Luotathan?

Anonyymi-ap

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään naista eläissäni nähnyt. Muistan myös kun hymyilit minulle. Monta kertaa hymyni syttyi hymystäsi ja eihän siitä olisi tullut loppua niissä hetkissä, ellei meidän kypsä suhtautuminen asioihin olisi ollut taakkana.

Meissä on jotain samanlaista. Olet mielessäni ja toivon todella että meidän tiet kohtaavat vielä. Tuntuu, että olet sellainen kenenkä kanssa voin elämäni jakaa, mutta mitään en halua haaveilla ennenkuin tiedän sen olevan myös sinun sydämesi tahdon mukaista. Vaikea on mihinkään luottaa, mutta minä luotan nyt sinuun. Valmistan itseni mieheksi ja jos en sinulle sitten olekaan sopiva, niin ainakin olen mies.

Keväällä toivon sinut viimeistään näkeväni.

31

980

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huh, tämä voisi olla minulle, vaikka luultavasti ei olekaan. Samankaltainen asetelma jossain. Voi kuinka monesti olen hänelle ollut vihainen - paitsi että hymyllä hän sulattaa kiukun pois, ja tilalla on taas ääretön hellyys. Tiedän, että hän tuntee samoin minua kohtaan.

• Anonyymi

Tiedoksi, en odottele kevääseen todellakaan, mitään tai ketään. Tuskin kukaan muukaan, varsinkaan jos ei tiedä edes asiasta.
      Jos et osaa sanoa mitään nyt,
      niin omapa on valintasi.

• Anonyymi

Oletko M-nainen? Se merkitsee tässä paljon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on m-nainen, niin kuka sinä olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

J-mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen J-mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

J-mies

Missä yhteydessä m-nainen on ollut J-miehelle vihainen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

M-nainen odottelee M-miestä 💕. Ei tässä pääse yli eikä ympäri.

• Anonyymi

Täällä olen yhäkin sinua varten, mutta jatkossa vaadin arvoistani kohtelua

• Anonyymi

Olen kasvanut ja uskon, että sinäkin olet

• Anonyymi

Ei me taideta osata kuin satuttaa vain toisiamme.

• Anonyymi

Kyllä me osataan jos vaan halutaan.

• Anonyymi

Oletko siis pikkupoika? "Valmistan itseni mieheksi"

• Anonyymi

Johan ne veljetki sut niputtais

• Anonyymi

Pyh

• Anonyymi

Tee se mitä voit tehdä juuri nyt, eikä vasta keväällä tai ensi talvella. Elämä on arvaamatonta, eikä sitä useinkaan asiasta riippuen kannata suunnitella etukäteen. Jos joku ihminen, sinun tapauksessasi M-nainen on mielessäsi tiiviisti niin silloin kannattaa kokeilla ihan omana itsenäsi, rehellisesti ja ihminen ihmiselle. Sinulla näyttäisi vielä olevan toivoa, kaikilla sitä ei täällä ole.

• Anonyymi

Ohi!

• Anonyymi

Luotan ja ajattelen aloituksen kaltaisesti. Näen meidät yhdessä loppuelämän.
      Se tuntuu päivä päivältä kirkkaammalta ja selvemmältä.
      Rakastan, rakastan, rakastan!

• Anonyymi

En tykkää kuinka paljon pidän sinusta. Se tekee ajasta pitkän ja elämästä raskasta. Kärvistelen ilman sinua kuitenkin kuten tähänkin asti, mutta kuten näin sinut pitkän ajan jälkeen ja tunsin sen saman ihanan tunteen kun ennenkin, niin uskon ja luotan että se tunne välillämme pysyy. Pienet hetketkin kanssasi niin valtavasti elämää täynnä, että ajatus elämästäsi kanssasi on varmaan parasta mitä elämässä voi kokea.

Olet ihana. Mielessäni täydellinen. Kaipaan sinua ja odotan päivää kun tiemme taas kohtaa. Lupaan olla valmis meille ja myös valmis hyväksymään jos et tahdo minua enää..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tykkää kuinka paljon pidän sinusta. Se tekee ajasta pitkän ja elämästä raskasta. Kärvistelen ilman sinua kuitenkin kuten tähänkin asti, mutta kuten näin sinut pitkän ajan jälkeen ja tunsin sen saman ihanan tunteen kun ennenkin, niin uskon ja luotan että se tunne välillämme pysyy. Pienet hetketkin kanssasi niin valtavasti elämää täynnä, että ajatus elämästäsi kanssasi on varmaan parasta mitä elämässä voi kokea.

Olet ihana. Mielessäni täydellinen. Kaipaan sinua ja odotan päivää kun tiemme taas kohtaa. Lupaan olla valmis meille ja myös valmis hyväksymään jos et tahdo minua enää..

Minä olen m mutta tässä ketjussa on muitakin ämmiä…on ongelma. Mistä tiedän että kirjoitwt minulle? Minä nimittäin haluan sinua, eli häntä. Minulla on syviä tunteita ja haluja myös, se vaikeuttaa elämäni.

• Anonyymi

Oliko teidän välillänne koskaan mitään?

• Anonyymi

Romanssia❤️

• Anonyymi
      UUSI

Aloitus on J- mieheltä - Aloittaja

• Anonyymi
        UUSI

Teeltä Aalle.🌹

• Anonyymi
      UUSI

Miksi oli vihainen?

• Anonyymi
        UUSI

Koska en tajunnut hetken tärkeyttä.

• Anonyymi
      UUSI

Minun sydämeni tahto on se että edistetään meidän asiaa niin että luotetaan toisiimme. Mitä sanot? Niin toivon että keväällä viimeistään!

• Anonyymi
        UUSI

Olen samaa mieltä.

• Anonyymi
      UUSI

Luotan, vaikka tilanne on kestämätön. Tai kestän tietysti, koska on pakko. Toivottavasti kevät tulee aikaiseen, jos sinne asti pitää odottaa. Hän on kyllä valmis ja mies, joten toivottavasti sinä löydät omasi.

• Anonyymi
        UUSI

Toivon samaa sinulle. Kiitos❤️

• Anonyymi
      UUSI

Vanhainkodissa tavataan🌷

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      23
      2446
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      131
      1698
    3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      66
      1542
    4. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      26
      1281
    5. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      38
      1191
    6. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      77
      1159
    7. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1134
    8. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      1057
    9. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      57
      1020
    10. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      980
    Aihe