Onko kokemusta? Miten saisin hoidettua mahdollisimman nopeasti, nimenomaan kotikonstein?
Kylmis-kiiman hoito kotikonstein?
13
230
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö se Kylmis yrittänyt hakea eutanasiaa Hollannista/Alankomaista? Hakemus hylättiin, jonka vuoksi murtautui apteekkiin? Sillä on jotain vakavia perussairauksia ilmeisesti.
:O- Anonyymi
Keijon ainoa perussairaus on se, että se on perussuomalainen. Persu, eli täysin persëestä oleva ihmispêrse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keijon ainoa perussairaus on se, että se on perussuomalainen. Persu, eli täysin persëestä oleva ihmispêrse.
Viher-vasemmiston propagandaa tuollaiset hyökkäykset yksittäistä ihmistä vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viher-vasemmiston propagandaa tuollaiset hyökkäykset yksittäistä ihmistä vastaan.
Persut ajattelevat vain ja ainoastaan kantasuomalaisten parasta. Mitä ihmeen pahaa siinä on? Vasemmisto leimaa meidät sen takia natseiksi. Voitteko kuvitella, kuinka vastuuntuntoinen ihminen joka rakastaa isänmaataan, itkee verta sen takia?
Kylmis itkee joka ikinen päivä, kuin pikku lapsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ajattelevat vain ja ainoastaan kantasuomalaisten parasta. Mitä ihmeen pahaa siinä on? Vasemmisto leimaa meidät sen takia natseiksi. Voitteko kuvitella, kuinka vastuuntuntoinen ihminen joka rakastaa isänmaataan, itkee verta sen takia?
Kylmis itkee joka ikinen päivä, kuin pikku lapsi.Ei "vain ja ainoastaan", sillä työperäistä maahanmuuttoa moni persu arvostaa, kunhan ei vain tulla Kaakkois-aasiasta tänne kouluttautumaan ja lähdetä sitten pois maasta tienaamaan jossain toisaalla.
Se on persèestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei "vain ja ainoastaan", sillä työperäistä maahanmuuttoa moni persu arvostaa, kunhan ei vain tulla Kaakkois-aasiasta tänne kouluttautumaan ja lähdetä sitten pois maasta tienaamaan jossain toisaalla.
Se on persèestä.Mun veli ohimennen mainitsi mulle joulupöydässä tuosta kiusallisesta seikasta yliopistolla, kun monet kiinalaiset tulevat tänne kouluttautumaan ja huippututkinnon saatuaan poistuvat meidän maasta.
Eihän siinä mitään pahaa olisi, jos tutkinnon saatuaan jäisivät tänne töihin! Meillä on huutava työvoimapula. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun veli ohimennen mainitsi mulle joulupöydässä tuosta kiusallisesta seikasta yliopistolla, kun monet kiinalaiset tulevat tänne kouluttautumaan ja huippututkinnon saatuaan poistuvat meidän maasta.
Eihän siinä mitään pahaa olisi, jos tutkinnon saatuaan jäisivät tänne töihin! Meillä on huutava työvoimapula.Johtuu veroista.
- Anonyymi
Lapsena olin onnellinen:
https://www.youtube.com/watch?v=HGPKriFzQoM- Anonyymi
Jos oikein ymmärsin, Kylmiksellä oli kaksi isää, eikä yhtään äitiä?
- Anonyymi
Nostalgia on ihan jees, mutta meidän tulisi keskittyä tulevaisuuteen. Ei voi roikkua lapsuudessa loputtomiin.
- Anonyymi
Tää on vielä parempi:
https://www.youtube.com/watch?v=-Xu3WXJsbCI
Lapsuus oli onnellinen, mutta keho pettänyt keski-ikäisenä totaalisesti. Aikansa kutakin. Miksei ne myönnä eutanasiaa? Poistuisin tästä universumista onnellisena.
- Anonyymi
Kylmis kuoli liinavaatevarastossa, koska osastot olivat aivan täynnä ja henkilökuntaa alimitoitetusti. 1hoitsu jaksoi SILTI huolehtia jopa Kylmiksen hyvinvoinnista parhaansa mukaan, kunnes paloi itsekin loppuun.
MUTTA elämä jatkuu ja täytyy keskittyä tulevaisuuteen.- Anonyymi
Ei vastaa kysymykseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004997404- 2272588
- 262561
- 1591879
- 1141748
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621148IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145- 741143