Mutta minä en ole ihmisten kaipaaja eritysemmin. Se mikä minulle on tärkeää, ettei minua kohdella huonosti. Koko projektin toteutus on ollut huonosti kohtelua, koska minulle ei aikoinaan kerrottu mitään siitä mikä projektin tarkoitus oli! Ja se sai minut todella lamaantuneeksi, ahdistuneeksi ja stressaantuneeksi ja olen varma siitä, että tietyt sairaudet puhkesivat kauan jatkuneen todella huonon voinnin takia. Projektin aloittajat eivät tunnu ymmärtävän sitä, että koska minulta ei kysytty edes yhtä kysymystä siitä, mitä minä pidän tärkeänä elämässäni tulevaisuutta ajatellen se pilasi projektin jo heti siinä vaiheessa kun se aloitettiin! Monia vuosia jouduin seuraamaan käsittämätöntä näytelmää ympärilläni ja olin kauhua täynnä kaikissa vieraissa työpaikoissa. Olen yhä hyvin rikkinäinen johtuen siitä jatkuvasta kautta rantain kertomisesta! Muutaman viime vuoden ajan se ollut jo ymmärretyn saman asian toistoa! Tärkein asia minulle olisi ollut pärjätä omillaan ja sen olisi mahdollistanut vakituinen työpaikka. Koska en ymmärtänyt mitään siitä kautta rantain kertomisesta minulle hyvin tärkeässä työpaikassa, en saanut jatkaa siellä! Se romutti kaikki haaveeni tulevaisuutta ajatellen. Siksi olen yhä surullinen. En halua olla kenestäkään taloudellisesti riippuvainen, jostain syystä minusta tuntuu että minun haluttiinkin voimaan huonosti taloudellisestikin! Voin huonosti niin kauan kun en saa korvauksia menetetyistä tuloista ja yksin olemiseen ei ole tulossa muutosta ennen kuin edes osa korvaukista on maksettu! En jaksa enkä halua tutustua yhteenkään uuteen mahdolliseen ystävään ennen kuin taloudellinen tilanateeni paraneen selvästi! Koen että minua on kohdeltu tavattoman huonosti ja ihan vain sen takia, ettei minulta kysytty aikoinaan niitä muutamaa hyvin selventävää kysymystä, mitkä asiat tekevät elämästäni elämisen arvoisen. Projekti on ollut kuin jatkumo huonolle parisuhteelleni aikoinaan. Minun tunteista, tarpeista ja haaveista ei parisuhteessani koskaan kysytty, eikä niistä välitetty. Se sama on jatkunut projektin muodossa koko sen ajan kuin se on jatkunut. Minulta on haluttu sitä, että mahdollistaisin muiden ihmisten haaveiden toteutumisen ja sen takia minun pitäisi olla taloudellisesti riippuvainen heistä! Ensin taloudellisen tilanteen paraneminen omassa elämässäni ja vasta sitten alan miettiä kenestä voisi tulla uusi ystäväni! Kunpa olisin saanut tehdä töitä edes siitä lähtien, kun nyt jo edesmennyt työntekijä jäi eläkkeelle. Miten onnellinen ja hyvinvoiva olisinkaan nyt. Projekti on vienyt minulta puolet pois elämänhalusta ja tulee viemään lisää jos se jatkuu.
En tiedä muista
Anonyymi-ap
0
78
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1152598- 842241
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651760- 561737
- 1651680
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581546Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461536- 1201299
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281239Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3571224