Kävikö polkaisemassa katiska rouvaa?
Huumepomo pääsi jouluksi kotiin
25
467
Vastaukset
- Anonyymi
Ei polkaisi edes sinne päin missä gatiska nainen liikkuu 😎.
- Anonyymi
Halut ovat kovat , Sofia odottaa koska Niko palaa Marbellan huvilaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halut ovat kovat , Sofia odottaa koska Niko palaa Marbellan huvilaan.
No on miehiä jonossa ja auttavat halussa olevaa Sofiaa ja mikäs onkaan silloin oleskella Marbellan auringon alla 🏝️🏜️.
- Anonyymi
Edellisellä kerralla astuminen maksoi heti kättelyssä 50 000e.
- Anonyymi
Huume rahat olleet siis Ranta Aholla silloin Sofian aikaan kovassa käytössä. No kangassäkki oli täpötäynnä asunnossa seteleitä ja poliisit olivat kuvaneet lehteen kuvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huume rahat olleet siis Ranta Aholla silloin Sofian aikaan kovassa käytössä. No kangassäkki oli täpötäynnä asunnossa seteleitä ja poliisit olivat kuvaneet lehteen kuvat.
Lokin ulosottovelat lähtivät eka ajelun jälkeen maksuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä on Sofin kultainen Rolex , jonka Ranta-Aho on hänelle antanut ?
- Anonyymi
Sofia halusi että hänen elättäjänsä, joka on useimmiten muualla, elättää häntä Marbellaan koska on Ranta-aho on kohta vapautumassa ja sinnehän se suuntaa. Miksi kukaan edes yrittää väittää jotain muuta. Se, että ottaako Sofia elatuksen rillimiljonääriltä ja samaan aikaan tapailee salaa Ranta-ahoa, niin jokainen voi itsetykänään miettiä että olisiko Sofiasta sellaiseen toimintaan.
- Anonyymi
Kaikilla miljonääreillä pitää olla oma pikku Sofiansa.
- Anonyymi
Taitaa olla huumeparoni itse jo melko väljäksi hoonattu linnassa?
- Anonyymi
Komea mies ja onneksi on mies opiskellut. Voisivat päästä jo miehen pois, on hyvin käyttäytynyt koko vankilassa olo aikansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komea mies ja onneksi on mies opiskellut. Voisivat päästä jo miehen pois, on hyvin käyttäytynyt koko vankilassa olo aikansa.
Pakko, koska on vankilassa. Mutta heti kun vapautuu niin menee Marbellaan ja sortuu. Ranta-ahon kaverin mukaan Nikon on vaikea sanoa "sellaisille" ei. Tuossa kaveri tarkoitti golddiggereitä. Ja sitten mukaan tulee seuraavaksi päihteet ja se on menoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin käyttäytynyt?
Mitä sitten....????
Aivan sama vaikka seisoisi päällään koko ajan, ketä kiinnostaa?
- Anonyymi
Näin jostain lehtijutusta, oliko gekkoselle linkattu, että tuo Sofian nykyinen elättäjä olisi ainakin aikaisemmin ollut erittäin kiinnostunut huumeista ja hu*rista. Eikös Ranta-ahollakin, Sofia huumekauppias avomiehellä, ollut kaverina hu*ra ja kun Ranta-aho toise sen dinnerille samaan pöytään niin Sofia löi Ranta-ahoa ikkunankarmilla.
- Anonyymi
Sofian nykyinen elättäjä ei ole rakennusalalla mutta voihan Sofia heittää vaikka silmälaskikotelolla niin että silmäkulma aukee. Ottaa mallia ystävästään Sonja Aiellosta joka tosin heitti kännykällä. Sonja tuon jälkeen pääsi mukaan tositv:hen ja sai jonkun elokuvaroolinkin. Sofia taas sai oman tv-sarjan huumejulkisuuden takia. Ei ollut tiedossa että oli väkivaltainen ollut myös. Jos olisi ollut tiedossa niin sarjastaan olisi varmaankin tullut kolmaskin tuotantokausi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofian nykyinen elättäjä ei ole rakennusalalla mutta voihan Sofia heittää vaikka silmälaskikotelolla niin että silmäkulma aukee. Ottaa mallia ystävästään Sonja Aiellosta joka tosin heitti kännykällä. Sonja tuon jälkeen pääsi mukaan tositv:hen ja sai jonkun elokuvaroolinkin. Sofia taas sai oman tv-sarjan huumejulkisuuden takia. Ei ollut tiedossa että oli väkivaltainen ollut myös. Jos olisi ollut tiedossa niin sarjastaan olisi varmaankin tullut kolmaskin tuotantokausi.
Ei Sofia heittele mitään koska Stefun kanssa ollessa kertoi Seiskalle että "vaikka minä olen puoliksi marokkolainen ja Stefu on se joka heittelee tavaroita". Ja todellakin, Stefu kunnostautui erityisesti heittelemällä Sofian laukkuja ja vaatteita ikkunasta pihalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Sofia heittele mitään koska Stefun kanssa ollessa kertoi Seiskalle että "vaikka minä olen puoliksi marokkolainen ja Stefu on se joka heittelee tavaroita". Ja todellakin, Stefu kunnostautui erityisesti heittelemällä Sofian laukkuja ja vaatteita ikkunasta pihalle.
..sanoi siis että vaikka minä olen puoliksi marokkolainen NIIN Stefu on se joka....
- Anonyymi
Näin siinnä oli käynnyt. Niko Ranta - Aho ei näköjään arvostanut Sofiaa, koska toi samaan illalispöytään maksulisen naisen ja oli maanut sen kanssa ja Sofia sai tietää asiasta vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin siinnä oli käynnyt. Niko Ranta - Aho ei näköjään arvostanut Sofiaa, koska toi samaan illalispöytään maksulisen naisen ja oli maanut sen kanssa ja Sofia sai tietää asiasta vielä.
#ITTU MITEN SÄ KORVAAT MULLE TÄN?! #! #?
- Anonyymi
En nyt ihan äkkiä usko, että R-aho lankeaisi enää Gold diggerin pauloihin. Voisi maksella vähän kalavelkoja.
- Anonyymi
Ei käynyt, minä kävin..... 👌
- Anonyymi
Laskitko majoneesit Soffin papuluukkuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laskitko majoneesit Soffin papuluukkuun?
Kyllä.... 👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.... 👌
Hyi h******i sentään on jutut ja pitääkö nää kaikki muuten paikkaansa.?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061748
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931336- 621181
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216858- 139792
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57783Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728