Huumepomo pääsi jouluksi kotiin

Anonyymi-ap

Kävikö polkaisemassa katiska rouvaa?

25

467

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei polkaisi edes sinne päin missä gatiska nainen liikkuu 😎.

• Anonyymi

Halut ovat kovat , Sofia odottaa koska Niko palaa Marbellan huvilaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halut ovat kovat , Sofia odottaa koska Niko palaa Marbellan huvilaan.

No on miehiä jonossa ja auttavat halussa olevaa Sofiaa ja mikäs onkaan silloin oleskella Marbellan auringon alla 🏝️🏜️.

• Anonyymi

Edellisellä kerralla astuminen maksoi heti kättelyssä 50 000e.

• Anonyymi

Huume rahat olleet siis Ranta Aholla silloin Sofian aikaan kovassa käytössä. No kangassäkki oli täpötäynnä asunnossa seteleitä ja poliisit olivat kuvaneet lehteen kuvat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huume rahat olleet siis Ranta Aholla silloin Sofian aikaan kovassa käytössä. No kangassäkki oli täpötäynnä asunnossa seteleitä ja poliisit olivat kuvaneet lehteen kuvat.

Lokin ulosottovelat lähtivät eka ajelun jälkeen maksuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä on Sofin kultainen Rolex , jonka Ranta-Aho on hänelle antanut ?

• Anonyymi

Sofia halusi että hänen elättäjänsä, joka on useimmiten muualla, elättää häntä Marbellaan koska on Ranta-aho on kohta vapautumassa ja sinnehän se suuntaa. Miksi kukaan edes yrittää väittää jotain muuta. Se, että ottaako Sofia elatuksen rillimiljonääriltä ja samaan aikaan tapailee salaa Ranta-ahoa, niin jokainen voi itsetykänään miettiä että olisiko Sofiasta sellaiseen toimintaan.

• Anonyymi

Kaikilla miljonääreillä pitää olla oma pikku Sofiansa.

• Anonyymi

Taitaa olla huumeparoni itse jo melko väljäksi hoonattu linnassa?

• Anonyymi

Komea mies ja onneksi on mies opiskellut. Voisivat päästä jo miehen pois, on hyvin käyttäytynyt koko vankilassa olo aikansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Komea mies ja onneksi on mies opiskellut. Voisivat päästä jo miehen pois, on hyvin käyttäytynyt koko vankilassa olo aikansa.

Pakko, koska on vankilassa. Mutta heti kun vapautuu niin menee Marbellaan ja sortuu. Ranta-ahon kaverin mukaan Nikon on vaikea sanoa "sellaisille" ei. Tuossa kaveri tarkoitti golddiggereitä. Ja sitten mukaan tulee seuraavaksi päihteet ja se on menoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin käyttäytynyt?
        Mitä sitten....????

Aivan sama vaikka seisoisi päällään koko ajan, ketä kiinnostaa?

• Anonyymi

Näin jostain lehtijutusta, oliko gekkoselle linkattu, että tuo Sofian nykyinen elättäjä olisi ainakin aikaisemmin ollut erittäin kiinnostunut huumeista ja hu*rista. Eikös Ranta-ahollakin, Sofia huumekauppias avomiehellä, ollut kaverina hu*ra ja kun Ranta-aho toise sen dinnerille samaan pöytään niin Sofia löi Ranta-ahoa ikkunankarmilla.

• Anonyymi

Sofian nykyinen elättäjä ei ole rakennusalalla mutta voihan Sofia heittää vaikka silmälaskikotelolla niin että silmäkulma aukee. Ottaa mallia ystävästään Sonja Aiellosta joka tosin heitti kännykällä. Sonja tuon jälkeen pääsi mukaan tositv:hen ja sai jonkun elokuvaroolinkin. Sofia taas sai oman tv-sarjan huumejulkisuuden takia. Ei ollut tiedossa että oli väkivaltainen ollut myös. Jos olisi ollut tiedossa niin sarjastaan olisi varmaankin tullut kolmaskin tuotantokausi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofian nykyinen elättäjä ei ole rakennusalalla mutta voihan Sofia heittää vaikka silmälaskikotelolla niin että silmäkulma aukee. Ottaa mallia ystävästään Sonja Aiellosta joka tosin heitti kännykällä. Sonja tuon jälkeen pääsi mukaan tositv:hen ja sai jonkun elokuvaroolinkin. Sofia taas sai oman tv-sarjan huumejulkisuuden takia. Ei ollut tiedossa että oli väkivaltainen ollut myös. Jos olisi ollut tiedossa niin sarjastaan olisi varmaankin tullut kolmaskin tuotantokausi.

Ei Sofia heittele mitään koska Stefun kanssa ollessa kertoi Seiskalle että "vaikka minä olen puoliksi marokkolainen ja Stefu on se joka heittelee tavaroita". Ja todellakin, Stefu kunnostautui erityisesti heittelemällä Sofian laukkuja ja vaatteita ikkunasta pihalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Sofia heittele mitään koska Stefun kanssa ollessa kertoi Seiskalle että "vaikka minä olen puoliksi marokkolainen ja Stefu on se joka heittelee tavaroita". Ja todellakin, Stefu kunnostautui erityisesti heittelemällä Sofian laukkuja ja vaatteita ikkunasta pihalle.

..sanoi siis että vaikka minä olen puoliksi marokkolainen NIIN Stefu on se joka....

• Anonyymi

Näin siinnä oli käynnyt. Niko Ranta - Aho ei näköjään arvostanut Sofiaa, koska toi samaan illalispöytään maksulisen naisen ja oli maanut sen kanssa ja Sofia sai tietää asiasta vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin siinnä oli käynnyt. Niko Ranta - Aho ei näköjään arvostanut Sofiaa, koska toi samaan illalispöytään maksulisen naisen ja oli maanut sen kanssa ja Sofia sai tietää asiasta vielä.

#ITTU MITEN SÄ KORVAAT MULLE TÄN?! #! #?

• Anonyymi

En nyt ihan äkkiä usko, että R-aho lankeaisi enää Gold diggerin pauloihin. Voisi maksella vähän kalavelkoja.

• Anonyymi

Ei käynyt, minä kävin..... 👌

• Anonyymi

Laskitko majoneesit Soffin papuluukkuun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laskitko majoneesit Soffin papuluukkuun?

Kyllä.... 👌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä.... 👌

Hyi h******i sentään on jutut ja pitääkö nää kaikki muuten paikkaansa.?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1748
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1462
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1336
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1181
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1058
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1029
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      216
      858
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      139
      792
    9. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      783
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      728
    Aihe