Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään naista eläissäni nähnyt. Muistan myös kun hymyilit minulle. Monta kertaa hymyni syttyi hymystäsi ja eihän siitä olisi tullut loppua niissä hetkissä, ellei meidän kypsä suhtautuminen asioihin olisi ollut taakkana.
Meissä on jotain samanlaista. Olet mielessäni ja toivon todella että meidän tiet kohtaavat vielä. Tuntuu, että olet sellainen kenenkä kanssa voin elämäni jakaa, mutta mitään en halua haaveilla ennenkuin tiedän sen olevan myös sinun sydämesi tahdon mukaista. Vaikea on mihinkään luottaa, mutta minä luotan nyt sinuun. Valmistan itseni mieheksi ja jos en sinulle sitten olekaan sopiva, niin ainakin olen mies.
Keväällä toivon sinut viimeistään näkeväni.
Luotathan?
31
980
Vastaukset
- Anonyymi
Huh, tämä voisi olla minulle, vaikka luultavasti ei olekaan. Samankaltainen asetelma jossain. Voi kuinka monesti olen hänelle ollut vihainen - paitsi että hymyllä hän sulattaa kiukun pois, ja tilalla on taas ääretön hellyys. Tiedän, että hän tuntee samoin minua kohtaan.
- Anonyymi
Tiedoksi, en odottele kevääseen todellakaan, mitään tai ketään. Tuskin kukaan muukaan, varsinkaan jos ei tiedä edes asiasta.
Jos et osaa sanoa mitään nyt,
niin omapa on valintasi.- Anonyymi
Oletko M-nainen? Se merkitsee tässä paljon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on m-nainen, niin kuka sinä olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J-mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen J-mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J-mies
Missä yhteydessä m-nainen on ollut J-miehelle vihainen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
M-nainen odottelee M-miestä 💕. Ei tässä pääse yli eikä ympäri.
- Anonyymi
Täällä olen yhäkin sinua varten, mutta jatkossa vaadin arvoistani kohtelua
- Anonyymi
Olen kasvanut ja uskon, että sinäkin olet
- Anonyymi
Ei me taideta osata kuin satuttaa vain toisiamme.
- Anonyymi
Kyllä me osataan jos vaan halutaan.
- Anonyymi
Oletko siis pikkupoika? "Valmistan itseni mieheksi"
- Anonyymi
Johan ne veljetki sut niputtais
- Anonyymi
Pyh
- Anonyymi
Tee se mitä voit tehdä juuri nyt, eikä vasta keväällä tai ensi talvella. Elämä on arvaamatonta, eikä sitä useinkaan asiasta riippuen kannata suunnitella etukäteen. Jos joku ihminen, sinun tapauksessasi M-nainen on mielessäsi tiiviisti niin silloin kannattaa kokeilla ihan omana itsenäsi, rehellisesti ja ihminen ihmiselle. Sinulla näyttäisi vielä olevan toivoa, kaikilla sitä ei täällä ole.
- Anonyymi
Ohi!
- Anonyymi
Luotan ja ajattelen aloituksen kaltaisesti. Näen meidät yhdessä loppuelämän.
Se tuntuu päivä päivältä kirkkaammalta ja selvemmältä.
Rakastan, rakastan, rakastan!- Anonyymi
En tykkää kuinka paljon pidän sinusta. Se tekee ajasta pitkän ja elämästä raskasta. Kärvistelen ilman sinua kuitenkin kuten tähänkin asti, mutta kuten näin sinut pitkän ajan jälkeen ja tunsin sen saman ihanan tunteen kun ennenkin, niin uskon ja luotan että se tunne välillämme pysyy. Pienet hetketkin kanssasi niin valtavasti elämää täynnä, että ajatus elämästäsi kanssasi on varmaan parasta mitä elämässä voi kokea.
Olet ihana. Mielessäni täydellinen. Kaipaan sinua ja odotan päivää kun tiemme taas kohtaa. Lupaan olla valmis meille ja myös valmis hyväksymään jos et tahdo minua enää.. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tykkää kuinka paljon pidän sinusta. Se tekee ajasta pitkän ja elämästä raskasta. Kärvistelen ilman sinua kuitenkin kuten tähänkin asti, mutta kuten näin sinut pitkän ajan jälkeen ja tunsin sen saman ihanan tunteen kun ennenkin, niin uskon ja luotan että se tunne välillämme pysyy. Pienet hetketkin kanssasi niin valtavasti elämää täynnä, että ajatus elämästäsi kanssasi on varmaan parasta mitä elämässä voi kokea.
Olet ihana. Mielessäni täydellinen. Kaipaan sinua ja odotan päivää kun tiemme taas kohtaa. Lupaan olla valmis meille ja myös valmis hyväksymään jos et tahdo minua enää..Minä olen m mutta tässä ketjussa on muitakin ämmiä…on ongelma. Mistä tiedän että kirjoitwt minulle? Minä nimittäin haluan sinua, eli häntä. Minulla on syviä tunteita ja haluja myös, se vaikeuttaa elämäni.
- Anonyymi
Oliko teidän välillänne koskaan mitään?
- Anonyymi
Romanssia❤️
- AnonyymiUUSI
Aloitus on J- mieheltä - Aloittaja
- AnonyymiUUSI
Teeltä Aalle.🌹
- AnonyymiUUSI
Miksi oli vihainen?
- AnonyymiUUSI
Koska en tajunnut hetken tärkeyttä.
- AnonyymiUUSI
Minun sydämeni tahto on se että edistetään meidän asiaa niin että luotetaan toisiimme. Mitä sanot? Niin toivon että keväällä viimeistään!
- AnonyymiUUSI
Olen samaa mieltä.
- AnonyymiUUSI
Luotan, vaikka tilanne on kestämätön. Tai kestän tietysti, koska on pakko. Toivottavasti kevät tulee aikaiseen, jos sinne asti pitää odottaa. Hän on kyllä valmis ja mies, joten toivottavasti sinä löydät omasi.
- AnonyymiUUSI
Toivon samaa sinulle. Kiitos❤️
- AnonyymiUUSI
Vanhainkodissa tavataan🌷
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232446- 1311698
- 661542
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m261281KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.381191Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771159- 1171134
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571057Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(571020Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31980