Lopettakaa valittajat tuo ainainen kitinä ja surkuttelu!
- Anonyymi
Jos on saanut työpaikan niin voi ottaa lainaa ja ostaa talon..? Parempia työntekijöitä nää ukrainalaiset on kuin irakilaiset, kumpiakin on meidän työpaikalla... Eräskin juhlapaikan hakija on kestona saikulla,samaan aikaan ajelee kylillä bemarilla tai paistaa pimeitä pitsoja... Jos joskus viitsii töissä näyttäytyä niin räplää vaan kännykkää ja vetää rasismikortin jos joku kehottaa töitä tekemään!?
- Anonyymi
Todella typerä ja kateutta huokuva aloitus, "millä ihmeen rahalla" meinaat
itse ostella talon? Ylä -Savossakin on taloja myynnissä 5000-500.000 e
haarukassa. Ukrainalaiset ovat kovia tekemään työtä, keräävät esim.
marjoja tuhansien eurojen edestä, muun työn ohella.
Pajonko itse olet hankkinut vaikkapa marjojen poiminnalla?
Aikominen on taas eri asia, kuin ostaminen, ukrainalaisten ja myös
sinun kohdalla, älä satuja kerro ! - Anonyymi
Aika yleistä tässä maassa. Ei itse viitsitä mitään tehdä, kun toinen tekee ja vieläpä hyötyy tekemästään työstä niin voi jumankaude sitä kateuden määrää!
- Anonyymi
Aloittaja on pelkkä padkakada.
- Anonyymi
Mikä kakadu?
- Anonyymi
Ne Ukrainalaiset on mennyt töihin eikä makaa sossun tuilla
- Anonyymi
Kaikille ei nyt työtä riitä mutta minua ei haittaa jos Ukrainalaiset elää sossun turvin.
Pääasia että Ukraina kurmoottaa venäjää. - Anonyymi
Saattaa siellä perheessä yksi käydä töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa siellä perheessä yksi käydä töissä.
Saattaa olla, ettei paikallisten omistamassa ja asuttamasta mökistä ,ei
yksikään käy töissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa olla, ettei paikallisten omistamassa ja asuttamasta mökistä ,ei
yksikään käy töissä.Eipä niitä ole siinä tilanteessa saatu hankittua. Luulis tajuavan.
- Anonyymi
Yläsavolainen on eliittituppelo tässäkin asiassa. Pitää olla tyhmä ja ymmärtää sotaa kärsineitä. Suurinosa nosti kytkintä kuulematta laukaustakaan. Käsittämätön on yksinkertaisuus.
- Anonyymi
Käsittämättömän yksinkertainen kommentti (jälleen).
- Anonyymi
Kremlin trollausta koko kirjoitus. Mutta aina joku uskoo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232628- 1361999
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151321Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631296- 971196
HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio291174En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771151Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451109Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841068