Kaikki voisi olla toisin

Anonyymi-ap

Mikäli Suomen valtiolla olisi fiksuja talous ihmisiä töissä, niin olisimme ostaneet bitcoineja vuonna 2010 miljardilla eurolla. Nyt jokainen suomalainen saisi käteen joka vuonna vähintään 7 miljoonaa euroa ja valtion velkakin olisi maksettu moneksi miljoonaksi vuodeksi eteenpäin. Maastamme tulisi valtava turistikohde, eikä meidän tarvitsisi kuulua Eu: hun. Natoon tietysti kuuluisimme. Kaikki olisi rikkaita. Ei olisi rikollisuutta, mielenterveysongelmia eikä olisi kateutta. Kaikki hinnat voitaisiin pitää tosi alhaalla. Jokaisella olisi hienoja autoja, naisia ja rahaa.

18

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valtio ei koskaan velkaantuisi. Ihmisillä olisi valtava ostovoima ja maassamme olisi maailman suurin kryptovaluuttojen louhintakeskus.

• Anonyymi

Minun tuttuni osti silloin v. 2010 parilla tonnilla. Osan vielä pitää. Osan myi nyt tienaten yli 2 miljardia. Muutti silloin muutama vuosi sitten Sveitsiin, kun siellä ei virtuaali valuuttaa veroteta. Myi silloin jo satoja miljoonia, kun arvo oli joku 60te

• Anonyymi

Eli 1btc oli 60te, nyt 100000e

• Anonyymi

Muutaman satasen ostolla olisi silläkin jo satoja miljoonia euroja nyt vaikka maksaisi 34% verot Suomeen.

• Anonyymi

Bitcoin laskussa. Silti 1btc on 90000e

• Anonyymi

Toihan olisi aivan suolesta. Hoitajat ja siivoojatkin saisivat miljoonia. He ei ansaitse mitään, kun ovat yhteiskunnan pohjasakkaa.

• Anonyymi

Niin työssäkäyvät saisi sen 7 miljoonaa verottomana joka vuosi. Tämä ei saisi koskea työttömiä. Olisi ainakin työttömille suuri motivaatio mennä töihin. Itse tekisin mitä tahansa töitä, jos saisin käteen 7 miljoonaa käteen per vuosi.

• Anonyymi

Ei kait hallitus ikinä tollasta hyvää kansalle edes halua. Tavoitteena on aina pitää yllä melko suuri työttömien määrä ja luokkajako. Eliitti, tavikset ja työttömät/matalapalkkaisten. Eli kansa jaettu koeen luokkaan.

• Anonyymi

Jotain hyvääkin tuossa luokkajaossa on, kun ei itse omista mitään muuta kuin vanhan torpan ja maan sen alla ei ole tarvetta isänmaallisuuteen ja henkensä uhraamiselle sille. Nyt kun Suomi on luopunut puoluettomuudesta ja liittynyt osaksi Naton sotakonetta kriisi varmasti tulevaisuudessa on tulossa. Miksi puolustaa porvarien viljapeltoja , metsiä ,saaria ja kesämökkejä kun ei itse niistä pääse nauttimaan. Puolustakoon porvarit ja suurmaajussit itse omaisuuttaan ja uhratkoon henkensä jos huvittaa, minä en sitä ilmaiseksi tee ei ole siihen tarvetta. Työpaikkaani olisin puolustanut, mutta siirsivät senkin jonnekin halpatyömaahan , joten ei ole tarvetta senkään puolustamiseen.

• Anonyymi

Toi oli kyllä hyvä ja erittäin osuva kommentti.

• Anonyymi

Se tässä yhteiskunnassa on niin väärin, että toisilla on liikaa ja toisilla ei ole mitään. Kyllä palkalla pitäisi pystyä tulemaan toimeen. Eli jokaisella palkansaajalla pitäisi kaikkien kulujen jälkeen jäädä säästöön vuosittain vähintään 15000e.

• Anonyymi

Mistä saitkin tuon 15000e säästöön vuosittain?🙂. Itse olen vain ensihoitaja. Ton verran jää kaikkien kulujen jälkeen.

• Anonyymi

Venäjä miehittää koko Euroopan. Raha ei silloin merkkaa mitään. Venäjä vain harjoittelee Ukrainalla. Miehittäisi sen halutessaan vaikka viikossa

• Anonyymi

Ei Venäjä halua koko Ukrainaa miehittää, eikä Eurooppaakaan, se vain ei halua että Naton joukot ovat sen rajoilla aseineen ja sotilaineen. Presidentit Gorbatsov ja Ronald Reagan jo aikoinaan sopivat että jos Itä-Saksa ja Berliini vapautetaan miehityksestä ja Varsovan liitto ajetaan alas Nato lopettaa itälaajenemisensa, eikä tuo ohjuksiaan entisiin itäblogin maihin. Siinä suhteessa Neuvostoliitto/Venäjä on sanansa pitänyt, mutta Nato/USA rikkonut jokaista sopimaansa asiaa, joten asevarustelu on taas käynnissä. Näyttää että USA:n ja Naton ulkopoliitiikkaa johtaa asetehtaitten edustajat ja "sotahaukat" ilmeisesti se on tuottavaa bisnestä jopa Suomellekin, mutta historia usein toistaa itseään ja vanha sanonta on "sitä saa mitä tilaa"ja aina on paikkansa pitänyt.

• Anonyymi

Aseteollisuus tekee valtavia voittoja, kun joka puolella soditaan.

• Anonyymi

Onneksi Venäjä on aika heikko. Ei pärjää edes Ukrainalle. Joku USA olisi lyönyt Ukrainan viikossa

• Anonyymi

Venäjästä on aina luultu sen olevan vahvempi kuin onkaan.

• Anonyymi

Niinhän siitä sanottiin aikoinaan, että on savijaloilla seisova jättiläinen, mutta mites kävikään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      90
      6393
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      172
      3692
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3229
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      215
      2273
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1971
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      36
      1930
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      47
      1839
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      59
      1746
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1723
    10. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      20
      1707
    Aihe