Mieluummin mietin kaunista Maisaa kuin täällä olevia mummoja.
T. Pappa palvelutalosta
Maisa on minulla koko ajan mielessä
11
192
Vastaukset
- Anonyymi
No niin Pappa, nyt se näppis piiloon ja otat pari jouluolutta - ja sitten pötköttämään.
Kiitos!- Anonyymi
Eivät anna juoda juoda alkoholia mutta kohtapa alkaa joulubingo.
T. Pappa palvelutalosta.
- Anonyymi
Tavallaan ymmärrän Pappaa, jos olet jo pitkälti oli 85v, on täysin mahdollista että tuon näköinen harppu näyttäisi hyvältä. Ehkä oletkin jo puolisokea....?
Jokainen aikuinen tietää miltä näyttää hyvännäköinen nainen, tässä tapauksessa kyseessä on näkövika.- Anonyymi
Minulla on hyvä näkö vaikka laseja käytänkin. Maisa on kaunis sanoipa kuka mitä tahansa.
T. Pappa palvelutalosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on hyvä näkö vaikka laseja käytänkin. Maisa on kaunis sanoipa kuka mitä tahansa.
T. Pappa palvelutalosta.Ei ole!
Olet pahasti nyt väärässä - MYÖNNÄ!
- Anonyymi
Sama täällä. Ja tietenkin Sofia, Sofia, Sofia... Saisinpa jompaa kumpaa edes kerran naida.
- Anonyymi
Nai miksi valitat ja Johan tossa on kaksi ehdokasta näköjään sinulle ehdotettu.
- Anonyymi
Valepappa keksi nyt tuollaisen aloituksen.
- Anonyymi
Näin eroottista unta Maisasta mutta veitikkani ei silti ottanut eteen.
T. Pappa palvelutalosta.- Anonyymi
Harmi. Noin voi käydä nuorelle miehellekkin. Turha sitä on sinun hävetä ja uskotella, että olet palvelutalon pappa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi. Noin voi käydä nuorelle miehellekkin. Turha sitä on sinun hävetä ja uskotella, että olet palvelutalon pappa.
Maisa on Suomen kaunein nainen❤️
Hän on onnellisesti naimisissa ja uskollinen. Olette vaan kateellisia vanhoja piikoja. Sain työelämässä ollessani traumat vanhoista piioista. He eivät koskaan hyväksyneet minua seuraansa. He haukkuivat ihanaa Maisaa.
T. Pappa palvelutalosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1797443
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes873306- 572335
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se691502Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3701438- 571353
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201326Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171071Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028