Kertokaa ihmeessä miten tämä opettaja pariskunta rikastui miljoona tolkulla. Olkaa hyvät ja kertokaa!
Kuka tietää?
10
1295
Vastaukset
- Anonyymi
Ketkä ?
- Anonyymi
Eikös ne miljoonatuloiset näy verotustiedoissa?
- Anonyymi
Meikäläinen pääsi miljoonatuloille, kun
pikkupoikana tilasin 100 kappaletta joulupostikortteja,
möin ne talosta taloon potkukelkalla kiertäen kaksinkertaisella hinnalla,
tilasin 300 kappaletta pääsiäiskortteja, möin ne tuplahinnalla,
lisäsin korttikauppaa kerta kerralta,
tilasin lisäksi erinäistä rihkamaa, möin ja sijoitin tuotoista aina osan
uuteen satsiin, lisäsin hintaa, kartutin pääomaa, kartutin ja kartutin...
Lopulta minulla oli säästössä useita tuhansia,
ja sitten kuoli Amerikan-täti ja testamenttasi minulle 3 miljoonaa taalaa.- Anonyymi
Jos edunsaajalla on ollut jo aiemmin hovioikeuden päätöksiin nojaten, useita isä kandeja, oikeaoppisesti asian varmistamiseksi kannatta suorittaa nykyaikainen DNA tutkimus. Sen aikaiset veri tutkimukset eivät välttämättä pidä paikkaansa. DNA tutkimuksen tulos, on 100% varma ja näin ollen se helpottanee kaikkia asianomaisia osapuolia. Vahva suositus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos edunsaajalla on ollut jo aiemmin hovioikeuden päätöksiin nojaten, useita isä kandeja, oikeaoppisesti asian varmistamiseksi kannatta suorittaa nykyaikainen DNA tutkimus. Sen aikaiset veri tutkimukset eivät välttämättä pidä paikkaansa. DNA tutkimuksen tulos, on 100% varma ja näin ollen se helpottanee kaikkia asianomaisia osapuolia. Vahva suositus!
Suomessa on DNA tutkimus on kumonnut yli 400 veritutkimusta, Euroopassa yli 10.000. Nykyisin heti lapsen syntymän jälkeen pitäisi viipymättä suorittaa DNA tutkimus!
- Anonyymi
Meidän meikäläisten rikkaudet ovat pikkurahaa verrattuna maailman rikkaimpiin kuuluvien rikkauksiin.
Esimerkiksi maailman rikkaimman henkilön Elon Muskin omaisuuden arvo on 474 miljardia dollaria, kertoo HS.
Sattumaa tai ei, tuo mainittu luku on sama kuin Ylen kanavien TV1/TV2 ja Teema teksti-tv:stä löytyvä Veikkauksen Keno-tulosten hakunumero!
Onko numero enne...? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän meikäläisten rikkaudet ovat pikkurahaa verrattuna maailman rikkaimpiin kuuluvien rikkauksiin.
Esimerkiksi maailman rikkaimman henkilön Elon Muskin omaisuuden arvo on 474 miljardia dollaria, kertoo HS.
Sattumaa tai ei, tuo mainittu luku on sama kuin Ylen kanavien TV1/TV2 ja Teema teksti-tv:stä löytyvä Veikkauksen Keno-tulosten hakunumero!
Onko numero enne...?Se hakunumero on siis 474.
Jos Kenoa on pelannut, sieltä voi tarkistaa, paljonko tuli...
Pienistä puroista voi kasvaa suuri virta.
- Anonyymi
No en se minä ainakaan ollut.
- Anonyymi
Herra Putin on luvannut hoitaa ko asiaan liittyvät vääryydet, koordinaatit ovat hänellä tiedossaan. Vainaja oli Venäjän ystävä!
- Anonyymi
Eiköhän ap itse tiedä vastauksen, lopettais uhriutumisen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004997404- 2272588
- 262561
- 1591879
- 1141748
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621148IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145- 741143