Olen tänään syönyt viiden kilon pirkkajoulukinkun melkein kokonaan. Nyt vatsassa kiertää ja olen käynyt kymmenisen kertaa jo ripuloimassa. Äsken kun pieraisin pöntöllä niin kiinteähkö ulostetulppa jysähti irti perceestä ja vesiripulia alkoi suihkuamaan hirvittävällä paineella niin että sitä roiskui pöntön kanteen ja percposkiini
Söin viiden kilon joulukinkun
Anonyymi-ap
1
135
Vastaukset
- Anonyymi
Taidat liioitella.Mutta tämä joulukulttuuri on vinossa.Minuakin närästää.Varmaan suklaa oli se liika.Muuten meni hyvin,kunnon raasteannos ennen ateriaa.Kebentää kokonaisuutta ja pitää vatsan kunnossa.Huomenma on jo helpompi päivä. Lenkille heti aamulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442988Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232884- 462703
- 562558
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582468Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482460On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532231Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782138- 692038
- 452032